PETTÄMINEN - Julkkismiehet Instagramissa
Kertoisitko tuntemattomalle naiselle, että hänen miehensä etsii seuraa Instagramista? Kyseessä siis julkisuudestakin tuttu mies.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt vaan toki kerro kenestä julkkiksest on kyse.
Erään suomalaisen rockbändin rumpali. En kerro vielä sen tarkemmin. Odotan ilmoittautuuko tähän muita naisia.
Hessu?
Jos tässä puhutaan Reckless Loven Hessusta, niin mulle laittoi juurikin Instagramissa viestiä. Mutta tää tapahtui jo viime syksynä. En vastannut mitään, kun ei paljon nuo musamiehet kiinnosta.
Tunnen/tiedän tämän Hessun kihlatun ja voin melko varmasti sanoa, että kyseessä ei ole mikään avoin suhde. :(
Ottakaa kuvakaappaus viesteistä ja laittakaa eteenpäin, niin loppuu se ahdistelu.
Onko aito instatili? Tyhmältä tuntuu, että todisteita jättäen (viesti) pettäis julkisuuden mies, vaikka toisaalta Ilkka Kanerva....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään suomalaisen rockbändin rumpali. En kerro vielä sen tarkemmin. Odotan ilmoittautuuko tähän muita naisia.
Hessu?
Jos tässä puhutaan Reckless Loven Hessusta, niin mulle laittoi juurikin Instagramissa viestiä. Mutta tää tapahtui jo viime syksynä. En vastannut mitään, kun ei paljon nuo musamiehet kiinnosta.
Okei eli arvaukseni osui oikeaan ja en ollutkaan ainut,jolle viestitteli.Itsepintaisesti väitti muuta.
Joku ilmeisesti oli kertonut tästä keskustelusta eteenpäin, niin oon nyt estoilla ja profiili meni yksityiseksi.😕 Eli eiköhän kihlattukin siis tiedä jo, joten case closed.😞
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo Q?
Vierailija kirjoitti:
Joku ilmeisesti oli kertonut tästä keskustelusta eteenpäin, niin oon nyt estoilla ja profiili meni yksityiseksi.😕 Eli eiköhän kihlattukin siis tiedä jo, joten case closed.😞
-AP
Hyvä jos kihlattu sai tietää mikä ukkonsa on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
-AP
Miten se kertoja tiesi että sinä olet tehnyt tämän keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Olisiko estänyt kaikki joille lirkutellut? Tuskin tietää kuka heistä on keskustelun tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
eräskin mies petti naistaan, pyöritti naisia ja nytkin tuli ero on niin johan on uusi nainen jonka kanssa seuruselee,
nyt tämä toinen nainen jätti miehen, äijä ihan p....a ikävöi vaimoaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
No ei kertoja varmaan tiedäkään, mutta jos kertonut Hessulle niin Hessu varmaan laittanut estot niille naisille, joille on viestitellyt. Jos tässä siis Hessusta kyse, oletan niin, koska hänen instansa näköjään nyt yksityinen.
Eiköhän tämä keskustelu ole asianosaisten silmiin kantautunut
Aika hälyttävää jos heti meni yksityiseksi. Eli kiinni jäi.
Mun naapurissa käy yksi naimisissa oleva julkkismies "kahvittelemassa" (äänistä päätellen). EI siis ole tuo edellä mainittu henkilö. Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta tulipahan vain mieleen.
Löytyykö muita narautettavia? Ainakin rokkareissa näitä tuntuis riittävän
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa käy yksi naimisissa oleva julkkismies "kahvittelemassa" (äänistä päätellen). EI siis ole tuo edellä mainittu henkilö. Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta tulipahan vain mieleen.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö muita narautettavia? Ainakin rokkareissa näitä tuntuis riittävän
Eräs "herra" laittoi viestiä heti kun muija lähti ulkomaille. Ja onhan nuita. Yleensä ne jotka toitottavat rakkauttaan kumppaniinsa ovat niitä pahimpia. Noin niinku vinkiksi.
Hessun insta taas avoin. Kihlattu on siis leperrelty pyörryksiin. Säälittävää.
Älkää nyt viestintuojaa ampuko, urpot!