90 € kauniista ja hyvin istuvasta epämerkkitakista
Kommentit (15)
90€ takista on pieni raha. Maksaahan paidatkin jo 80€ jos vähänkään trikoota kummempaa meinaa ostaa
Eikö tuo ole aika halpa takiksi? Ja varsinkin, jos tuo on talvitakki..
En siis valinnut mitään vaihtoehtoa, kun ei ne ne oikein passaa.
No edellinen talvitakkini maksoi 50 €. Tosin se hajosikin melkein heti ja oli kuulemma monilla muilla hajonnut samalla tavoin. Toki korjautin sen ja tein reklameissöniä kauppaan. Ap
Jos on talvitakki, niin suorastaan halpa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on talvitakki, niin suorastaan halpa.
On talvitakki, mutta ei mikään merkki. On minulla ollut 129 € takkikin. En muista oliko se ovh vai normaalihinta. Ihan uutena ostin historian havinassa. Ap
Maksoin 10 € omasta villakangastakistani, joka on kestänyt käyttöä hyvänä jo 6 talven ajan. Miksi maksaa kallis hinta uudesta takista, kun kirppikset on täynnä kelpo takkeja halpaan hintaan?
Vierailija kirjoitti:
Maksoin 10 € omasta villakangastakistani, joka on kestänyt käyttöä hyvänä jo 6 talven ajan. Miksi maksaa kallis hinta uudesta takista, kun kirppikset on täynnä kelpo takkeja halpaan hintaan?
Tiedän jo etukäteen millaisen viharyöpyn saan päälleni, mutta vastaan silti. Olen pöpökammoinen ja minua inhottaa ostaa valmiiksi kulahtaneita vaatteita. Kulahtaneella tarkoitan sitä, että on jotain kulumaa, lanka repsottaa, on joku pieni virhe "mutta hädintuskin näkyvä" jne. Olen aina ollut pikkutarkka. Haluan tietää, että vaatteeni ovat olleet käytössä vain minulla.
Ap
Ette tainneet ymmärtää, että takkia myydään ihan tavallisessa ketjuliikkeessä. Sen takia pohdin, että onko hukkaan heitettyä rahaa, kun kyseisen liikkeen muutkaan vaatteet eivät ole mitään huippulaatua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo etukäteen millaisen viharyöpyn saan päälleni, mutta vastaan silti. Olen pöpökammoinen ja minua inhottaa ostaa valmiiksi kulahtaneita vaatteita. Kulahtaneella tarkoitan sitä, että on jotain kulumaa, lanka repsottaa, on joku pieni virhe "mutta hädintuskin näkyvä" jne. Olen aina ollut pikkutarkka. Haluan tietää, että vaatteeni ovat olleet käytössä vain minulla.
Ap
Kirppiksiltä saa myös käyttämättömiä ja uutta vastaavassa kunnossa olevia vaatteita. Osa vaatteista on ollut väärää kokoa, osa ei ole miellyttänyt käytössä, osa on varmaan ostettukin hyvästä tarjouksesta suoraan eteenpäin myytäväksi...
Myös kaupasta uusina ostetut vaatteet voi olla vähän käytettyjä. Esim. muutamalla kaverillani on tapana kokeilla ostamiaan vaatteita käytössä ennen kuin ottaa laput pois tai palauttaa ne jotka ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein myös näin. Takki näytti aivan käyttämättömältä, oli varmaan ollut virheostos. Todella hyvä villakangastakki.
Ap, ymmärrät varmaan että myös kaupassa todella monet ihmiset ovat ehtineet sovittaa vaatetta jonka ostat, esim paitoja ja farkkuja jopa paljaalla iholla. Takki on voinut käydä kotisovituksessa. Se on voitu jopa ostaa ja sitten palauttaa, ja vaikka niin ei saisi tehdä, jotkut pitävät vaatetta kerran siinä juhlassa mihin sen hankkivat ja sitten palauttavat.
Onpa halpa takki. En oottaisi laatua noin halvata, mutta varmana se yhen tai kahen talven yli kestänee.
Vierailija kirjoitti:
Ette tainneet ymmärtää, että takkia myydään ihan tavallisessa ketjuliikkeessä. Sen takia pohdin, että onko hukkaan heitettyä rahaa, kun kyseisen liikkeen muutkaan vaatteet eivät ole mitään huippulaatua.
Ap
No kyllä kai sen nyt takista näkee päälle päinkin, onko hyvälaatuinen vai ei. En tiedä, mitä te niiden takkien tai muiden vaatteiden kanssa yleensä teette, mutta kyllä minulla ne halpavaatteet kestää käytössä yleensä ihan hyvin. No kengät ja jotkut vaativampaan käyttöön tarkoitetut ulkovaatteet tietysti vähän eri juttu, mutta muuten en ymmärrä tätä laadusta nillittämistä, jos ei niitä valmiiksi kulahtaneen näköisiä rättejä sieltä kaupasta valitse.
Riippuu vähän millaisesta takista puhutaan. Itse ostin juuri 80 eurolla jonkun "merkittömän" takin, joka tuntui ja näytti hyvältä päälläni. Hyvä ostos mielestäni, vaikka puntaroinkin jonkin aikaa ostopäätöstä.
Että ihan epämerkkinen ja ihan tavallisesta ketjuliikkeestä !!! Omg mä en kestä.
Aika halpa.