Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys heteronaisille, miten reagoisitte, jos nainen kertoisi tuntevansa sinua kohtaan muutakin kuin ystävyyttä?

Vierailija
01.11.2017 |

Ja tämä nainen olisi tuttunne, mutta ei kovin läheinen ystävä, esim. kaverin kaveri, jonka kanssa olisitte välillä viettäneet iltaa samassa kaveriporukassa ja jutelleet jne? Olisitko imarreltu tuosta kommentista? Vai kauhuissaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imarreltu varmaan olisin. Miksi olisin kauhistunut?

Vierailija
2/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se muu olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se muu olisi?

ex-hetero?

Vierailija
4/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit varmaan viilenisivät.

Vierailija
5/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän vaivaantunut ja harmissani toisen puolesta, kun en voisi vastata kiinnostukseen.

Vierailija
6/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hämmentynyt, mutta en kauhistunut.

Vierailija
7/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se muu olisi?

Ihastumista.

Vierailija
8/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kauhuissani ja voisin olla ihan imarreltukin, mutta koska itse olen hetero, enpä mitenkään kovin erikoisesti voisi reagoida. Ihan kuten en miestenkään tunteiden tunnustuksiin tai iskuyrityksiin reagoi, sillä olen myös onnellisesti parisuhteessa.

Vierailija
9/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin kertomisesta ja sanoisin, että valitettavasti en tunne häntä kohtaan samoin. Eli ihan sama kuin sanoisin, jos joku mies josta en ole kiinnostunut kertoisi tunteistaan. Toivoisin, että voimme sen jälkeen jatkaa ihan samalta kaveripohjalta kuin ennenkin, mutta myönnän, että voisin vähän jännittää hänen seuraansa.

Vierailija
10/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miellyttävää naisena saada päälleen himokkaita silmäyksiä naiselta. Yök.

Lepakot harvemmin käyttäytyvät hyvin.

Vierailija
11/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miellyttävää naisena saada päälleen himokkaita silmäyksiä naiselta. Yök.

Lepakot harvemmin käyttäytyvät hyvin.

Et varmaan ole niihin hyvin käyttäytyviin koskaan kiinnittänyt mitään huomiota, olet luullut ihan heteroiksi vain.

Vierailija
12/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika eri tyyppisiä reaktioita! Laittakaa lisää. Yksi kertoi, että välit viilenisivät. Te, joilla näin ei ole, voisitteko jatkaa normaalisti ystävänä tuon naisen kanssa vai muuttuisiko suhtautumisenne?

Vierailija
13/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu ja voisin ainakin seksisuhdetta kokeilla jos on hottis.😉

Vierailija
14/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin etäisyyttä ja jonkin ajan päästä olisi entinen ystävä.

Vierailija
15/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavuus päättyisi siihen koska olo olisi vaivaantunut tällaisen jälkeen.

Vierailija
16/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika eri tyyppisiä reaktioita! Laittakaa lisää. Yksi kertoi, että välit viilenisivät. Te, joilla näin ei ole, voisitteko jatkaa normaalisti ystävänä tuon naisen kanssa vai muuttuisiko suhtautumisenne?

Tottakai voisin jatkaa ystävänä. On minulla miespuolisiakin ystäviä, jotka ovat aikoinaan ilmaisseet, että olisivat halunneet olla enemmän.

nr1

Vierailija
17/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti jatkaa ystävinä normaalisti. Tuntuisi kurjalta se, jos tämä toinen nainen sitten alkaisi jotenkin nolostuneena vältellä seuraani.

Vierailija
18/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi, jos on kuuluu omiin piireihini.

Baarissa joku lesbo on lähestynyt ja on voinut antaa nätisti pakit, eikä ole ällöttänyt. Mutta jos joku nainen tykkäisi minusta seurustelumielessä, en pitäisi ajatuksesta.

Vierailija
19/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja olen jatkanut. On yksi parhaista ystävistäni ja nykyään naihmisissä miehen kanssa (on siis bi), itse edelleen sinkkuna elelen.

Vierailija
20/43 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä naispuolinen henkilö olisi jo ennen minuun tykästymistä pitänyt itseään lesbona tai bi-/pan-seksuaalina, niin tuo kohottaisi itsetuntoani.

Jos taas hän olisi "hetero", niin ottaisin loukkauksena. Olen aika miehisen näköinen, ja ulkonäköni on mulle arka paikka ja suurin epävarmuuden aiheuttaja. Jos siis joku "hetero" nainen ihastuisi minuun, niin epäilisin että johtuuko se siitä, että hän näkee minut miesmäisenä eikä siis ole ihastunut aitoon minuun eli naiseen. Ottaisin loukkauksena, jos minua luullaan jotenkin "epänaiseksi". En olisi vihainen, vaan surullinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi