Onko kukaan mies koskaan pyytänyt, että nuolisit hänen takamustaan?
Kommentit (16)
Ei ole ja jättäisin sellaisen miehen heti. Hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Nuolitko sinä?
Kerro sä enste! :D
Ap
En harrastele homppelimiesten kanssa. Nuolkoot toisiaan. Pysy säkin ap kaukana naisista.
Poikaystäväni rakastaa sitä! Minä myös tykkään, kun hän nuolee minun takamustani. 69-asennossa voi nauttia samaan aikaan. Ja välillä voi nuolla palleja ja imeä k**llia. Aah!
T. Pete
Ei ole pyytänyt, mutta nuolen silti. Aivan älyttömän kiihottavaa välillä. Kaikki se tuoksu ja irstaus. Kokeilkaa pois, ei ole yhtään sellaista mitä mielikuva voisi antaa ymmärätää.
Ei ole enkä todellakaan tekisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luojan kiitos!
Etkö osaisi sanoa ei?
Ei, mutta mun miesystävä tykkää nuolla mun peppua. Tosi kiihottavaa kun pyörittää kieltä siellä! Tuntuu tosi hyvältä.
Ihan sairas jo ajatuksena että ihminen työntäisi kielensä toisen ihmisen paskanpoistoreikään. Bakteerit ja norot kyllä hyvin leviää. Ei ihme että maailmassa on niin paljon tauteja.
Mun ihana Naiseni nuolee joskus pyytämättä ja sen on erittäin kiihottavaa ja myös rakkaudentäyteistä kiimaista aktia ilman rajoitteita
Vaimon ryppyreikä on sairaan kiihottava, kun se ylhäältä korkeuksista laskeutuu ja nenää hipaisten painautuu suulleni. Kun kieleni käynnistyy, lähtee vaimosta ääntä. Eikä kauan kestä kun hän saa. Sitten Teletappien motto: "Uudestaan!"
Uusi Tinder tuttavuus. En vaan pystynyt.
ompas rajoittuneita mammoja taas täällä xD
Kyllä on, oma mies. Ja tokihan minä haluan miehelleni nautintoa tuottaa
Nuolitko sinä?