Olen kuollut. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (21)
Käyttäjä6760 kirjoitti:
Mitä toivoisit meiltä, jotka vielä elämme?
Että tuutte pian tänne.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Millaista siellä on? (:
Vähän niinku Kontulan ostarilla, pileet joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä Jeesus?
Jeesus käy tiistaisin, muulloin on vaan soittoaika. Täällä on kaikilla Nokian kännykät.
Menitkö valoa kohti? Häikäsikö...? Tarviiko ottaa reiskat päähän ku kohalle osuu?
Käyttäjä6760 kirjoitti:
Miten pääsit sinne?
Kuljin ruskean talon kautta.
No onkos teillä ollu mimmoset ilmat
Hiilihankomies kirjoitti:
Tuleeko helvetissä hiki?
No joo, onneks pääsee vilvottelee kun haluu. Helvetissä ei pakko olla, jotkut tykkää olla koko ajan eikä käy muualla.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6760 kirjoitti:
Miten pääsit sinne?
Kuljin ruskean talon kautta.
Totta. Ruskeassa Talossa ollaan hyvän ja pahan, ilon ja surun, syntymän ja kuoleman tuolla puolen...
Onko tuonpuoleisessa eläimiä ja millaiset maisemat?
Vierailija kirjoitti:
Menitkö valoa kohti? Häikäsikö...? Tarviiko ottaa reiskat päähän ku kohalle osuu?
No se valo tulee siitä junasta, jolla täytyy itse tulla tänne. Pitkä matka ja kaikki on ihan pihalla, et mihin suuntaa suuntaan ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuonpuoleisessa eläimiä ja millaiset maisemat?
On joo, oon joidenkin eläinten kanssa tutustunu. Käydään soutelee tuonelan joessa ja pelataan korttii.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinne helppo päästä?
Ei oo helppoo, ihmiset yrittää pitää henkirievustaan kiinni kynsin ja hampain. Se on elävillä niin vahva toi eloonjäämisen vietti, että tätä vastaan taistellaan. Ei eläimetkään helpolla, mutta ne jotenkin helpommin hyväksyy olevansa kuolleita ja sopeutuu tänne nopeammin. Eläimet on jo samana iltana pilettää. Ihmisillä menee jotain päiviä. Sit ihmisetkin tajuu, että turha murjottaa.
Mitä toivoisit meiltä, jotka vielä elämme?