Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahempi haju kuin tupakansavu

Vierailija
03.11.2017 |

Mikä on sinusta?

Krapulainen bussissa. Sikäli kuitenkin parempi kuin tupakansavu, että osaan hengittää suun kautta, eikä se lemu tartu vatteisiini. Eikä saastuta keuhkojani.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikiöljy.

Vierailija
22/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalanmaksaöljy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemäri.

Vihaan tupakanhajua, mutta löyhkäävä viemäri on jotain vielä kamalampaa.

Vierailija
24/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialainen ruoka.

Vierailija
25/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home

Vierailija
26/29 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä pahempi, mutta yhtä paha: kaikenlaiset voimakkaasti tuoksuvat hajusteet; hiusten muotoiluaineet, huuhteluaineet, parfyymit jne. Parfyymi pahin, koska se aiheuttaa mulle voimakkaan päänsäryn ja lopulta oksentamisen. Siinä on jotenkin niin kova ja pistävä se haju. Olen asunut lapsena ja nuorena hometalossa ja käynyt yläkoulun homekoulussa, joten en tiedä olisiko sillä osuutta asiaan, olen siis melkoisen allerginen ja herkkä saamaan päänsärkyä. Tämän takia vältän esim. junaa, jossa voin joutua istumaan haisevan ihmisen vieressä pitkän aikaa, samoin elokuvateatterissa en käy, enkä teatterissa tai konserteissa, niissä varsinkin on yleensä ruunsaasti haisevia ihmisiä ja se hajusinfonia on mulle ihan kauhea. 

Vierailija
27/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vedessä lillunut ruumis pahemman hajuinen. Siihen vaan ei normaalisti törmää, joten mäkin äänestän tupakkaa ja tupakanhajuisia ihmisiä pahimmaksi hajuksi.

Sitten ne vielä kehtaa valloittaa bussikatokset, varsinkin sateella. Itse kyllä pyydän poistumaan katoksesta lemuamasta. Nätisti tietenkin.

Vierailija
28/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pissa, koirat, kaalilaatikko.

Vierailija
29/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkakuppi haisee pahemmalle. Jos vaikka jollain on ollut lasipurkki tuhkakuppina jo tovin ja kun sen muhineen tuhkiksen avaa, niin voi luoja mikä käry. 

Koiran pierut joskus ihan kirvelee silmiä eikä pysty hengittämään

En muista nimeä, mutta se voimakkaan hajuinen homejuusto, oliko gorgonzola? Huh!

Mätä kala

Onhan noita hajuja, mulla on kyllä huono hajuaisti nykyään.