Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PETTÄMINEN - Julkkismiehet Instagramissa

Vierailija
01.11.2017 |

Kertoisitko tuntemattomalle naiselle, että hänen miehensä etsii seuraa Instagramista? Kyseessä siis julkisuudestakin tuttu mies.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin.

Vierailija
2/52 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tai jos oisin ilkeä niin ilmoittaisin suoraan juorulehdille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin tietää,mutta huomasin että tämä ko. pari on mennyt ihan vasta kihloihin. Tosi ristiriitaiset fiilikset.

En haluaisi salata,mutta toisaalta nainen näyttää niin onnelliselta yhteiskuvissa miehen kanssa.😭😭😭

-AP

Vierailija
4/52 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt vaan toki kerro kenestä julkkiksest on kyse.

Vierailija
5/52 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään suomalaisen rockbändin rumpali. En kerro vielä sen tarkemmin. Odotan ilmoittautuuko tähän muita naisia.

Vierailija
6/52 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin

Vierailija
7/52 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten instagramista etsitään seuraa? 

Vierailija
8/52 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten instagramista etsitään seuraa? 

Esimerkiksi laittamalla yksityisviestiä 💁🏻

Vierailija
9/52 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei tietenkään voinut mainita ilman tota julkisuudesta tuttu mies? Sori vaan, mutta seiskan toimittajat lukee tätä ja jos juttusi pitää paikkaansa ne kaivaa sen esille.;)

Vierailija
10/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään suomalaisen rockbändin rumpali. En kerro vielä sen tarkemmin. Odotan ilmoittautuuko tähän muita naisia.

Hessu?

Vierailija
11/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tosi laajalti tunettu! Veikkaan että 98% mammoista ei tuntis jamppaa vaikka sanoisit nimen. Itseni mukaan lukien.

Vierailija
12/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita julkkismiesten yhteydenottoja on tullut esim. Tinderissä, mutta hoitakoot itse oman elämänsä. Kieltämättä se tuntuu tosi pahalta vaimon puolesta, kun on juuri synnyttänyt vauvan ja mies lupaa viedä jonkun random-muijan tähtiin... Eikä kyse ole rumpalista.

Vierailija
13/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nainen tuon tiedä ja ole hyväksynyt, kun on lähtenyt jännämiehen kelkkaan.

Vierailija
14/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kertoisi. Ei tulisi pieneen mieleenikään puuttua vieraiden ihmisten asioihin. Miettisin, mikä minussa on vialla, jos tuollainen ajatus edes kävisi mielessä.

Vierailija
15/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin haluaisin tietää,mutta huomasin että tämä ko. pari on mennyt ihan vasta kihloihin. Tosi ristiriitaiset fiilikset.

En haluaisi salata,mutta toisaalta nainen näyttää niin onnelliselta yhteiskuvissa miehen kanssa.😭😭😭

-AP

"Nainen näyttää niin onnelliselta, että haluaisin pilata hänen onnensa, koska olen niin kateellinen hänelle."

Toivon sydämestäni, että jonakin päivänä, kun itse olet onnellisimmillasi,  sinulle tulee samanlainen yhteydenotto.

Vierailija
16/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

"Nainen näyttää niin onnelliselta, että haluaisin pilata hänen onnensa, koska olen niin kateellinen hänelle."

Minä ymmärsin tuon niin että aloittaja ei halua juuri siitä syystä kertoa ettei särkisi naisen sydäntä. Samaa miettisin minäkin mutta kertoisin silti.

Toivon sydämestäni, että jonakin päivänä, kun itse olet onnellisimmillasi,  sinulle tulee samanlainen yhteydenotto.

Vierailija
17/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ vastaus meni epähuomiossa tuon kommentin väliin

Vierailija
18/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräskin mies petti naistaan, pyöritti naisia ja nytkin tuli ero on niin johan on uusi nainen jonka kanssa seuruselee,

Vierailija
19/52 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hessu?

Jos tässä puhutaan Reckless Loven Hessusta, niin mulle laittoi juurikin Instagramissa viestiä. Mutta tää tapahtui jo viime syksynä. En vastannut mitään, kun ei paljon nuo musamiehet kiinnosta.

Vierailija
20/52 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mitäs...kertokaa lisää 🕵🏻