Nainen asettui kahvilassa KAIKKEN NÄKYVIMMÄLLE paikalle imettämään!
Varmaan kyseessä oli joku performanssi. Ällöttävä sellainen.
Kommentit (7)
Joo siis niin kuvottavaa.
Eiku....
No ei kuule kiinnosta. Miten te muut aina bongaattekin noita showta pitäviä imettäviä äitejä? Mua vastaan kun ei ole vielä tullut yhtäkään. Ja koska kyse näyttäisi olevan niin harvinaisesta ilmiöstä, niin tuskin se mun elämää sitten kaataisi, jos kerran vuodessa näen vahingossa jonkun nännin. Telkkarissa näkyy huomattavasti useammin paljaita tissejä kuin kahvilassa ja en ole traumatisoitunut siitäkään ja voin jatkaa syömistä jopa olkkarissakin, vaikka tuo "iljettävä näky", kuten naisen rinnat ovat, vaanivat mua alati tv:ssä.
Relaa hei vähän ap. Tai mee terapiaan, jos ei onnistu.
Hyvin, hyvin harva tätä tekee, mutta muutama näyttää tekevän tätä, en ymmärrä miksi hakea tällä tavalla huomiota.
Vähän hämmästyneenä katsoin kerran uimahallin suihkutilassa alasti ilman pyyhettä imettävää naista, meni istumaan keskelle sitä tilaa, jossa muut suihkuttelivat, vaikka sivummallakin olisi ollut penkkejä ja ei olisi paljon vaatinut siirtyä esim. pukutiloihin tai laittaa pyyhettä hieman ympärille kun ei kerran kotona olla.
Jotenkin irvokkaan näköistä, kun nainen jalat levällään imetti keskellä hälinää ja näytti kummasti nauttivan tilanteesta. Ei vaadi paljon vaivaa ottaa muitakin hieman huomioon. En osaa kuvitella että missään tilanteessa tekisin näin ja likaisissa suihkutiloissa alasti imettäminen ilman mitään vaatteita kotonakin tuntuisi oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kun kaunis nainen imettää.
Entä ruman? Minullekin miellyttävämpää on kun puiston itsensäoaljadtelija on nuori ja komea. Niin ei vain koskaan tunnu olevan.
On outoa jos ei käytä harsoa. Mikä estää? No huomionhaku tietysti.
Ja nää lapselliset vilauttelijat on olevinaan vastuullisia äitejä. Eikä osaa yhtään ottaa muiden tunteita ja toiveita huomioon.
Noiden takia kritisoin imetystä julkisilla paikoilla. On selkeästi ryhmä joka käyttää tilaisuutta vilautteluun. Ehkä pieni ryhmä mutta sitäkin näkyvämpi.