Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, mun kroppa on alkanut tätiytymään!

Vierailija
31.10.2017 |

Olin 35-vuotiaana kolmannen lapsenkin jälkeen vielä ihan solakka ja kurvikas. Nyt päälle neljäkymppisenä jostain alkanut kertyä ihmeellistä läskiä vyötärölle, joka on siis häviämässä ja maha on ällö röllykkä. Samalla jalat ja perse kaventuneet; lihasmassa vähentynyt niissä. Minusta on tulossa tätimäinen pötkylä tikkujaloilla - yhyyy.. Onko jotain vielä tehtävissä??

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tosaan rupsahtaa siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Ei pidä paikkaansa. Monet naiset pysyvät hoikkina, naisellisina ja viriileinä 70-vuotiaaksi asti, kun taas miehillä lerpahtaa usein jo ennen 50 ikävuotta. Moni nainen joutuu 45:na ottamaan itselleen 3-kymppisen rakastajan.

"Monet naiset pysyvät hoikkina, naisellisina ja viriileinä 70-vuotiaaksi asti"

No niin, nyt alkaa mennä jo täysin fantasioinnin puolelle. Koitetaan nyt pitää nämä jutut edes jotenkin kiinni tässä todellisuudessa missä me elämme.




Tuo riippuu ihan yhteiskuntaluokasta, mitä ympärillään näkee.


3-kymppiset miehet ovat kiimaisena perässä, kokemusta on.

Ihan varmasti. Jatkahan tätinainen sitä runkkaamista hiljaa.

Vierailija
42/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto on tarkoittanut neli-viisikymppisten naisten muuttuvan hiljalleen epäviehättäviksi miesten silmissä. Muutama tuhat vuotta sitten nelikymppinen nainen oli ikäloppu mummo ja liian elämän kuluttama ja riskaabeli enää äidiksi uusille vauvoille. Siksi evoluution vuoksi kehitys kohti tasapaksua pötkylää kaulaheltalla on väistämätöntä, kun neljäs vuosikymmen pärähtää käyntiin. Oikein rajusti laihduttamalla voi ehkä välttää jenkkakahvoja ja kaksoisleukaa, mutta sitten toisaalta alkaa näyttää kuivalta rusinalta. Sorry naiset, kaksikymppiseksi neidoksi ei ole paluuta :(

En usko tuohon. Ei alkukantainen mies kelaillut tällaisia. Sitäpaitsi Willendorfin Venuksella sitä vasta vatsamakkaraa on. Kivikaudella ihailtiin siis tuhteja naisia.

Olen myös lukenut, että vanhoille naisille kehoon kertyi muinaisina aikoina ylimääräistä rasvaa, koska se oli vararavintoa pitkillä vaelluksilla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Willendorfin_Venus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se menopaussikroppa tahtoo keski-iässä tulla kaikille. Itsellenikin, vaikka kuntoilen paljon ja myös 3 salitreeniä viikossa. Minusta se on vain pukeutumisjuttu, täytyy opetella vähän erilainen tyyli että näyttää kivalta. Tosiaan, jos sitä painoa ei päästä kovasti nousuun, vaan se vain asettuu eri tavalla, eli tissit, takapuoli ja reidet pienenee ja keskivartalo isonee, niin kyllä sen vaatteilla saa hoidettua niin että näyttää hoikahkolta taas, joskaan ei enää nuoruuden kurvikkaalta.

Ei kyllä tissit välttämättä pienene. Itse olen aina ollut pienirintainen mutta vaihdevuosien jälkeen tissit ovat suurentuneet jonkin verran, en pidä siitä, pidi vanhoista pienistä.

Vierailija
44/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri kertyy vatsaonteloon. Sokeri ja valkoinen vehnäjauho pois, eli pulla.

Vierailija
45/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse havahduin noin 40-vuotiaana, että yhtäkkiä näytin aika paljon äidiltäni. Alasti katsoin kerran itseäni, että ju.....a. Jotain on tehtävä. En ollut tuolloin edes ylipainoinen, mutta jotenkin semmonen vanhan naisen habitus.

#naiset

Ette voi asialle mitään. 

Vierailija
46/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain on tehtävissä, mutta se tosiaan vaatii sitä, että ihan oikeasti teet jotain. 

Jaloista lähtee lihasmassaa iän myötä, ja rasvaa alkaa kertyä helpommin ja helpommin keskivartaloon. Jalkoihin saa rakennettua lisää lihasmassaa kun tekee rankkoja kyykkysettejä punttisalilla, juoksee mäkitreenejä ja ajaa vauhdilla pyörälenkkejä. Mitä vyötärölihavuuteen tulee, niin nelikymppisenä on vaan oikeasti pakko siistiä ruokavaliota, ja miettiä tarkemmin mitä syö.

Jos jo päälle nelikymppisenä alkaa jalat riukuuntua niin kannattaa todella tehdä jotain. Itselläni heikentyminen alkoi noin kuusissakymmenissä ja  keskeytin tuon kehityksen lisäämällä pyöräilyä. Nyt mulla on nyt seitsenkymppisenä vahvat jalat. Mulle  pyöräily  riittää ilman salitreeniä, inhoan kuntosalien äänimaailmaa ja tunnelmaa, siksi en mene sinne. Ensi talveksi ostan kuntopyörän kotiin, koska talvella jalkojen kunto aina heikkenee, paljosta kävelemisestä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä se menopaussikroppa tahtoo keski-iässä tulla kaikille. Itsellenikin, vaikka kuntoilen paljon ja myös 3 salitreeniä viikossa. Minusta se on vain pukeutumisjuttu, täytyy opetella vähän erilainen tyyli että näyttää kivalta. Tosiaan, jos sitä painoa ei päästä kovasti nousuun, vaan se vain asettuu eri tavalla, eli tissit, takapuoli ja reidet pienenee ja keskivartalo isonee, niin kyllä sen vaatteilla saa hoidettua niin että näyttää hoikahkolta taas, joskaan ei enää nuoruuden kurvikkaalta.

Ei kyllä tissit välttämättä pienene. Itse olen aina ollut pienirintainen mutta vaihdevuosien jälkeen tissit ovat suurentuneet jonkin verran, en pidä siitä, pidi vanhoista pienistä.

Nehän useimmiten suurenee, kun rintakudos korvautuu rasvalla. Mummoillahan on isot rinnat ellei ole tosi kuihtunut tapaus.

Vierailija
48/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonto on tarkoittanut neli-viisikymppisten naisten muuttuvan hiljalleen epäviehättäviksi miesten silmissä. Muutama tuhat vuotta sitten nelikymppinen nainen oli ikäloppu mummo ja liian elämän kuluttama ja riskaabeli enää äidiksi uusille vauvoille. "

 

Ei luonnolla ole mitään tuollaisia tarkoituksia. Tuo on ihan höpö-tieteellistä mutua.

Naisen hedelmällisyys loppuu aikanaan ja se tekee rajan lisääntymiselle. Miehet taas ovat kyllä aina panneet vaikka tuolinjalkaa joten ei joku pieni rupsahtaminen naisia ole raskauksilta suojannut. Eivät naiset muutenkaan jossain savupirtissä asuen niin hehkeitä olleet enää kolmikymppisinäkään viiden lapsen jälkeen ja silti niitä tuli vielä toiset viisi lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on jo 9 vuotta vanha, joten ap:kin jo lienee 50-vuotias. Ei se haittaa, koska videon nainen täytti juuri 57-vuotta!

Vierailija
50/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on jo 9 vuotta vanha, joten ap:kin jo lienee 50-vuotias. Ei se haittaa, koska videon nainen täytti juuri 57-vuotta!

 

Ja unohdin sitten sen videon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on jo 9 vuotta vanha, joten ap:kin jo lienee 50-vuotias. Ei se haittaa, koska videon nainen täytti juuri 57-vuotta!

 

Ja unohdin sitten sen videon...

Tai ehkä tänne ei enää saa linkata YouTube-videoita?

Löytyy nimellä "What Cara Brotman Eats in a Day 2026"