Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3224)
Vierailija kirjoitti:
Kuulin tarinoita että eräs outo per*o animaagi oli viettänyt 10 vuotta erään perheen lemmikkirottana seuraamassa perheen elämää. Alan epäillä että vanhin kultakalamme on myös animaagi, miten voin varmistua asiasta kotikonstein. En viitsisi vaivata viranomaisia jos satunkin olemaan väärässä.
Hyi elämä. Olen kuullut samasta "lemmikkirotasta" myös, yökötys! Itse asiassa tiedän tämän perheen jolle tämä tapahtui (en tosin tunne niin hyvin että voisin kysyä asiasta) ja minua on aina vaivannut yksi juttu. Juttu jota en käsitä.
Tämä pervo animaagi oli siis perheen yhden pojan lemmikki, joka ei tosiaan tiennyt että kyseessä on oikeasti ihminen. Oli pojalla "lemmikkinä" 11 vuotiaasta alkaen. No, tämä poika joka omisti tämän "rotan" niin hänellä oli 2 vanhempaa veljeä. Kaksoset joilla oli maaginen kartta joka näytti koko tylypahkan. Ja sen missä JOKAINEN ihminen siellä meni. Professoreista oppilaisiin.
Pervointa tästä tekee minun mielestäni se, että näiden 2 veljen on täytynyt kartastaan nähdä veljensä olinpaikka. Ja häneen käpertyneenä tämän pervon animaagin nimi, koska poika piti "rottaansa" todella paljon mukanaan. Kyseinen animaagi oli vieläpä lavastanut kuolemansa ja oli aikuinen mies. Ja tämän pojan 2 veljeä eivät koskaan sanoneet asiasta mitään/ihmetelleet sitä kenellekään.
Tämä asia vaivaa kyllä vieläkin, ja jos osaisin ottaa puheeksi niin kysyisin. Koko kuvio on vain jotenkin liian outo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin tarinoita että eräs outo per*o animaagi oli viettänyt 10 vuotta erään perheen lemmikkirottana seuraamassa perheen elämää. Alan epäillä että vanhin kultakalamme on myös animaagi, miten voin varmistua asiasta kotikonstein. En viitsisi vaivata viranomaisia jos satunkin olemaan väärässä.
Hyi elämä. Olen kuullut samasta "lemmikkirotasta" myös, yökötys! Itse asiassa tiedän tämän perheen jolle tämä tapahtui (en tosin tunne niin hyvin että voisin kysyä asiasta) ja minua on aina vaivannut yksi juttu. Juttu jota en käsitä.
Tämä pervo animaagi oli siis perheen yhden pojan lemmikki, joka ei tosiaan tiennyt että kyseessä on oikeasti ihminen. Oli pojalla "lemmikkinä" 11 vuotiaasta alkaen. No, tämä poika joka omisti tämän "rotan" niin hänellä oli 2 vanhempaa veljeä. Kaksoset joilla oli maaginen kartta joka näytti koko tylypahkan. Ja sen missä JOKAINEN ihminen siellä meni. Professoreista oppilaisiin.
Pervointa tästä tekee minun mielestäni se, että näiden 2 veljen on täytynyt kartastaan nähdä veljensä olinpaikka. Ja häneen käpertyneenä tämän pervon animaagin nimi, koska poika piti "rottaansa" todella paljon mukanaan. Kyseinen animaagi oli vieläpä lavastanut kuolemansa ja oli aikuinen mies. Ja tämän pojan 2 veljeä eivät koskaan sanoneet asiasta mitään/ihmetelleet sitä kenellekään.
Tämä asia vaivaa kyllä vieläkin, ja jos osaisin ottaa puheeksi niin kysyisin. Koko kuvio on vain jotenkin liian outo!
Jästit ovat tätä toisessa ketjussa spekuloineet myös, ja olettaneet etteivät kaksoset olleet kiinnostuneita pikkuveljestään vaan lähinnä tarkkailivat salakäytäviä ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Apua, mieheni on ruvennut harrastamaan jästitekniikkaa ja jostain laitteesta on löytänyt asian nimeltä keskusteluryhmät. Nyt se hokee joka paikassa "jätä se sika" ja käskee ihmisiä menemään vaikka porvooseen ja muutenkin kiroilee kuin teini ja käyttää outoja sanoja. Miten saan miehen lopettamaan ilman komennuskirousta?
Tilanne on todella paha, olen itse jästisyntyinen ja tiedän että jos miehesi on keskusteluryhmät löytänyt niin paluuta ei ole. Mutta on yksi keino, pakkoerotus kaikista jästilaitteista.
Tee ministeriöön ilmoitus että miehelläsi on pahaa ja pimeää jästitekniikkaa. Ministeriössä ne eivät tiedä näistä laitteista mitään ja tutkivat niitä vuosikaudet kun ottavat ne valtion huostaan.
Azkaban vältetään miehesi kohdalla kun vetoatte siihen ettei miehesi tiennyt ollenkaan mitä teki, että hän on uhri tässä näin.
Päivän profeetta: hurjat salakuvat kuolonsyöjien sairaista pikkujouluista. Laittomia taikoja, ihmissusia ja jopa miesstrippareita!
Ei itkeä saa ei meluta saa, Voldemort is coominngg too town
Mikseivät aurorit tee laajaa yllätysratsiaa joka kattaa koko iskunkiertokujan? Kun kaikkihan kuitenkin tietävät, että suurin osa pimeään taikuuteen erikoistuneista liikkeistä on siellä..
Olen surkki, jätin taikamaailman ja muutin jästimaailmaan. En vaan jaksanut elämääni. Kovalla työllä olen opetellut kynttilöitä syttymään itsestään ja hiemn liikuttelemaan lasia, voin työskennellä jästimaailmassa näkijänä jo tällä! Ärsyttää surkkien kohtelu taikamaailmassa. Jo nimitys surkki on mielestäni loukkaava. Miksi sitä ei kielletä kuten k.u.r.a.v.e.r.i.n.e.n-sanaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mikä liittyy Harry Potteriin on saatanasta. Tässä tulee hyvin ilmi se, miten susi on pukeutunut lammasten vaatteisiin.
Jos minulla olisi lapsia, en antaisi heidän lukea yhtäkään Harry Potter -kirjaa enkä muutenkaan olla missään tekemisissä ko. juttujen kanssa.
Kuuluu yleissivistykseen lukea Harry Potterista kertova kirja. Hänestähän puhutaan oppitunneillakin. Taidat olla vaan kateellinen kun teinipoika kukisti sen-jonka-nimi-sensuroidaan-tällä-palstalla.
Paitsi jos olet jästi, niin sitten ymmärrän mutta täytyy laittaa viestiä ylläpidolle että tämän palstan jästinkarkotusloitsu ei toimi. Joku muukin tuolla tästä mainitsi :(
Nyt apua, olen oikeasti täysin neuvoton:(
Eli mies jäi kiinni siitä, että petti teini-ikäisen jästin kanssa.
Olen edelleen aivan raivona, mutta lasten ja elämäntilanteeen takia en voi oikein lähteäkään.
Nyt sitten kävi ilmi, että tämä jästityttö on raskaana ja aikoo pitää lapsen:(
Onko tässä tilanteessa (meillä vaikeaa miehen kanssa muutenkin) kuitenkin ok loitsia esim tulejo vauva tai hoitaa abortti jästitytölle muuten "salaa"?
Tai edes unhoituttaa tyttö?
Pelottaa vaan älyttömästi, että olemme kaulaamme myöten pississä jos ministeriö saa ikinä tietää!
Olenko ainoa, jonka mielestä oletus siitä että luihuiset ovat lähes aina pimeän noituuden kannattajia loukkaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen surkki, joka on naimisissa velhon kanssa.
Alkuaikoina mieheni oli ihana, hurmaava jne.
Naimisiin mentyämme tilanne muuttui parin vuoden sisään radikaalisti.Oisin ajat sitten ottanut eron, ellen tietäisi varmaksi että koko sukuni ja perheeni silmissä oisin sen jälkeen se totaalinen musta lammas.
Hullu joka jättää NIIN hyvän miehen "ilman yhtäkään hyvää syytä".
Mies siis osaa antaa itsestään hyvän kuvan ihmisille.Eli ongelmat kumpuavat meillä perimmiltään taikomisesta.
Mies käy töissä, hoidan lapset ja talon sillä aikaa, teen ruuat jne.
Mies on kuitenkin ottanut linjan, ettei hän taio mitään mikä helpottaisi minua/lapsia.Siis mitään.
Edes ehkäisyloitsua vaikka lapsia on jo aivan ehdottomasti se maksimäärä.
Sitten ihmettelee kun seksiä ei ole, no ei ole kun minä en tee enää yhtään lasta.Lopullinen naula tähän arkkuun sitten oli eilen, kun mies uhkasi käyttää minuun komennuskirousta jos en suostu seksiin:(
Jätänkö miehen ja jään lasten kanssa yksin, sillä meitä ei kyllä auta silloin kukaan läheisistänikään?
Jos jään miten hitossa saan tämän avioliiton mieheni kanssa enää ikinä toimivaksi/uskallan luottaa ettei mies toteuta uhkauksiaan?
Meni vinkki auroreille, ovat varmaan jo paikalla.
Harry Potter - kootut muistelmat.
Mitä mieltä olitte, kannattaako kirjaa ostaa?
Mitä mieltä olette kiivaasti vellovista huhuista, että Luodiko oisi muka laiton animaagi?
Saatiin miehen kanssa aivan jättiläismäinen summa rahaa perinnöksi. Riittää kevyesti poistamaan kaikki taloushuolet iäksi. Olen ollut vuosia kotiäiti, ja en ole ostanut itselleni MITÄÄN. Nyt päätin kuitenkin, että ostan itselleni uuden, oikein hienon ja näyttävän taikasauvan jonka ulkokuori ja sisus tekevät ihmisiin jo vaikutuksen. Hinnalla ei tosiaan ole mitään väliä.
Vinkkejä sauvan suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Saatiin miehen kanssa aivan jättiläismäinen summa rahaa perinnöksi. Riittää kevyesti poistamaan kaikki taloushuolet iäksi. Olen ollut vuosia kotiäiti, ja en ole ostanut itselleni MITÄÄN. Nyt päätin kuitenkin, että ostan itselleni uuden, oikein hienon ja näyttävän taikasauvan jonka ulkokuori ja sisus tekevät ihmisiin jo vaikutuksen. Hinnalla ei tosiaan ole mitään väliä.
Vinkkejä sauvan suhteen?
Suosittelen Porvoon lankkua ja rämemajavan peitinkarvaa. Pituus mielellään vähintään kahdeksan tuumaa, koska koolla todellakin on väliä.
No niin, nyt on perheessä katastrofi! Vaikka miten miehen kanssa yritettiin niin siinähän kävi juuri sillä lailla kuin pelättiin:(
Eli ainoakainen lapsi ei ole koskaan osoittanut taikuuden merkkejä.
On kokeiltu kaikki mitä vaan ikinä on keksitty, että saataisiin pojassa oleva taikuus heräämään.
Siis aivan kaikki, se mikä tiedettiin toimivaksi, se mitä epäiltiin ja lopulta epätoivon kasvaessa jo mitä ihmeellisemmät humpuukikeinot:(
Mikään ei auttanut.
No, nyt poika täytti sen 11 vuotta, ei kirjettä tylypahkaan.
Sydän tässä särkyy, ja kukaan meistä (minä, mies tai lapsi) ei ole nyt mennyt ulos.
Kirjoitin kyllä rehtorille, että jos odottaisivat vuoden jos poika osoittaisi taikuuden merkkejä.
Mutta sain vain vastaukseksi säälivän kirjeen jossa ei uskottu että enää:(
Nyt neuvoja siihen mitä voi tehdä, kun ainoa lapsi on surkki?!
Etsin epätoivoisesti erään paikkakunnan kansallispukua. Kyselin sitä jopa jästeiltä niiden ihmevehkeiden foorumeilta. Tulin naurunalaiseksi. Teen seuraavana talvipäivänseusauksena hirmuisen koston kuolonsyöjien kanssa kaikille ivanneille
Vierailija kirjoitti:
Etsin epätoivoisesti erään paikkakunnan kansallispukua. Kyselin sitä jopa jästeiltä niiden ihmevehkeiden foorumeilta. Tulin naurunalaiseksi. Teen seuraavana talvipäivänseusauksena hirmuisen koston kuolonsyöjien kanssa kaikille ivanneille
Onko teitä isokin poppoo vai? Tai siis, luulin että sodan jälkeen kaikki kuolonsyöjät tuomittiin azkabaniin?
Velhomies 37v kirjoitti:
Minä kävin Tylypahkassa kouluni. Kuuluin Korpinkynnen tupaan ja pärjäsin siellä oikein hyvin. Häpeällinen salaisuuteni kuitenkin on, että en voinut osallistua lentotunneille, en oppinut koskaan lentämään luudalla enkä ole edes koskaan pelannut huispausta, koska minulla on todella paha korkean paikan kammo. Tämä hävettää minua ja pahin pelkoni on, että ihmiset saavat tietää tästä asiasta. Miten voisin voittaa tämän pelkoni ja mennä Tylypahkan aikuislinjalle suorittamaan puuttumaan jääneet lentotunnit, jotta saisin siitäkin aineesta numeron Tylypahkan päästötodistukseen?
Hei, minulla on sama ongelma. Jos lähetät pöllöpostia, niin auttaisiko jos mennään yhdessä lentokurssille? Terv aikuinen noita jota HÄVETTÄÄ puuttuva lentokurssi:(
Oletteko lukeneet sen noidan kirjoittaman kirjan, joka oli joutunut seurustemaan kilttivelhon kanssa komennuskirouksen vaikutuksen alaisena?
Aivan kauheaa, mahtaako noitaparka olla vieläkään toipunut?! Tietääkö kukaan?
Tässä se taas nähtiin. Siis että jos kukaan palstallakaan tietää kilttivelhon, joka on onnistunut saamaan naisen niin aurorien soitto vaan heti välittömästi! Mieluummin turhaan aurorit paikalle, kuin enää yhtään niin hirveää kohtaloa kenellekään noidalla/naispuoliselle surkille/jästille!!!
Sinunkin tuttavapiirissäsi voi olla joku raasu, jota kilttivelho pitää mitä hirvittämillä ja sairaimmalla tavalla seksiorjanaan:(