Pakkorokotuksista..
Eli kun en sitä influenssa rokotetta ota, niin onko sitten parempi että olen työtön sairaanhoitaja ja haen työttömyyskorvausta? Onko järkeä??
Kommentit (45)
Jos aiotte ottaa piikin niin ottakaa ennen ja jälkeen luonollisia antioxidantteja
Tämäkin keskustelu on täällä jo käyty. Lue edellinen jossa kaltaisillesi tehtiin hyvin selväksi mitä ajatellaan typeryksistä jotka kouluttautuvat alalle jonne eivät hörhöilyineen sovellu ollenkaan. Et tietenkään jää työttämäksi vaan opiskelet uuden ammatin. Miksi muiden pitää maksaa sinun typeryydestäsi?
Juu, ei pitäisi työttömyyskorvauksia maksaa ollenkaan. Vinkkaan tästä Sipilälle tupaillassa, niin äkkiä järjestyy uudet ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun en sitä influenssa rokotetta ota, niin onko sitten parempi että olen työtön sairaanhoitaja ja haen työttömyyskorvausta? Onko järkeä??
Toki on parempi. Joku toinen hoitsu on sitten työttöän sijaan työllinen ja hoitaa työsi sinua paremmin levittäessään vähemmän tauteja potilaisiin.
Huh, että pakkorokotuksia. Onneksi en itse ole alalla, jossa sellaisia vaadittaisiin. Minä kyllä vaihtaisin ammattia. Kieltäydyn kategorisesti länsimaisen lääketieteen palveluista, koska se perustuu eläinkokeisiin joita en hyväksy.
Kuka tarkistaa onko sairaanhoitaja rokotettu vai ei?
Jos kiellät potilastietojesi tarkastamisen niin ei kukaan saa tietää.
Käykää kirjoittamassa kansalaisaloite PAKKO rokotuksia vastaan!
Ketä kaikkia tää nyt koskee? Lääkäreitä? Farmaseutteja? Lastenhoitajia? Mikä on uusi alavaihtoehto, jos ei ota rokotusta??
Vierailija kirjoitti:
Jos kiellät potilastietojesi tarkastamisen niin ei kukaan saa tietää.
Itse olen lähihoitaja ja tuli ohje, että todistus rokotuksesta on pyydettävä ja vietävä esimiehelle. En haluaisi ottaa piikkiä, kun tiedän että tulen siitä kipeäksi pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiellät potilastietojesi tarkastamisen niin ei kukaan saa tietää.Itse olen lähihoitaja ja tuli ohje, että todistus rokotuksesta on pyydettävä ja vietävä esimiehelle. En haluaisi ottaa piikkiä, kun tiedän että tulen siitä kipeäksi pitkäksi aikaa.
Niinpä! Ja kun olet itse kipeä, niin kas kummaa, levitätkin influenssaa! Ei mitään järkeä.. käy kirjoittamassa kansalaisaloite!
Hoitajien turvallisuuden ja terveyden vaarantaminen pakollisilla rokotuksilla on rikos.
Potilaat voidaan hoitaa turvallisesti ilman pakollisia rokotuksia kuten on tähänkin asti hoidettu
ratsastaja kirjoitti:
Hoitajien turvallisuuden ja terveyden vaarantaminen pakollisilla rokotuksilla on rikos.
Potilaat voidaan hoitaa turvallisesti ilman pakollisia rokotuksia kuten on tähänkin asti hoidettu
Juuri näin! Kuka otta vastuun KUN tulee rokotusten haittavaikutuksia?
Höpö höpö, eivät lääkäritkään kaikki ota rokotusta, eikä kyllä hoitajatkaan.
Ei ole sellaista kuin pakkorokotus.
Kuka otta vastuun KUN tulee rokotusten haittavaikutuksia?
THL ottaaa vastuun, mutta ei omasta tahdostaan, vaan kun heidät asetetaan vastuuseen, poliisin ja oikeuslaitoksen toimesta, niin silloin he ottavat vastuun
Vierailija kirjoitti:
Käykää kirjoittamassa kansalaisaloite PAKKO rokotuksia vastaan!
Rokotusten nimenomaan pitää olla pakollisia ja ilmaisia kaikille, jotta tautien leviäminen saadaan estettyä. Rokotusten vastustajat pitäisi samaistaa lain edessä bioterroristeihin.
ThePunisher kirjoitti:
THL ottaaa vastuun, mutta ei omasta tahdostaan, vaan kun heidät asetetaan vastuuseen, poliisin ja oikeuslaitoksen toimesta, niin silloin he ottavat vastuun
Eli mitä haittavaikutuksia?
Ihmisen takia, maapallo pursuaa huonoja geenejä. Luonnon valinta ei poista heikkoja enää.
Ja kuka on niin tyhmä ettö kuvittelee rokotteiden tehoavan 100%tai edes 70%?
Silloin kun sikapiikkikin tuli, moni lääkäri kielsi sitä ottamasta.... Ei pidä olla tyhmä. Vanhat ja järkevät rokotteet ok mutta joka tautiin ei rokotuksia pidä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
ThePunisher kirjoitti:
Eli mitä haittavaikutuksia?
Jokainen on yksilö ja reagoi eri tavalla. Jotkut eivät (näennäisesti)saa mitään haittavaikutuksia ja jotkut saavat influenssan, kuumetta, neurologisia oireita tai oikeastaan mitä vaan, ei voi tietää. Mutta ei keho kestä joka vuotista rokotetta ja saattaa alkaa tulla esim. autoimmuunisairuksia etc.. ei kiitos..!
https://www.evira.fi/elaimet/elainten-terveys-ja-elaintaudit/rokoteneuv…
Tässä elimille tulleita haittavaikutuksia.
Ei ole. Ota se rokote.