Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päästäisittekö 5.luokkalaisen lapsenne kavereidensa kanssa keskenään Selloon leffaan perjantai-iltana?

Vierailija
02.11.2017 |

Poika haluaisi lähteä kahden luokkakaverinsa kanssa huomenna illalla elokuviin Selloon.
Elokuva loppuu illalla kasin jälkeen ja tulisivat keskenään junalla sieltä kotiin Huopalahteen.
Itse en poikaa pääsisi hakemaan, olen yövuorossa. Isoveljeään yritän saada mennä poikia vastaan, mutta ei kuulosta kovin innokaalta.
Tuossa Sellon nurkilla pyörii päivisinkin epämääräistä nuorisoporukkaa, joten hieman mietityttää sen takia päästää ilman, että kukaan aikuinen olisi vastassa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä päästäisin. Tuohon aikaan kuitenkin on vielä liikkeellä ihan tavakansaa. Ja jos ne pyörii epämääräiset pyörii siellä keskellä päivääkin,niin joko päästäisin silloin illallakin tai sitten en ollenkaan milloinkaan. mitä ne epämääräiset siellä puuhaa?

Mitäs luulet? Myyvät esim. huumeita. Voit itse mennä katsomaan ,siellä on aina liikkeellä  erittäin epämääräisen näköistä porukkaa. En päästäisi teiniäkään sinne mistään hinnasta, saati sitten viidesluokkalaista.

Ostaisiko sun viidesluokkalainen huumeita jos olisi tilaisuus??

Ja sulla kasvaa vaan enkeleitä siellä kotona...niin, voihan sitä toki sokea olla mutta että vielä tyhmäkin...

Vierailija
22/22 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä sanoa että ollessani vitosella pari luokkatoveriani myi nuuskaa.. toisia kiinnostaa vitosella legot ja nuket, toisia päihteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi