Kysymys heteronaisille, miten reagoisitte, jos nainen kertoisi tuntevansa sinua kohtaan muutakin kuin ystävyyttä?
Ja tämä nainen olisi tuttunne, mutta ei kovin läheinen ystävä, esim. kaverin kaveri, jonka kanssa olisitte välillä viettäneet iltaa samassa kaveriporukassa ja jutelleet jne? Olisitko imarreltu tuosta kommentista? Vai kauhuissaan?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä nainen olisi tuttunne, mutta ei kovin läheinen ystävä, esim. kaverin kaveri, jonka kanssa olisitte välillä viettäneet iltaa samassa kaveriporukassa ja jutelleet jne? Olisitko imarreltu tuosta kommentista? Vai kauhuissaan?
Olisin imarreltu mutta myös vähän vaivaantunut jos joudun antamaan kaverille pakit. Sama reaktio jos olisi miespuolinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin imarreltu ja voisin ainakin seksisuhdetta kokeilla jos on hottis.😉
Oliko tämä vastaus jotenkin "väärin"? Saanut pelkkiä alapeukkuja.
Sai alapeukkuja siksi että olit tarjoamassa seksisuhdetta ihmiselle, jonka tunteet ehkä syvemmät. ..kukapa tunteilla leikkimistä peukuttaisi ylös.
No, riippuisi naisesta, koska olen kaappibi.
Kuittaisin asian kertomalla sen, että olen erittäin vahvasti hetero - pidän miehistä enkä pysty mitenkään kuvittelemaan suhdetta naisen kanssa. Tuttavuus voi jatkua niin kuin ennenkin minun puoleltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys heteronaisille
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi noin viime kesänä.
Kaverin kaveri esittäytyi kadulla ja aloimme heti tapailla eri harrastusten ja kapakoiden merkeissä, huumorintaju oli samanlainen ja molemmilta puuttui innokas menokaveri. Aika pian hän halasi hiukan liian pitkään tervehdittäessä, ei se vielä mitään, mutta kun hän kertoi, että on rakastunut minuun, aloin ottaa pakkia.
Hän jankutti sitä aamuin illoin ja soitteli liian usein, kunnes en enää jaksanut ja katkaisin välit. Jäi typerä olo. Ei imarreltu eikä vihainen olo, vaan hiukan pettynyt ja tuskastunut.
En tapaa sitä tyyppiä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin imarreltu mutta myös vähän vaivaantunut jos joudun antamaan kaverille pakit. Sama reaktio jos olisi miespuolinen kaveri.
Näin minullakin. Riippuu tietysti vähän tyypistäkin. Jos hän itse osoittaa selvästi, että asiassa ei ole ongelmaa eikä ota asiaa enää puheeksi, niin ehkä asian voi aika pian unohtaa ja jatkaa tuttavuutta edelliseen malliin. Mutta jos esimerkisi jatkaa flirttailuja ja nostaa asian esiin uudestaan tai on silminnähden murtunut, voisin ehkä vältellä hänen seuraansa.
Olisin varmaan imarreltu, koska tunteiden täytyy olla todella syviä jos kertoo asiasta vaikka tietää seksuaalisesta suuntautumisestani.
En kuitenkaan usko että pystyisin vastaamaan tunteisiin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai. Eikö se voi tarkoittaa että "Minä taasen en olisi imarreltu enkä kokeilisi seksisuhdetta".
Imarreltu ja ehkä voisin hieman innostua, näin on käynyt ja luulen että en sitten ole täysin hetero tai en tiedä. olen ihastunut 2 naiseen elämäni aikana (molemmat lesboja) mutten koskaan ole voinut kuvitella mitään muuta kuin suutelevani naista.
Ennenvanhaan olisin ollut otettu, suhtautunut neutraalisti ja torjunut naisen mahdollisimman ystävällisesti.
Nyt pelästyisin ja viilentäisin välit. Syynä se, että näin on tapahtunut kerran, kyseinen nainen ei usko sanaa ei, lääppii, vainoaa minua viekäkin (pari vuotta jo jatkunut!), ja lähettelee esim. viestejä siitä, miten naisen seksuaalisuus on liukuvampaa kuin miesten. Lisäksi väittänyt yhteisille ystäville, että meillä olisi ollut suhde???!! Todella epäkunnioittavaa, olen onnellisesti naimisissa oleva hetero ja hän tietää sen erittäin hyvin.
Ihan ok ja imartelevaakin, kunhan ei takerru tai stalkaa.
Olen heteronainen, ja olen tuntenut voimakasta himoa erästä naista kohtaan nyt viikkoja. Halu kulkee näköjään ihan omia teitään. Toisen ominaisuudet ovat olennaisempia kuin oma oletettu suuntautuneisuus.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä varmasti hölmistynyt siitä että hän avautuisi minulle tuollaisesta asiasta.
Kiinnostaisi vielä kuulla lisää mielipiteitä. Olisiko reaktionne erilainen verrattuna siihen, että tunteistaan kertoisi miespuolinen tuttavuus, jota kohtaan teillä ei itsellänne olisi tunteita?
En mä kauhuissaan olisi, mutta kai siinä kävis samalla tavalla kuin niiden miespuoleistenkin tuttavien kanssa, jotka on ilmaisseet olleensa kiinnostuneita muullakin tavalla kuin ystävänä (ja en ole itse tuntenut mitään viehtymystä). Eli torjuisin ja välit muuttuisivat sen jälkeen vaivautuneiksi.
Mun mielestä olisi aika hassua. Olisi varmaan vähän silleen et älä nyt viitti oikeesti...