Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PETTÄMINEN - Julkkismiehet Instagramissa

Vierailija
01.11.2017 |

Kertoisitko tuntemattomalle naiselle, että hänen miehensä etsii seuraa Instagramista? Kyseessä siis julkisuudestakin tuttu mies.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin haluaisin tietää,mutta huomasin että tämä ko. pari on mennyt ihan vasta kihloihin. Tosi ristiriitaiset fiilikset.

En haluaisi salata,mutta toisaalta nainen näyttää niin onnelliselta yhteiskuvissa miehen kanssa.😭😭😭

-AP

"Nainen näyttää niin onnelliselta, että haluaisin pilata hänen onnensa, koska olen niin kateellinen hänelle."

Toivon sydämestäni, että jonakin päivänä, kun itse olet onnellisimmillasi,  sinulle tulee samanlainen yhteydenotto.

Älkää nyt viestintuojaa ampuko, urpot!

Vierailija
22/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt vaan toki kerro kenestä julkkiksest on kyse.

Erään suomalaisen rockbändin rumpali. En kerro vielä sen tarkemmin. Odotan ilmoittautuuko tähän muita naisia.

Hessu?

Jos tässä puhutaan Reckless Loven Hessusta, niin mulle laittoi juurikin Instagramissa viestiä. Mutta tää tapahtui jo viime syksynä. En vastannut mitään, kun ei paljon nuo musamiehet kiinnosta.

Tunnen/tiedän tämän Hessun kihlatun ja voin melko varmasti sanoa, että kyseessä ei ole mikään avoin suhde. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa kuvakaappaus viesteistä ja laittakaa eteenpäin, niin loppuu se ahdistelu.

Vierailija
24/52 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aito instatili? Tyhmältä tuntuu, että todisteita jättäen (viesti) pettäis julkisuuden mies, vaikka toisaalta Ilkka Kanerva....

Vierailija
25/52 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään suomalaisen rockbändin rumpali. En kerro vielä sen tarkemmin. Odotan ilmoittautuuko tähän muita naisia.

Hessu?

Jos tässä puhutaan Reckless Loven Hessusta, niin mulle laittoi juurikin Instagramissa viestiä. Mutta tää tapahtui jo viime syksynä. En vastannut mitään, kun ei paljon nuo musamiehet kiinnosta.

Okei eli arvaukseni osui oikeaan ja en ollutkaan ainut,jolle viestitteli.Itsepintaisesti väitti muuta.

Vierailija
26/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ilmeisesti oli kertonut tästä keskustelusta eteenpäin, niin oon nyt estoilla ja profiili meni yksityiseksi.😕 Eli eiköhän kihlattukin siis tiedä jo, joten case closed.😞

-AP

Vierailija
27/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiccacin etsii.

Vierailija
28/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo Q?

Vierailija
29/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ilmeisesti oli kertonut tästä keskustelusta eteenpäin, niin oon nyt estoilla ja profiili meni yksityiseksi.😕 Eli eiköhän kihlattukin siis tiedä jo, joten case closed.😞

-AP

Hyvä jos kihlattu sai tietää mikä ukkonsa on miehiään.

Vierailija
30/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Miten se kertoja tiesi että sinä olet tehnyt tämän keskustelun?

Vierailija
31/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Olisiko estänyt kaikki joille lirkutellut? Tuskin tietää kuka heistä on keskustelun tehnyt.

Vierailija
32/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eräskin mies petti naistaan, pyöritti naisia ja nytkin tuli ero on niin johan on uusi nainen jonka kanssa seuruselee,

nyt tämä toinen nainen jätti miehen, äijä ihan p....a ikävöi vaimoaan....

Vierailija
33/52 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

No ei kertoja varmaan tiedäkään, mutta jos kertonut Hessulle niin Hessu varmaan laittanut estot niille naisille, joille on viestitellyt. Jos tässä siis Hessusta kyse, oletan niin, koska hänen instansa näköjään nyt yksityinen.

Vierailija
34/52 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä keskustelu ole asianosaisten silmiin kantautunut

Vierailija
35/52 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hälyttävää jos heti meni yksityiseksi. Eli kiinni jäi.

Vierailija
36/52 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa käy yksi naimisissa oleva julkkismies "kahvittelemassa" (äänistä päätellen). EI siis ole tuo edellä mainittu henkilö. Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta tulipahan vain mieleen.

Vierailija
37/52 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö muita narautettavia? Ainakin rokkareissa näitä tuntuis riittävän

Vierailija
38/52 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurissa käy yksi naimisissa oleva julkkismies "kahvittelemassa" (äänistä päätellen). EI siis ole tuo edellä mainittu henkilö. Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta tulipahan vain mieleen.

Kuka?

Vierailija
39/52 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö muita narautettavia? Ainakin rokkareissa näitä tuntuis riittävän

Eräs "herra" laittoi viestiä heti kun muija lähti ulkomaille. Ja onhan nuita. Yleensä ne jotka toitottavat rakkauttaan kumppaniinsa ovat niitä pahimpia. Noin niinku vinkiksi.

Vierailija
40/52 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hessun insta taas avoin. Kihlattu on siis leperrelty pyörryksiin. Säälittävää.