Emmy.fi nettikirppis
Oletteko jo tutustuneet palveluun? Mielestäni hinnat maltillisempia kuin facekirppiksillä, ihanan selkeä systeemi ilman av yv huutelua, ja useamman myyhän tuotteita saa tilattua yksiin toimituskuluihin.
Toki livekirppiksillä voi tehdä viedä halvempia löytöjä, mutta toisaalta emmy säästää ostajan penkomiselta, kun hakuun voi suoraan klikkailla tietyn kokoiset tai merkkiset vaatteet.
Minulta vahva suositus ☺
Kommentit (6)
Myyn vaatteeni huuto.netissä tai itsepalvelukirpparilla. Tähän asti kaikki mennyt kaupaksi. Miksi maksaa turhaan jollekkin välikädelle?
Olen tilannut ja tilaan vastakin. Tuotteet oli tosi hyväkuntoisia ja hajuttomia. Tosin tilaan ainoastaan kuntoluokituksen mukaan hyväkuntoisia,en ole uskaltanut "tyydyttäviä" tilata.. merkkivaatteita halvalla itselle ja lapsille,tykkään.
Emmyssä ei liiku enää vaatteet :( tuottoprossat nykyään ihan liian pienet. Ei tee sieltä mieli enää ostella saati laittaa enää myyntiikään.
Onko kukaan kokeillu myydä Vähänkäytetty.fi:ssä? Jossain toisessa keskustelussa oli siitä juttua ja kaiketi siellä voi myydä vähän kaikkee. Mulla Emmyssä menny tavaraa ihan ok, mutta oon kans huomannu, ettei enää oikeen liiku. Toi tuottoprossa on kyllä kans ittee vähän harmittanu. Sillä tässä miettiny, jos kokeilis jotain muuta...
Minä olen ollut myyjänä tyytyväinen siihen, että varsinkin lastenvaatteista olen saanut mielestäni varsin hyvin tuottoa. Ne ovat kuitenkin jo meillä palvelleet hyvin käytössä ja Emmyn kautta olen saanut ne helposti kiertoon! Vaatepussin jättämisen jälkeen ei tarvitse enää huolehtia viestittelystä, postituksesta jne. Siitä olen todellakin valmis maksamaan osan vaatteiden hinnasta Emmyn väelle :)
Muutaman vaatteen olen tilannutkin ja olivat hyvässä kunnossa sekä ilokseni hajuttomia (itse olen allerginen ja herkkä, voimakkaat hajut usein ongelma kirppisvaatteissa).
http://emmy.fi/myyjalinkki/4350