Miehen negatiivisuus ärsyttää
Se fiilis kun halut ja järki menee ristiin. Tapasin erään miehen jonka kanssa tuli vietettyä aikaa, fyysistä vetoa tuntui jonkin verran mikä on itselleni aika harvinaista, ja ajattelin että ehkä tästä tulisi jotain.
Mutta se luonne. Mies vaikuttaa aika passiivis-aggressiiviselta, ei ärhentele minulle kylläkään mutta on mielipiteissään todella ehdoton ja tuomitseva, mitä todella ärsyttää minua. Olen yrittänyt asiasta puhuakin mutta yhä edelleen hänen puheenaiheensa siirtyvät usein esimerkiksi muiden ihmisten haukkumiseen ja arvosteluun. Hän tuntuu myös kokevansa että on näiden ihmisten yläpuolella, ainakin mikä puhetyyliin tulee. Koen että ihmisenä, jonka arvot perustuvat avoimuuteen ja ystävällisyyteen, emme ole yhteensopivia. Ainoa asia mikä on estänyt minua heivaamasta miestä oitis on ollut juurikin fyysinen vetovoima. Mutta luulen ettei mikään himontunne maailmassa pelasta väärää luonnetta..?
Kommentit (4)
Passiivis-aggressiiviset tavat vaan pahenee jos alat niitä sietämään. Ne ei osaa muuta kuin sitä alati pahenevaa riidan haastamis käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Passiivis-aggressiiviset tavat vaan pahenee jos alat niitä sietämään. Ne ei osaa muuta kuin sitä alati pahenevaa riidan haastamis käytöstään.
Tätä itsekin pelkään. Tiedän kyllä että ihmiset kykenevät muuttumaan, mutta en usko että riski on sen arvoinen tässä tapauksessa, jos mies ei kaikesta huolimatta pystykään muuttamaan käytöstään vaan päinvastoin menisi jopa pahempaan suuntaan.
Eivät miehet muutu ainakaan parempaan suuntaan kun suhde etenee. Kun arki koittaa, paljastuu todellinen luonne, alussahan saattavat vähän tsempata. Minulla on muuten hyvä mies, mutta tosi pessimisti ja yksioikoinen mielipiteissään, yritän kestää kun on Monta hyvääkin puolta. On usein huonolla tuulella ja silloin on vika ilmoista alkaen kaikessa muussa paitsi itsessään. Mutta aggressiivisuus ei kuulosta yhtään hyvältä.
Niin kai.