Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimpia turn-offeja kumppaniehdokkaissa ovat alhainen älykkyys ja sairaudet

Vierailija
03.11.2017 |

Sairaudet etenkin jos ne ovat aiheutuneet huonojen elintapojen seurauksena tai jos ne ovat perinnöllisiä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä älykkyydestä. Lisään vielä ruman naaman.

Sairaudet eivät ole niin paha mikäli ei aleta lisääntymispuuhiin, silloin niillä vasta on väliä.

Vierailija
2/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamattomuus. Yhdyssanoja osaamattomat ovat jo kategoriassa, josta ei edes keskustella. Tyhmyys tai epäkohteliaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sanoisi noinkaan, ainakaan naisten kohdalla. Naisen tuleekin olla vähän tyhmä ja sopivan hölmö, söpöä sellainen.

M35

Vierailija
4/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä itse pohdin vakavasti suhdetta mieheen, joka muuten ok, mutta hänellä on I-tyypin diabetes, kolesterolilääkitys, RR-lääkitys ja astma. Hän on 45-vuotias, joten mitä on odotettavissa....

Vierailija
5/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en sanoisi noinkaan, ainakaan naisten kohdalla. Naisen tuleekin olla vähän tyhmä ja sopivan hölmö, söpöä sellainen.

M35

Miten pitkälle söpöys riittää, itse en ainakaan jaksa sellaista hölmöä yksinkertaista ihmistä kovin pitkään parisuhteessa.

Vierailija
6/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomia turn offeja = alkoholismi/ sekakäyttö, mt-ongelmat ja väkivaltaisuus.

Vierailija
7/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on tärkeitä asioita jos aikoo tehdä lapsia kumppanin kanssa koska lapset voi periä sairaudet tai tyhmyyden.  Muuten en välittäisi.

Vierailija
8/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Minulle paha turn-off on juuri tuollainen ajatusmaailma.

Vierailija
9/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Sellaiset joilla on oikeasti alhainen älykkyysosamäärä eivät ole luultavasti edes kivalla tavalla hölmöjä. Älykäs nainen voi olla myös hauska ja "hölmö" jollain tapaa. Tiedän monia korkean älykkyyden omaavia naisia jotka ovat esim. hulluna muotiin.

Vierailija
10/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä on montaa lajia.  Sairaus tai vammaisuus voi sattua kenen kohdalle tahansa. Tunnevammaisuus on sitten asia erikseen, mutta on varmasti hyvä, että siihen kategoriaan lukeutuvat seurustelevat ja pariutuvat keskenään... lisääntymisestä en sano mitään.

Vierailija
11/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä äitis römpsä!!! Voisitte ajatella omalle kohdalle esim noita sairauksia, jos osaatte.

Vierailija
12/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäsen saa olla pölkky, mutta ei liian tyhmä.

Mt-ongelmat, olen kerran ollut tukipilarina ja enää en jaksa.

Ruma naama.

Elää työtä varten.

Vierailija
13/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva kun voi valita! Mun mies ei voinut, sairastuin reumaan joka puheksi kun odotin kolmatta yhteistä lastamme.

Viisautta on niin erilaista. Itse arvostan enemmän tunneälyä kuin kirjaviisautta. Toista voi sentään petrata...

Vierailija
14/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kylmää tuomita joku siksi että sillä on sairaus.

Etkös tolvana tajua, että voit itsekin sairastua?

Vierailija
15/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee mieleen nainen, joka sairastui ms-tautiin. Sen pitkäaikainen avopuoliso hylkäsi sen.

Vierailija
16/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tulee mieleen nainen, joka sairastui ms-tautiin. Sen pitkäaikainen avopuoliso hylkäsi sen.

Tossa nyt ei oo rakkautta miehen osalta edes ollutkaan.

Toivottavasti nainen löytänyt kunnon miehen edellisen hyypiön tilalle?!

Vierailija
17/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitissit ja mt-ongelmat

Vierailija
18/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamattomuus. Yhdyssanoja osaamattomat ovat jo kategoriassa, josta ei edes keskustella. Tyhmyys tai epäkohteliaisuus.

Tiedän erään miehen, jonka tyttöystävä ei osaa yhdyssanoja.

Toisen tuttavapariskunnan mies on opiskellut insinööriksi ja nainen...öööh...?

Vierailija
19/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MT- ongelmat ovat aika iso turn off minulle myös ystävystyessä, valitettavasti. Minulla on ollut ja on edelleen ikäviä kokemuksia kun toisen sairaus alkaa syömään myös minua enemmän kuin jaksan. 

Toinen turn off ovat vanhanaikaisesti huonot käytöstavat :D Oikeasti, minua riipii jos ihminen ei tarjoa bussissa paikkaa vanhukselle tai pidä ovea auki takanatulevalle tai ei osaa tervehtiä... pikkumaista, mutta näissä henkilökohtaisissa asioissa pikkumaisuus sallittaneen. 

Vierailija
20/23 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Sellaiset joilla on oikeasti alhainen älykkyysosamäärä eivät ole luultavasti edes kivalla tavalla hölmöjä. Älykäs nainen voi olla myös hauska ja "hölmö" jollain tapaa. Tiedän monia korkean älykkyyden omaavia naisia jotka ovat esim. hulluna muotiin.

Mäkin tiedän joitain miehiä, jotka on intona lätkään. Silti ne on mielestään älykkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän