Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3224)

Vierailija
1621/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä APUA ja vannon, ettei ole provo!!!!!

Olen shokissa/neuvoton/itken koko ajan ja pää hajoaa tähän!!!!

Meillä puri 16 v esikoistyttöä sitten viime yönä vampyyri!!!

Tyttö pyhässä mungossa nyt vielä pari päivää mutta....

Minä en tiedä, eikä mieskään että mitä h*ttoa tässä tekisi:(

Esikoinen on aina ollut vähän muita ikäisiään tyttöjä lapsellisempi, joten pitäiskö se ottaa takaisin kotiin joiksikin vuosiksi vielä vähän aikuistumaan??

Tehtäisiinkin näin, mutta meillä on lauma pienempiä lapsia!!

Oisiko tyttö vaarallinen heille???!!!!

Ketä tässä pitäisi ajatella????

Enkä tiedä voiko tuon ikäistä vain potkia kylmästi kadullekaan??

Mutta entä nuoremmat sisarukset, oisiko tyttö niille vaaraksi tms???

Kukaan sukulainen tms ei tyttöä ota, sen tiedän jo valmiiksi!

Vai pitäisikö tyttö hommata johonkin/jonnekin missä voisi elää muiden vampyyrien kanssa??!!!

Toisaalta oisinko silloinkin paha noita ja äiti, jos tekisin noin ihan kylmiltään??!!

Ja mitä/miten tuo lopulta muuttaa tyttöä??!!!

Ei pää toimi niin paljoa, että muistaisi selvästi tylypahkan oppitunteja!!

Neuvoja, vinkkejä, apua!!!

No justiinsa, kiitti vaan äiti. Juuri tätähän minä kaikista eniten kaipasinkin. No, eipä tartte enää murehtia, sen takaan! Meikäläinen meinaan lähti pyhästä mungosta tämän viestin nähtyään. Ja voin vakuuttaa, että "kotiin" tai sukulaisten luo en ole tulossa, tuli meinaan selväksi jo ettei minua kaivata sinne! Ja ainiin, älkää turhaan odotelko mitään yhteydenottoa/pitoa. Ennemmin kuule h*lvetti jäätyy umpijäähän kuin että meikäläinen tulisi "vaarantamaan" teidän pienen ja ihanan perheenne, mihin minä näköjään en enää (enkä kyllä haluakaan tuon viestisi luettuani) kuulu!!

T: se entinen esikoistyttäresi!

Vierailija
1622/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selville taannoin että olen joskus nuorena tehnyt unohtamistaian itselleni. En tietenkään muista miksi. Epäilin aluksi että se on jonkun muun tekemä mutta tutkimusten perusteella vain minä olen sen voinut siinä tilanteessa tehdä. Tutkimuksissa ei löytynyt myöskään perheestä tai sukulaisista mitään ilmeistä syytä tai asiaa jonka olisin halunnut unohtaa. 

Nyt en saa päätetyksi haluanko palauttaa nämä kadonneet muistot ja vai pitäisikö niiden antaa olla unohduksissa. Jos nimittäin koitan uudelleen unohtaa ne myöhemmin niin muistiloitsut ei ole kovinkaan helppoja ja voi mennä paljon muutakin, varsinkin jos itseään koittaa loitsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä APUA ja vannon, ettei ole provo!!!!!

Olen shokissa/neuvoton/itken koko ajan ja pää hajoaa tähän!!!!

Meillä puri 16 v esikoistyttöä sitten viime yönä vampyyri!!!

Tyttö pyhässä mungossa nyt vielä pari päivää mutta....

Minä en tiedä, eikä mieskään että mitä h*ttoa tässä tekisi:(

Esikoinen on aina ollut vähän muita ikäisiään tyttöjä lapsellisempi, joten pitäiskö se ottaa takaisin kotiin joiksikin vuosiksi vielä vähän aikuistumaan??

Tehtäisiinkin näin, mutta meillä on lauma pienempiä lapsia!!

Oisiko tyttö vaarallinen heille???!!!!

Ketä tässä pitäisi ajatella????

Enkä tiedä voiko tuon ikäistä vain potkia kylmästi kadullekaan??

Mutta entä nuoremmat sisarukset, oisiko tyttö niille vaaraksi tms???

Kukaan sukulainen tms ei tyttöä ota, sen tiedän jo valmiiksi!

Vai pitäisikö tyttö hommata johonkin/jonnekin missä voisi elää muiden vampyyrien kanssa??!!!

Toisaalta oisinko silloinkin paha noita ja äiti, jos tekisin noin ihan kylmiltään??!!

Ja mitä/miten tuo lopulta muuttaa tyttöä??!!!

Ei pää toimi niin paljoa, että muistaisi selvästi tylypahkan oppitunteja!!

Neuvoja, vinkkejä, apua!!!

No justiinsa, kiitti vaan äiti. Juuri tätähän minä kaikista eniten kaipasinkin. No, eipä tartte enää murehtia, sen takaan! Meikäläinen meinaan lähti pyhästä mungosta tämän viestin nähtyään. Ja voin vakuuttaa, että "kotiin" tai sukulaisten luo en ole tulossa, tuli meinaan selväksi jo ettei minua kaivata sinne! Ja ainiin, älkää turhaan odotelko mitään yhteydenottoa/pitoa. Ennemmin kuule h*lvetti jäätyy umpijäähän kuin että meikäläinen tulisi "vaarantamaan" teidän pienen ja ihanan perheenne, mihin minä näköjään en enää (enkä kyllä haluakaan tuon viestisi luettuani) kuulu!!

T: se entinen esikoistyttäresi!

Omituinen juttu päivän profeetasta:

Auririvirasto/ministeriön otusjaosto pyytävät havaintoja pyhästä mungosta karanneesta sabrinasta, joka on vastikään muutettu vampyyriksi.

Tuntomerkit:

16 v

Pitkät ja vaaleat hiukset

Siniset silmät

Pituus 168 cm

Paino 62 kg

Koska tyttö on ilmoittautunut ministeriöön, ei hänen perässään ole vampyyrin metsästäjiä.

Kuitenkin Sabrina on rahaton, ilman taikasauvaa (luonnollisesti) eikä ole ottanut yhteyttä keneenkään perheenjäseneen/sukulaiseen/ystäväänsä tms.

On myös äärimmäisen epävarmaa onko Sabrinalla mitään kontakteja/otetaanko hänet edes vastaan vampyyrien puolelta.

Ja jos otetaan, niin minkälaisiin piireihin (esim rikollinen toiminta)..

Tämän vuoksi ministeriö pyytää ilmoittamaan havainnot auroreille.

*linkki kuviin Sabrinasta*

Voivoi, aika sydäntäsärkevän näköisiä nuo kuvat/haastattelut tytön vanhemmista:(

Vierailija
1624/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitten 14 v poika ihailee yli kaiken *nimi mitä palstalla ei saa mainita* kannattajineen, argh!!! On loitsinut huoneensa seinät täyteen ikitarttumistaioilla "mestarin" ja "kaikkensa uhranneiden" eli tunnettujen kuolonsyöjien, joita poika pitää sankareina kuvilla!!!!

Mikään järkipuhe ei tepsi, jästisyntyiset ovat k*raverisiä jos pojalta kysyy jne jne!!! Ja sehän hoilaa tuota pimeän puolen sotapropagandaa aivan tosissaan, mikään rangaistus (ei siis mikään) ei kertaikkiaan tepsi!!!

Mitä minä tein kasvatuksessa väärin? Ja miten tuon pojan kanssa pitäisi menetellä, sehän on ihan hunningolla?

Vierailija
1625/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän mielestänne on paras/hauskin tai jopa ärsyttävin Weasleyn welhowitsit mainos/mainossarja? Itse rakastan yli kaiken tuota "welhowitsien hintasaarnaajat" mainosketjua:):)

No se "taika on kreisi mainossarja" on kyllä aika paha:)

Vierailija
1626/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinimme pitää yhteyttä edelleen entisiin jästikoulukavereihinsa ja nyt se oli kuullut niiltä jotain mitä kutsutaan räpiksi. Siis musiikkia se oli olevinaan mutta eihän siinä ollut kuin basso/rumpu jumputusta ja sitten kirosanoja ja muita törkeyksiä puhuttu sen jumputuksen päälle. Nyt se haluaa ruveta räppäriksi tai ainakin saada jästilevysoittimen. Argh näitä jästien metkuja. 

Anna hankkia jästilevysoitin ja naura sitten, kun teini ei saa sitä toimimaan ilman sähköä :D

Weasleyn marketista saa tähänkin sopivia laitteita eli erikokoisia taikasuojaimia jästilaitteille, jotta pieniä sähkölaitteita, esim. musiikkisoittimia tai radioita, voi käyttää taikaperheissäkin. Sähköä nuo jästivekottimet kantavat mukanaan aika monen tunnin varaston ja lisää saa jostain jota kutsutaan usbiksi. Ehkä sillä pojan kaveripiirillä on tuollainen usbi jota poika voi lainata välillä. 

Siis mikä siinä on, että tuolta verenpetturi porukan halpismarketista missä kukaan itseään kunnioittava noita/velho ei käy löytyy kaikkea jästikamaa??

Siis kysynpähän vaan, että missä on tuon perheen omanarvontunto jne??

Vierailija
1627/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan enää käsitä. Me ollaan tälläinen normaali velhopariskunta, kumpikin jo keskiän paremmalla puolella, on loistavat työpaikat jne jne. Lapset ovat teinejä, eikä niiltä ole koskaan puuttunut mitään, on hieno talo, on kotitontut jne. Kaikki ollaan tehty, jotta oisi hyvät puitteet onnelliselle perhe-elämälle! Tänään sitten taivas kaatui niskaan, kun menin hakemaan tytärtä alakertaan tervehtimään yllätysvierailuilulle tulleita isovanhempia. Ja mitä minä löydän tyttären huoneesta? Tytär alasti sängyllä, en edes sano mitä tekemässä, arvaatte kyllä. Ja jokapuolella sänkyä siis tytön nähtävillä on kuvia jättiläismiehistä ja niiden.. No siis niiden, no *itkee*.. Nyt tytär totaaliarestissa, taikasauva ja kaikki mahd. taikavälineet takavarikoitu. Olinko mielestänne liian ankara? Mutta eihän tuo ole normaalia, vai onko muka? Mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
1628/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenkohan oisi esim peikkojen/muiden vastaavien olentojen oma aihe vapaa? Tai surkkien/jästien?

Vierailija
1629/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainenkohan oisi esim peikkojen/muiden vastaavien olentojen oma aihe vapaa? Tai surkkien/jästien?

Jästien aihe vapaa, älä naurata :D :D :D

Vierailija
1630/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestunut äiti kirjoitti:

En ymmärrä tätä tilannetta ja miten tähän päädyttiin ja tarvitsisin apua sillä sydän tässä särkyy:(

Eli meillä on miehen kanssa kaikki lapset jo aikuisia, ja poikia on kaksi. Vanhempi pojistamme on ns mustalammas joka on mm ollut azkabanissa ja tuota noin väärällä puolella sodan aikana..

On nykyään päässyt pois jo azkabanista, ei kunnon työpaikkaa ja vaihtaa naisia kuin paitaa. Koko ajan joku uusi hulttio noita kierroksessa:(

Olemme kuitenkin mieheni kanssa hänen kansssaan tekemisissä koska oma lapsi on kuitenkin oma lapsi, ei siitä yli pääse.. Huolimatta siitä ettemme pidä hänen tavastaan elää/hyväksy tekojaan:(

Toinen ongelma onkin sitten siinä, että vaikka tuo hulttio poika tuntuu nauttivan täysin rinnoin elämästä niin nuorempi poikamme ei:(

Tämä nuorempi on niin kultainen, on töissä ministeriön konttorissa eikä ole koskaan sekaantunut mihinkään rikolliseen tms.

Kuitenkin tämä "kultapoju" on vuosien mittaan, en tiedä.. Tuntuu kuin vuosi vuodelta koko maailman paino laskisi sen hartioita enemmän ja enemmän alaspäin?

Mies ja koko muukin perhe/suku/tuttavat ovat huomanneet saman.

Emmekä ymmärrä miksi hyvin menevällä miehellä tuntuu olevan niin vaikeaa?

Nyt tämä rehellinen nuorempi poikamme sitten on viimeiset pari kolme vuotta ollut jotenkin, en tiedä..

Voisin jo sanoa, että melkein puhumaton jos ei ole pakko.. Tuntuu kuin jo puhuminen oisi hänelle liian raskas taakka?

Ihan joskus perjantaisin hän tulee meille kylään, ja sanaakaan oikeastaan sanomatta avaa (siinä vaiheessa jo itkien) tuliviskipullon, jonka kylmästä suusta alkaa suoraan juomaan.

Isälleen vain antaa toisen pullon, tuijottaen jonnekin kauas, kuin utuiseen toiseen maailmaan oman päänsä sisällä. Niin surullisin ilmein..

Mielipiteitä?

Miten voisimme mieheni kanssa auttaa esikoisen kaidalle polulle ja kunnolliseen elämään?

Entä miten tukisimme nuorempaaa poikaamme, jolla menee päällisen puolin hyvin (työpaikat jne) mutta jota selkeästi vaivaa jokin suunnaton elämisen tuska, josta ei suostu kenellekään puhumaan?

No tuota noin.. Olen ERITTÄIN huono tämmöisissä lohdutus/neuvomistilanteissa mutta kyseessä on ilmeisestikin klassinen jännä/kilttivelho tilanne.. Tuo nuoremman pojan tilanne kuulostaa kyllä aika pahalta ja tuota noin.. No ehkä joku minua vanhempi/viisaampi/empaattisemman kirjoitustyylin osaava palstanoitamamma osaa paremmin avata mistä on kyse.. Ja antaa paremmat vinkit/selityksen siihen mistä on kyse. Aika huolestuttavalta tuo nuoremman pojan tilanne tosiaan kuulostaa, siksi nosto tälle:(

No tuota noin, ketjun aloittaja..

Esikoisen kohdallanne en osaa antaa vinkkejä oikein mitenkään mutta..

Olen sekä työni, että yksityiselämäni kautta (olen parantajana pyhässä mungossa) tavannut lukuisia kilttivelhoja.

Nuorempi poikasi lukeutuu kuvauksesi perusteella ehdottomasti heihin.

Ja jos tilanne on todellakin noin paha kuin kuvailit, se on äärimmäisen kriittinen.. Nuorempi poikasi tarvitsee apua/jotain mikä auttaa häntä jaksamaan elämässä eteenpäin, sillä voi tulla päivä ettei hän enää jaksa..

Ja tämä apu on muodoltaan, no tuota noin..

Tämä on kummallinen kysymys tähän väliin, mutta rakastatko poikaasi?

Jos vastaat kyllä niin sinä noitamammana voit palauttaa poikasi elämänilon/uskon noitiin sekä koko tähän maailmaan mistä hän ilmeisesti tahtoo jo pois!

Mutta keino tähän on öhöm aika no...

Kerron sinulle suunnilleen miten sinun pitää toimia:

- Ota toisen tuntemattoman naisen hiuksia ja tee monijuomaliemi

- Mene perjantai-iltana tätä toista naista esittäen/häneksi muuttuneena poikasi oven taakse

- kerro itkien tarvitsevasi apua/lohdutusta jossain asiasta tms

- ota sisään päästyäsi se tuliviskipullo pois poikasi kädestä ja suutele/pyyhi kyynelet tämän kasvoilta pois

- tuota noin, viettele poikasi (sänkyyn siis) antaen hänen tehdä kanssasi sen kaiken mistä hän on aina haaveillut, mutta jäänyt aina paitsi

Tiedän/käsitän ettei tämä välttämättä kuulosta kovin no...

Mutta pelastat todennäköisesti äärimmäisen syvissä vesissä uivan poikasi elämän, jos annat tuolle kilttivelholle yhdenkin syyn taas uskoa naisiin!

Vierailija
1631/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kaveeraa jästien kanssa. Pitääkö huolestua?

Voi vammaiset ! 

Vierailija
1632/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kaveeraa jästien kanssa. Pitääkö huolestua?

Voi vammaiset ! 

Voi teitä katkeria jästejä...

Ps. Aika laimeita noi jästien räyhääjät:):)

Vierailija
1633/3224 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pystyn äkkiseltään kuvittelemaan vain ihmissusien aihe vapaan?

Jatkuvaa puhetta kuunkierrosta ja ihmissusi mammojen tekemiä ketjuja kuten:

"Eeppisimmät täysikuu mokasi? Parittelitko kiimassa ja täysikuun sekoittamana väärän uroksen/urosten kanssa? Vai hyökkäsitkö emosi kimppuun? Vai saitko ehkä ministeriön perääsi tehtyäsi kuunhimossasi jotain tosi pahaa?"

Vierailija
1634/3224 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivartelija:

Korruptoitunut taikaministeriö/aurorivirasto ottavat suunnattomia lahjuksia vastaan! Tämä selittää mm sen, miksi Borgin & burkesiin sekä muihin iskunkietokujan liikkeisiin EI ole vaivauduttu tekemään yhtään ratsiaa ikinä!!

Vierailija
1635/3224 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pystyn äkkiseltään kuvittelemaan vain ihmissusien aihe vapaan?

Jatkuvaa puhetta kuunkierrosta ja ihmissusi mammojen tekemiä ketjuja kuten:

"Eeppisimmät täysikuu mokasi? Parittelitko kiimassa ja täysikuun sekoittamana väärän uroksen/urosten kanssa? Vai hyökkäsitkö emosi kimppuun? Vai saitko ehkä ministeriön perääsi tehtyäsi kuunhimossasi jotain tosi pahaa?"

salainen paheesi: vinkuvat purulelut

parhaat turkkishampoot

Vierailija
1636/3224 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestunut äiti kirjoitti:

En ymmärrä tätä tilannetta ja miten tähän päädyttiin ja tarvitsisin apua sillä sydän tässä särkyy:(

Eli meillä on miehen kanssa kaikki lapset jo aikuisia, ja poikia on kaksi. Vanhempi pojistamme on ns mustalammas joka on mm ollut azkabanissa ja tuota noin väärällä puolella sodan aikana..

On nykyään päässyt pois jo azkabanista, ei kunnon työpaikkaa ja vaihtaa naisia kuin paitaa. Koko ajan joku uusi hulttio noita kierroksessa:(

Olemme kuitenkin mieheni kanssa hänen kansssaan tekemisissä koska oma lapsi on kuitenkin oma lapsi, ei siitä yli pääse.. Huolimatta siitä ettemme pidä hänen tavastaan elää/hyväksy tekojaan:(

Toinen ongelma onkin sitten siinä, että vaikka tuo hulttio poika tuntuu nauttivan täysin rinnoin elämästä niin nuorempi poikamme ei:(

Tämä nuorempi on niin kultainen, on töissä ministeriön konttorissa eikä ole koskaan sekaantunut mihinkään rikolliseen tms.

Kuitenkin tämä "kultapoju" on vuosien mittaan, en tiedä.. Tuntuu kuin vuosi vuodelta koko maailman paino laskisi sen hartioita enemmän ja enemmän alaspäin?

Mies ja koko muukin perhe/suku/tuttavat ovat huomanneet saman.

Emmekä ymmärrä miksi hyvin menevällä miehellä tuntuu olevan niin vaikeaa?

Nyt tämä rehellinen nuorempi poikamme sitten on viimeiset pari kolme vuotta ollut jotenkin, en tiedä..

Voisin jo sanoa, että melkein puhumaton jos ei ole pakko.. Tuntuu kuin jo puhuminen oisi hänelle liian raskas taakka?

Ihan joskus perjantaisin hän tulee meille kylään, ja sanaakaan oikeastaan sanomatta avaa (siinä vaiheessa jo itkien) tuliviskipullon, jonka kylmästä suusta alkaa suoraan juomaan.

Isälleen vain antaa toisen pullon, tuijottaen jonnekin kauas, kuin utuiseen toiseen maailmaan oman päänsä sisällä. Niin surullisin ilmein..

Mielipiteitä?

Miten voisimme mieheni kanssa auttaa esikoisen kaidalle polulle ja kunnolliseen elämään?

Entä miten tukisimme nuorempaaa poikaamme, jolla menee päällisen puolin hyvin (työpaikat jne) mutta jota selkeästi vaivaa jokin suunnaton elämisen tuska, josta ei suostu kenellekään puhumaan?

No tuota noin.. Olen ERITTÄIN huono tämmöisissä lohdutus/neuvomistilanteissa mutta kyseessä on ilmeisestikin klassinen jännä/kilttivelho tilanne.. Tuo nuoremman pojan tilanne kuulostaa kyllä aika pahalta ja tuota noin.. No ehkä joku minua vanhempi/viisaampi/empaattisemman kirjoitustyylin osaava palstanoitamamma osaa paremmin avata mistä on kyse.. Ja antaa paremmat vinkit/selityksen siihen mistä on kyse. Aika huolestuttavalta tuo nuoremman pojan tilanne tosiaan kuulostaa, siksi nosto tälle:(

No tuota noin, ketjun aloittaja..

Esikoisen kohdallanne en osaa antaa vinkkejä oikein mitenkään mutta..

Olen sekä työni, että yksityiselämäni kautta (olen parantajana pyhässä mungossa) tavannut lukuisia kilttivelhoja.

Nuorempi poikasi lukeutuu kuvauksesi perusteella ehdottomasti heihin.

Ja jos tilanne on todellakin noin paha kuin kuvailit, se on äärimmäisen kriittinen.. Nuorempi poikasi tarvitsee apua/jotain mikä auttaa häntä jaksamaan elämässä eteenpäin, sillä voi tulla päivä ettei hän enää jaksa..

Ja tämä apu on muodoltaan, no tuota noin..

Tämä on kummallinen kysymys tähän väliin, mutta rakastatko poikaasi?

Jos vastaat kyllä niin sinä noitamammana voit palauttaa poikasi elämänilon/uskon noitiin sekä koko tähän maailmaan mistä hän ilmeisesti tahtoo jo pois!

Mutta keino tähän on öhöm aika no...

Kerron sinulle suunnilleen miten sinun pitää toimia:

- Ota toisen tuntemattoman naisen hiuksia ja tee monijuomaliemi

- Mene perjantai-iltana tätä toista naista esittäen/häneksi muuttuneena poikasi oven taakse

- kerro itkien tarvitsevasi apua/lohdutusta jossain asiasta tms

- ota sisään päästyäsi se tuliviskipullo pois poikasi kädestä ja suutele/pyyhi kyynelet tämän kasvoilta pois

- tuota noin, viettele poikasi (sänkyyn siis) antaen hänen tehdä kanssasi sen kaiken mistä hän on aina haaveillut, mutta jäänyt aina paitsi

Tiedän/käsitän ettei tämä välttämättä kuulosta kovin no...

Mutta pelastat todennäköisesti äärimmäisen syvissä vesissä uivan poikasi elämän, jos annat tuolle kilttivelholle yhdenkin syyn taas uskoa naisiin!

Tuota noin aiheeseen liittyen tai liittymättä, mutta herää outo ajatus:

Saakohan tänä iltana YKSI kilttivelho (salaa häneltä siis) monijuomalientä käyttävän noidan vieraakseen ja yhden yön ja syyn elää...

Vai meneekö tuollakin kilttivelholla perjantai-ilta taas siten, että hän itkien avaa tuliviskipullon jonka kylmä suu on ainoa joka suutelee häntä?

Vierailija
1637/3224 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä elokuvassa beatrice käyttää jotain juttua hermioneen ja tytöltä alkaa tulemaan kyyeleitä. jostain kumman syystä elimeni menee kovaksi kun katselen tuota kohtausta.

Vierailija
1638/3224 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit?

Voin koittaa aloittaa tämän ketjun omalla tarinallani.

Eli nuorena velhona menin sokkotreffeille, joista tulikin sitten sokkitreffit jotka vaikuttavat elämääni vieläkin!

Eli entuudestaan tuo minulle tuntematon nainen olikin puolijättiläinen.

Ja arvatkaa uskalsinko minä, 17 v velhonalku lähteä sieltä?

Hävettää myöntää, mutta en koska no pelkäsin, että yksikin flitsari poskelle sika huudon kera tms ja olen pyhässä mungossa kallo auki tai jotain:(

Niinpä eräänlaisena paniikki ratkaisuna (on muistettava sitten, että olin hyvin nuori ja lähes p*skat housussa) aloin kiskomaan viinaa pelkooni.

Toivoen, että jahka sammun, saa matami tarpeekseen ja häipyy.

Valitettavasti nuorena ja shokissa unohdin seuraavan viisauden:

Humala on huono ystävä/neuvonantaja silloin, kun tarvittaisiin hyvää arviointikykyä pakosuunnitelmaa varten:(

Surullinen tarina (joka siis ei ole vieläkään päättynyt) sai alkunsa tuolloin.. Illasta/yöstä en muista mitään, mutta seuraavan aamun herätys *nyt jo itkee*..

Sanoisin, että jos ette usko että velho voi joutua seksiin vasten tahtoaan niin väärässä olette..

Nyt ollaankin sitten oltu kymmenkunta vuotta yhdessä, lapsia on viisi ja...

Ja *itkee vielä enemmän* niin...

Vaimon kanssa se ei edelleenkään tunnu miltään.

Ei siis miltään *itkee taas*..

Jos kuvittelette, että seksi puolijättiläisnaisen kanssa on hyvää niin väärässä olette *itkee vieläkin lisää*...

Pettää ei uskalla (uskokaa pois, meillä vaimo määrää kaapin paikan) eikä myöskään erota.

Tätä tilannetta on vaikea ymmärtää, jos kehtaisin niin pyytäisin ministeriöstä / auroreilta apua/suojelua, mutta enhän minä voi..

Tai siis miettikää:

kuinka moni velho kehtaa mennä ja kertoa, että tarvitsee pääsyn aurorien todistajansuojeluohjelmaan/johonkin vastaavaan?

Syynä siis se, koska pelkää sanoa vaimolleen, ettei ole IKINÄ ensitapaamisesta 10 v sitten tähän päivään mennessä halunnut tätä?

Voin vakuuttaa teille, tämä jos mikä ON vaikeaa:(

Perhe, sukulaiset, ystävät, työkaverit tutut jne jne kaikki kuiskuttelevat kuinka minä olen tässä suhteessa koska *itkee jälleen*..

No koska minulla on oltava joku fetissi jättiläisiin/puolijättiläisiin:(

Velhona se toki syö miestä, mutta totuus on vielä nolompi joten mitä voisin sanoa kuittailuihin?

Tai esim siihen, kun äitini yksi päivä sanoi, että no ehkä minä olen sitten kuitenkin onnellinen tässä suhteessani, vaikkei hän sitä ehkä ikinä ymmärrä...

Niin, elämäni kauheimmat treffit, jotka jatkuvat yhä kuin loputon painajainen:(

Maineeni on mennyt, itsetuntoni on nollissa ja tunnen itseni joksikin posityyhtyseksi..

Ja vaimo vaan ei saa tarpeekseen upeasta *itkee taas* seksistämme ja olen tossun alla täysin:(

Jos joku pystyy pistämään paremmaksi (eli siis pahemmaksi) niin se on jo ihme:(

Sokkotreffit, joskus mietin kuka hirviö ne keksi ja miksi?

Vierailija
1639/3224 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän profeetan rikosuutisista lainausta:

Skandaali tylypahkassa!!!

Tylypahkan rehtori kieltäytyy kommentoimasta päivän profeetalle mitään, samoin ministeriö/aurorivirasto!!!

Joukkoa luihuiseen kuuluvia jo vanhempaa tyttöjoukkoa (15-17 v) syytetään törkeistä rikoksista samanikäisiin puuskupuhiin kuuluvaa poikien ryhmää kohtaan!!!

Tytöt ovat kertomusten mukaan mm kiduttaneet näitä uhreiksi joutuneita poikia kidutuskirouksella huvikseen.

Samoin heidän väitetään käyttäneen näihin mm komennuskirousta ja pakottaneen antamaan mm sen alaisuudessa suuseksiä jne itselleen!!!

Jälkimmäinen on selitetty sillä, että:

"puhdasverisissä perheissä tytön neitsyys on tärkeää/samoin maine, joten nuo pojat valittiin uhreiksi kuulemma "koska k*uraverisiä ei oteta tosissaan heidän piireissään, kunhan tyttö säilyttää neitsyytensä hääpäiväänsä asti"!!!!

Vielä on epäselvää, pitääkö tämä paikkansa, mutta riita aiheen ympärillä on suoraan sanottuna jo nyt h*lvetillinen!!

Sen lisäksi se on vielä koko ajan pahenemassa!!!

Puuskupuhiin kuuluvien oppilaiden ja varsinkin noiden poikien vanhemmat ovat totaalisen raivoissaan.

On vaadittu ministeriötä/rehtoria/auroreita jne tekemään jotakin!!

Toisaalta tämä omituinen juttu on mennyt VIELÄ enemmän tunteisiin luihuisen tuvan oppilaiden vanhemmille!!!

Väitteitä pidetään törkeinä, ja samaten he ovat ottaneet yhteyttä ministeriöön/rehtoriin/auroreihin jne vaatien näitä tekemään jotain!!!

Luihuista käyvien oppilaiden vanhemmat ovat myös ilmeisesti tukeakseen näiden tyttöjen perheitä/estääkseen kenenkään tunnistuksen ottaneet JOKAISEN yli 15 vuotiaan luihuisen pois koulusta.

Niin tytön kuin pojankin.

Moni perhe, jossa lapsi käy luihuisen tuvassa, on myös ottanut nuorempiakin lapsiaan koulusta pois.

Perheet kertovat julkisesti vain että:

"nämä törkeät, aivan totaalisen sanoinkuvaamattoman törkeät ja ehdottoman valheelliset väitteet ovat paitsi suunnattoman loukkaavia, myös antavat aihetta pohtia tylypahkan turvallisuutta lapsille!!"

Asian tiimoilta hyvin moni perhe onkin palkannut yhteisen asianajajan, joka on vaatinut mm julkista anteeksipyyntöä näille tytöille.

He (syytetyt tytöt) eivät ole kuulemma tehneet mitään, mutta joiden "maine koitetaan mustata täysin ja tahallisesti tällä jutulla näin!!!"

Myös puuskupuhin oppilaiden vanhemmista moni on palkannut yhdessä asianajan hoitamaan tätä asiaa, koska puuskupuhiin kuuluva poikaryhmä on heidän mielestään ehdottomasti uhreja tässä näin!!!

Tyttöjen taikasauvat tutkittiin aurorien toimesta, mutta niistä ei löydetty merkkejä laittomista kirouksista.

Toisaalta poikajoukko väitti tyttöjen käyttäneen jostakin hankkimiaan paria vanhaa taikasauvaa näihin anteeksiantamattomiin kirouksiinsa aina!

Tämä, ettei tyttöjen omista taikasauvoista löydetty mitään merkkejä laittomista tai'oista, on aiheuttanut sen, että ilmeisesti lähes koko luihuisen tuvan oppilaiden vanhemmat ovat nostaneet joukkokanteen mm tylypahkaa/ministeriötä/aurorivirastoa vastaan..

Saman ovat nyt kuitenkin myös ilmeisesti vastavetona tälle, tekemässä myös sitten puuskupuhin oppilaiden vanhemmat!!

Päivän profeetta jää seuraamaan tätä outoa juttua!!

Vierailija
1640/3224 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*ap, eli älkää ikinä ottako jästiä* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*älkää ikinä ottako jästiä* kirjoitti:

Argh, että menee hermot tuohon jästiäijäni kuvatukseen, alan olla niin maan h*lvetin kypsä suoraan sanottuna!!

Seurusteluajat vielä meni jotenkin ihan kivasti, koska sain samalla (näin jälkikäteen tajuan ja voin pitkin hampain myöntää asian) kiillotettua ehdottoman "suvaitsevaisen" noidan sädekehää pääni päällä:(

Mutta auttakaas armias, kun mentiin naimisiin, muutettiin yhteen, ollaan oltu parisen vuotta naimisissa ja lapsia on kaksi!!!

Siinä on kuulkaas ne elämän realiteetit lyöneet päälle ja kovaa, ei jästien kanssa elämisestä vain tule mitään!!!!

Ei siis yhtikäs mitään!!

Arvatkaas kuka meillä esim tekee:

Kotitaloustöihin liittyvät loitsut?? No minä tietenkin, tai odotan ikuisuuden kuinka ukko väkertää esim. tiskejä valmiiksi!!!!!

Kuka tekee lastenhoitoon liittyvät loitsut??!! No minä tietenkin, tai sitten odotan ikuisuuden että ukko saa vauvan nukutettua kun hän ei sitä nukutusloitsua osaa!!!!

Lista on kuulkaas pitkä ja lista on loputon!!!!

Saan joko olla kävelevä taikasauva tai hermoraunio!!!

Ja ainiin:

jotta tämä perhe-elämän ihana auvoisuus oisi oikein mahtavaa, niin meidän taaperolla on alakaneet nuo taikavoimat herätä!!

Arvatkaas huvikseen VOIKO sitä enää jättää isänsä kanssa kahdestaan??

Voin vastata, että ei ja että kukaan ei uskoisi mikä katasrofi siitä seuraa!!!!!

Kysymykseni onkin enää se, että jos otan eron ja kunnon juristin niin saanhan lasten yksinhuoltajuuden?

Saanhan?

Tietääkö joku miten laki menee/ennakkotapauksista?

Eihän miehelle joka ei pärjää edes taikovan taaperon kanssa voi ministeriönkään mielestä jättää lapsia???

Ja jos otan eron, tuo muuttanee varmaan jästien keskelle, ei kyllä vie minun lapsiani sinne!!!

Äkkiä neuvoja/tietoa/apua!!!

Voi hyvä nainen, oletko sinä noita vai jästi?!? Yksinkertainen muistiloitsu ja mies lähtee tiehensä muistamatta, että teillä on lapsia. Sukulaisillesi voit sanoa, että olette eronneet.

Semmoinen, uhm, huomautus täältä sivusta että viimevuotinen lex-granger takaa että jokainen eroon päätynyt suhde jästin kanssa tutkitaan juurikin muistiloitsujen ja muiden temppujen varalta ja rangaistukset ovat tunnetusti kovennetut jos loitsii jästejä tai muita joilla ei ole taikavoimia. t. taikalakimies

Ett voi olla tosissasi???????

Minä pyydän kauniisti, anna äkkiä vinkkejä!!!

Miten näissä keisseissä yleensä käy???!!!!

Jos en voi unhoittaa miestä, niin voinkonsaada lapset kokonaan itselleni??!!!!

Miten lainsaadäntö etenee/mitkä mahdollisuudet minulla on voittaa???!!!

Jos palkkaan vaikka huippujuristin???!!!

Vai joudunko todellakin kestämään tätä, kunnes lapset ovat aikuisia????!!!

Äkkiä apua, t nyt jo täysin epätoivoinen ap!!!!!!!

Helpompi olisi varmaan hommata sille ukollesi jästien kotitalousvälineitä yms. Jästit ei nimittäin tee kaikkea vanhanaikaisesti käsin vaikkei taikoja olekaan apuna. Joudut vaan itse lopettamaan kotona taikomisen koska ne ei astianpesukoneet, hellat sun muut pesukoneet ja imurit ei toimi jos joku taikoo vieressä (ja vahinkotaikoja seuraa parin vuorokauden ärsyttävä odotus että laite alkaa taas toimia). 

Jästien elämää helpottavat kotitalousvälineet? Mistä te revitte näitä juttuja? Saivartelijastako tms? Ei jästeillä OLE kunnollisia keinoja helpottaa elämäänsä kotitalous/minkäänlaisten muidenkaam töiden kohdalla. Johan sen luulisi, että lapsikin tietää:):):)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme