Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ihmisistä jotka myöhästyvät aina?

Vierailija
01.11.2017 |

Ärsyttääkö

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää myöhästeleviä ihmisiä. Jatkuva myöhästely osoittaa täydellistä kunnioituksen puutetta toisia ihmisiä kohtaan. 

Vierailija
2/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Esim. mieheni on aina ja ikuisesti vähän myöhässä. Oli kyse sitten konsertista, vanhempainvartista tai bussista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää myöhästeleviä ihmisiä. Jatkuva myöhästely osoittaa täydellistä kunnioituksen puutetta toisia ihmisiä kohtaan. 

Ymmärrän hyvin, että asia koetaan näin, mutta itse kroonisesti myöhästelevänä en tee sitä siksi, etten kunnioittaisi muita.  Pikemminkin kyse on jostain keskittymisvaikeuksien ja ylioptimismin yhdistelmästä, ainakin omalla kohdallani.

Vierailija
4/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa myöhästelijät. Eihän kenenkään toisen myöhästely ole minulta mitenkään pois. Myöhästelijähän se itse kärsii myöhästelystään eikä usein voi sille mitään. Esim.moni adhd on myöhästelijä.

Vierailija
5/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse usein myöhässä milloin mistäkin. Varmasti monia ärsyttää. Minuakin ärsyttäisi jos joutuisin odottelemaan myöhästelijää mutta jos toisen myöhästely ei vaikuttaisi minuun mitenkään niin ihan sama.

Vierailija
6/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari kaveria, joiden kanssa en enää koskaan sovi tapaamista mihinkään. Ovat aina myöhässä.

Vierailija
7/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa myöhästelijät. Eihän kenenkään toisen myöhästely ole minulta mitenkään pois. Myöhästelijähän se itse kärsii myöhästelystään eikä usein voi sille mitään. Esim.moni adhd on myöhästelijä.

Onhan se poissa! Odotan jotakuta jossain, se on pois minun järkevästä tekemisestäni, se on pois minun ajastani.

Vierailija
8/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se poissa! Odotan jotakuta jossain, se on pois minun järkevästä tekemisestäni, se on pois minun ajastani.

Niin no mä en aina halua tehdä järkeviä asioita, vaan musta on usein ihana vaan olla ja selata vaikka nettiä puhelimella. Erilaiset odotustilanteet mahdollistavat juuri tämän muuten niin kiireisen arjen lomassa. Kaipa me kaikki ajatellaan eri tavalla, mutta kenenkään myöhästely ei ole mun ajasta pois vaan kyse ehkä siitä miten aikansa käyttää ja miten aikaan ylipäätään suhtautuu.

Vierailija
9/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no mä en aina halua tehdä järkeviä asioita, vaan musta on usein ihana vaan olla ja selata vaikka nettiä puhelimella. Erilaiset odotustilanteet mahdollistavat juuri tämän muuten niin kiireisen arjen lomassa. Kaipa me kaikki ajatellaan eri tavalla, mutta kenenkään myöhästely ei ole mun ajasta pois vaan kyse ehkä siitä miten aikansa käyttää ja miten aikaan ylipäätään suhtautuu.

Jos olen menossa leffaan, teatteriin, junaan tms, johon olisi syytä mennä ennen tiettyä kellonlyömää, en kyllä pysty odottelemaan rentona ja selaamaan vaikka nettiä. Kyllä se aika menee kellon vilkuiluun, kaverin tähyämiseen tai itsensä kanssa väittelemiseen, voiko toisen lempata tässä vaiheessa, että itse sentään ehtii. Ei rentoa.

Vierailija
10/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen menossa leffaan, teatteriin, junaan tms, johon olisi syytä mennä ennen tiettyä kellonlyömää, en kyllä pysty odottelemaan rentona ja selaamaan vaikka nettiä. Kyllä se aika menee kellon vilkuiluun, kaverin tähyämiseen tai itsensä kanssa väittelemiseen, voiko toisen lempata tässä vaiheessa, että itse sentään ehtii. Ei rentoa.

Oletko miettinyt mikset osaa rentoutua? Jos olet menossa kaverin kanssa leffaan niin onko tärkeämpää että sinä ehdit leffaan vai että vietät aikaa sen kaverin kanssa? Mikä katastrofi tapahtuu jos ette ehdikään leffaan vaan sen sijaan teette jotain muuta?

Vierailija
11/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että jossain etelässä olisi tapana myöhästyä tuntikin. Ei tunnu kyllä järkevältä. Ajallaan oleva tuntuu.

Vierailija
12/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että jossain etelässä olisi tapana myöhästyä tuntikin. Ei tunnu kyllä järkevältä. Ajallaan oleva tuntuu.

Eli onko kaiken takana järkevyys? Ehkä etelässä eletään enemmään hetken ja tunteen mukaan.

Vierailija
13/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, että asia koetaan näin, mutta itse kroonisesti myöhästelevänä en tee sitä siksi, etten kunnioittaisi muita.  Pikemminkin kyse on jostain keskittymisvaikeuksien ja ylioptimismin yhdistelmästä, ainakin omalla kohdallani.

Siitä voi opetella pois. Eli kyllä se on toisten ihmisten kunnioituksen puutetta ettet lähde " liian" aikaisin.

Jos sinun pitää olla jossain klo 13 , niin tähtäät klo 12,30 ja otat sen tosissasi.

Vierailija
14/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittain myöhästelijä. Myöhästyn aina vastenmielisistä tapaamisista.

Vierailija
15/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa myöhästyä. Käy välillä itsellekin. Mulla on aina kiinnostavaa lukemista mukana tai kirjoittelen.

Vierailija
16/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän auttaa vähän se että odottaa korkeintaan 15 min ylimääräistä ja sitten häipyy paikalta.

Vierailija
17/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä opetettu lapsena odottamaan kun olette noin kärsimättömiä? Miten teidän hermot kestää elämää ylipäätään, kun joutuu jonottamaan, odottelemaan ja tilanteet muuttuvat yllättäen?

Vierailija
18/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myöhästelijöitä! Ihmettelen miten nämä ihmiset kuitenkin selviävät (kai) esim töihin ajoissa? Myöhästely kertoo kunnioituksen puutteesta, aikuisten ihmisten pitäisi vähän osata arvioida ajankäyttöänsä..

Vierailija
19/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Ei kiinnosta jos joku on joskus myöhässä, mutta jos aina myöhässä, niin alkaa miettiä, että eikö oikeesti voi lähteä ajoissa. Varsinkin kun oon ite aina etuajassa.

Vierailija
20/36 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista käytännössä ole olemassakaan kuin myöhästyminen.

ihmisen outo kuvitelma. On vain nytteys ja kaikki muu on harhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi