Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotosta ilmoitus

Vierailija
01.11.2017 |

Tuli ilmoitus, että laskuja peritään palkasta. Soitin ja kysyin tuleeko merkintä, virkailija vastasi, että ei tule, koska en ole varaton. Onko näin? Kyse yhdestä laskusta, joka meni sinne kun olin vuoden vaihdossa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa! Voiko muka periä palkasta ilman että merkintä tulee?

Vierailija
2/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee merkintä

Vierailija
4/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset maksanut sitä itse  kun asia kävi ilmi?

Vierailija
5/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin maksanko. Mutta työnantajalle lähtenyt ilmo ja virkailija sanoi ettei tule merkintää...

Ap

Vierailija
6/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ilmi tuosta kirjeestä mikä tuli. Oli mennyt jollekin asiointitilille.. En muistanut että kävin 2kk ennen reissua yksityisellä.

Ap

Vierailija
7/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuli vain ilmoitus, että aletaan ulosottaa palkasta? Outoa. Uo-miehen olisi pitänyt ottaa yhteyttä sinuun ja selvittää ensin, onko sinulla jotain ulosmitattavaa omaisuutta ja tarjota mahdollisuus hoitaa velka maksamalla itse joko kerralla tai 1/3 nettopalkasta kuukausittain.

Outoa olisi sekin, jos luottotietoihin ei tulisi merkintää, mutta eikös jostain voi selvittää omat merkinnät?

Vierailija
8/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna minä soittaisin johonkin lakipuhelimeen ja maksaisin muutaman euron oikeasta vastauksesta. Täällä kaikki kirjoittavat arvauksensa totuuksina.

Vierailija
9/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule merkintää jos voidaan periä palkasta. Mutta jos kaikki tietäisi tämän, ihmiset maksaisivat nykyistäkin kehnommin. Jos perintä on käynnissä 18kk 24kk aikana, merkintä tulee. Tai jos velalliselta ei voida ulosmitata saatavia.

Vierailija
10/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuula juttu. ulosottomies on AINA yhteydessä ennen perintää. Varmistaa maksukyvyttömyyden.

Vierailija
11/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo maksukehoitus oli mennyt sille asiointitilille.

Mikähän lakipuhelin tietää näistä?

Ap

Vierailija
12/12 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole fuulaa! En saanut mitään ilmoa. Tuo palkasta perintä oli ainoa kirje. Ja sieltä asiointitililtä löytyi kehotus jota en saanut enää auki..

Oli mennyt kaksi laskua ja yksi perintälasku kaverin osoitteeseen joka vaan löi ne pinoon..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi