Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älypuhelin on korjaamolla enkä omista kirjoja, mitä tehdä 4,5 tunnin junamatka?

Vierailija
03.11.2017 |

Jotain vinkkejä? Mielellään ei mitään painavaa/isoa mukana raahattavaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolavaunuun ja kaljaa koneeseen. Ei tule juttuseurasta pulaa.

Vierailija
2/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain vinkkejä? Mielellään ei mitään painavaa/isoa mukana raahattavaa.

Osta kirja asemalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jonkun hyvän lehden, tai pokkarin. Ristikkolehden kanssa saa myös aikaa kulumaan. Käsitöitä tekemällä myös. Ja enpä näinä älypuhelinaikoina näkisi pahaksi vaikka olisin joskus hetken ihan vain omien ajatuksien kanssa. Tässä olen joutunut viime aikoina paljon matkustamaan julkisilla ja aika monet myös nukkuvat kulkuneuvoissa.

Vierailija
4/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa lantiopohjan lihaksia. Käy kirjastossa, ilmeisesti ensimmäistä kertaa elämässäsi. Nuku. Juttele vieruskaverin kanssa. Laske punaisia autoja. 

Vierailija
5/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten värityskirja? Ota kynä ja paperia mukaan ja suunnittele matkan aikana oma kapselivaatekaappisi, listaa joulun To Do-lista siivouksineen, ostettavine lahjoineen ja toiselle paperille joulun ruokatarjonta. Piirtele matkan aikana itsellesi bujo. :)

Vierailija
6/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin, kuinka surullista on, kun ihmiset ei nykyään tee muuta kun tuijottaa puhelimiaan. Tuun av:lle ja mikäs otsikko pomppaakaan heti ensimmäisenä silmään...Hyviä ehdotuksia on tullu muilta ja oikeesti kannattaa joskus laittaa se puhelin pois. 

Vierailija
7/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ajattelin, kuinka surullista on, kun ihmiset ei nykyään tee muuta kun tuijottaa puhelimiaan. Tuun av:lle ja mikäs otsikko pomppaakaan heti ensimmäisenä silmään...Hyviä ehdotuksia on tullu muilta ja oikeesti kannattaa joskus laittaa se puhelin pois. 

Aina yhtä ristiriitaista saarnata tästä aiheesta kun itse hengaa vauvapalstalla. :D

Vierailija
8/8 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina yhtä ristiriitaista saarnata tästä aiheesta kun itse hengaa vauvapalstalla. :D

En ole tuo kirjoittaja mutta minä olen vauva-palstalla ainoastaan kotikoneella. Kun poistun ovesta ulos tai olen seurassa, keskityn oikeaan elämään ja ympäristöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi