Koska ne leveälahkeiset farkut muka tulee muotiin?
Sitä vähän väliä povataan, mutta ei vaan katukuvassa näy. Mutsifarkut tuli joo, mut ei sellasia oikeesti leveälahkeisia.
Kommentit (10)
Ei muoti niin äkkiä muutu. Minä odotan lahkeiden levenemisen lisäksi niiden pitenemistä, että Hessu Hopo-muoti jo loppuisi. Uusi pukukin pitäisi ostaa, mutten osta ennen kuin lahkeet ovat jälleen kengän kantaan ja malliltaan suorat.
Ihan hirveet, toivottavasti ei tule
Muoti taitaa olla nykyään niin sallivaa, että hameissa saa olla kaikkia pituuksia, eikä housuissakaan ole ehdotonta eitä. Käytä mitä lystäät, mitä sillä muodilla on väliä jos on tyyli kohdillaan.
Minä taas olen 30 vuotta odottanut, että vaalea ruskettumaton iho tulee muotiin, mutta ei sitä ole vieläkään lupauksista huolimatta näkynyt.
Minulla on yhdet vaaleat bootcut-farkut, jotka ostin muistaakseni vuonna 2008. Ne ovat malliltaan varsin kivat ja imartelevat, tosin matalavyötäröisyys ja vaalea väri häiritsee vähän. En kuitenkaan ole raaskinut luopua niistä - käytän niitä toisinaan kesäisin.
Pidä ne 70-luvun Lassot vain siellä vintillä edelleenkin!
Lähes kaikki farkkumallit ovat mielestäni kivoja, kunhan ne sopivat kantajalleen. Hiphopmalliset, polvissa roikkuvat lökäpöksyt ovat tosin sellainen malli, jonka en toivo palaavan takaisin. Ne eivät imartele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen 30 vuotta odottanut, että vaalea ruskettumaton iho tulee muotiin, mutta ei sitä ole vieläkään lupauksista huolimatta näkynyt.
Minä vältän kesäisin aurinkoa kaikin keinoin, ja vaalea ihonsävyni herättää ihmetystä. Vastaan ihmettelijöille, että palan herkästi ja ihotautilääkäri ja kosmetologi kielsivät minulta auringonoton. Tämä menee kaikille perille.
Olin viime kesänä Japanissa ja siellä niitä näki kaudulla monilla. Veikkaan, että ensi kesänä täällä.