Tyttöystävä haluaisi ostaa osamaksulla minun nimiini...
Tilanne on se, että tyttis haluaisi melko tyyriin käsilaukun (reippaasti yli 2000 €). Hänellä itsellä ei ole luottotiedot kunnossa joten tilaus ja osamaksu pitäisi ottaa minun nimissä.
Aluksi ajattelin että miksi ei, koska olen satavarma että hän maksaisi sitä tosissaan pois. Aloin kuitenkin tilaushetkellä epäillä, esim. jos riitautuisimme pahasti mikä johtaisi eroon, eikä vittuilessaan maksaisi laukkua ---> saisin merkinnän itsekin, enkä missään nimessä haluaisi tietojani kusta.
Silminnähden tyttöystävä pettyi ja itselleni tuli paska fiilis, koska aluksi lupasin ja vasta nyt ajattelin järkevästi. Ja ennen kuin huutelette, niin tyttis joutui aikoinaan tietojenkalastelu uhriksi, minkä takia hänellä ei ole luottotietoja. Siksi olen siis varma että hän maksaisi laskunsa pois, mutta silti epäilyttää että laskut jääkin maksamatta.
Mielipiteitä kaivataan! Ja jos joku kysyy, niin kyllä asumme yhdessä mutta toistaiseksi olemme työttömiä kumpikin ja rakastamme toisiamme. :)
Kommentit (13)
tää on varmaan trolli? toivottavasti
Hae alepasta muovikassi ja tussaa siihen Vittun.
Kukaan ei tarvitse 2000 euron laukkua, kirppikseltä saa muutamalla eurolla kelvollisen käsilaukun. Tai voi ostaa sitten, kun on vara maksaa käteisellä.
Rikoksen uhri ei menetä luottotietojaan ellei toimi typerästi ja jätä asioita hoitamatta. Tyttöystäväsi on joko valehtelija tai tyhmä, kummankaan puolesta ei kannata tehdä velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hae alepasta muovikassi ja tussaa siihen Vittun.
Hah-haa. Just tuo kirjoitusvirhe :D
Ajattelin otsikosta että ostaisi edes jotain järkevää....
Joo ei heru nyt tyttikselle 2000 euron laukkua. Ostakoon omiin nimiinsä sitten kun luottotiedot ovat taas kunnossa.
Jos sinulla ei olisi hätätapauksessa varaa maksaa velkaa pois, älä ota omiin nimiisi. Jos tyttöystävälläsi on varaa lyhentää osamaksua, kannattaa hänen ensin säästää summa kasaan ja ostaa laukku vasta sitten.
Pitäähän työttömällä olla parin tonnin käsilaukku, muutenhan sitä voidaan luulla vaikka..työttömäksi.
Vanha trolli, mutta ostaminenhan sujuu niin, että tyttis säästää tuon 2000 e ja antaa sen sinulle silloin, kun teet tilauksen netin kautta. Ei se jälkikäteen maksaminen ole yhtään sen helpompaa kuin etukäteen säästäminenkään, nyt kun aloittaa niin voi jo keväällä olla merkkilaukku kädessä.
Tyttis ostaa laukun sitten kun on säästänyt siihen rahat
Tää on vanha teksti, oli jo aikoja sitten tällä palstalla. Tosin taisi olla että poikkis halusi pelikoneen. Ja vieläkin rakastatte toisianne?
VANHA