Lähete labrassa
Lähete virtsanäytteeseen laitettiin sähköisenä suoraan labraan ja sanottiin että voin mennä milloin vain minulle sopii ilmeisesti ilman ajan varaamista. Minne tarkalleen ottaen minun täytyy mennä, kun tiskillä ei yleensä ole ketään 10 jälkeen. Kävelenkö vain suoraan sisään labraan vai otanko vuoronumeron kun en sellaista valmiiksi saanut? Jos otan vuoronumeron niin saanko näistä ”verikoe”huoneista joihin vuoronumerolla kutsutaan sen purkin ja pääsen näytteenottovessaan? Entä kun kerrottiin että pitäisi vähintään 4h olla käymättä wc:ssä ja minähän kävin jo aamulla vessassa kun ei tuollainen tullut mieleen, joten vasta 11.30 aikoihin tulee tuo 4h täyteen mutta labra menee nettisivujen mukaan kiinni klo 11. Onko ok mennä kuitenkin hieman ennen 11 antamaan näyte vai täytyykö odottaa huomiseen? Olen ihan pihalla näissä kun ei ole usein tarvinnut tkssa käydä ja silloinkin on ollut vanhempi mukana.
Kommentit (4)
Voit mennä vielä huomennakin. Googlaa kuntasi näytteenottopisteet koska kaikissa ei voi virtsanäytettä antaa. Helsingissä esim. HUSLab Kamppi ottaa näitä vastaan.
Mene huomenna ennen kymmentä tai kysy, saisitko tänään purkin valmiiksi, niin voit ottaa näytteen kotona ja tuoda huomenna.
Mulle on aina annettu purkki etukäteen mukaan, olen aamulla pissannut purkkiin kotona ja siirtänyt näyteputkiloihin. Niiden kanssa sitten mennyt labraan, ottanut vuoronumeron ja jättänyt putkilot. Soitapa lisäinfoa siltä joka lähetteen laittoi.
Auttakaas nyt äkkiä!:(