Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3224)
oon toisluokkalainen rohkelikko, ja harry on mun vaari:) oon siis albuksen tytär ja äiti on merenneito. tylypahkassa on huhua että hermione ja draco ois ollu yhes ja olis palaamas yhteen. aika sääd ronille. terkkuja kaikille merenväelle ja noidille ja velhoille:)!
jessica potter kirjoitti:
oon toisluokkalainen rohkelikko, ja harry on mun vaari:) oon siis albuksen tytär ja äiti on merenneito. tylypahkassa on huhua että hermione ja draco ois ollu yhes ja olis palaamas yhteen. aika sääd ronille. terkkuja kaikille merenväelle ja noidille ja velhoille:)!
Jaahah, joku on ollut taas koulun liemitarvikevarastolla "lainailemassa" tarinaheinää?
Tiedoksenne että edellinen joka tuota kokeili sai seurauksena viettää viikon illat koulun keittiössä pesemässä astioita ihan ilman taikakeinoja. t. juomamestari
Mitä sellaista teit Tylypahkassa mitä et haluaisi lapsesi tekevän?
Neuvoja mitä pitäisi tehdä! Eli meillä on kaksi lasta. Me olemme mieheni kanssa kumpikin oltu rohkelikon tuvassa. Samoin kuin kummankin suku niin kauan taaksepäin kuin tiedämme.
Nyt kuitenkin tytär lajiteltiin luihuiseen, laittoi siitä kirjeen jossa selitti asiaa todella innoissaan/iloisena. Vuotta vanhempi veli on rohkelikko. Emme mieheni kanssa oikein osaa suhtautua asiaan.
Jos olen rehellinen, niin ollaan todella pettyneitä/vihaisia tytön takia nyt. En tiedä, lähetänkö räyhääjän, vai salaammeko pettymyksemme? Tytär oli asiasta tosiaan NIIN iloinen, etten tiedä voimmeko näyttää suuttumustamme ja lytätä pahimmassa tapauksessa tytön itsetunnon täysin?
Mutta tuntuu mahdottomalta myöskään teeskennellä onnea tytön puolesta, kun pettymys on niin suuri:(
Pöllöni sai flunssan juuri kun pitäisi alkaa lähettää joulukortteja ja tervehdyksiä. Ei sille maistu edes pöllönamit. Millähän rohdolla pöllön saisi virkistymään?
Miten saisin selville, onko anoppi ankeuttaja kuten epäilen, vai muuten vaan paska?
Kuulin tarinoita että eräs outo per*o animaagi oli viettänyt 10 vuotta erään perheen lemmikkirottana seuraamassa perheen elämää. Alan epäillä että vanhin kultakalamme on myös animaagi, miten voin varmistua asiasta kotikonstein. En viitsisi vaivata viranomaisia jos satunkin olemaan väärässä.
Päivän profeettaan vuotanut shokkiväite: Poppy Pomfrey oli Albus Dumbledoren salattu tytär! Todisteena mm oikeaksi todettuja dokumentteja. Kukaan Dumbledoren lähi/ystäväpiiriin kuulunut tai rouva Pomfrey itse ei ole suostunut koko viikon aikana kommentoimaan asiaa mitenkään!!!
Mielipiteitä? itse en oisi kyllä uskonut!
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin selville, onko anoppi ankeuttaja kuten epäilen, vai muuten vaan paska?
Kun seuraavan kerran tapaat anoppisi taio suojelius! Jos hän on ihminen, ei suojelius karkoita häntä. Jos anoppi on ankeuttaja, joutuu hän pakenemaan kiireesti ja silloin tiedät varmaksi että hän ON ankeuttaja.
Mistä saa laadukkaita pimeyttimiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista teit Tylypahkassa mitä et haluaisi lapsesi tekevän?
Osallistuin tylypahkan taisteluun.
Miten saada teini uskomaan, että hän ei voi tulla joululomalle kotiin lentäen luudallaan vaan hänen pitää matkustaa muiden oppilaiden tapaan Tylypahkan pikajunalla?
Vieläkö ne potat täällä jaksaa? 😆😆😆 Koomisia olette . .
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ne potat täällä jaksaa? 😆😆😆 Koomisia olette . .
Miten saisimme ylläpidon velhot/noidat uskomaan että jästin karkotusloitsu ei jostain kumman syystä toimi tämän kyseisen jästin kohdalla????
Häivy jästi, häivy!!!!!!!!!!!!
Onko vieläkään se aration mulkvisti, joka kuului maan korkeimpaan aurorijohtoon ja paljastui rikolliseksi joutunut azkabaniin? Vai vieläkö pitävät säilössä? Azkabaniin vaan niinkuin kaikki muutkin rikolliset, ei mitään pään taputteluja!
Vietin naimisissa olevana noitana kiihkeän viikonlopun Voldemortin kanssa. Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vietin naimisissa olevana noitana kiihkeän viikonlopun Voldemortin kanssa. Kysyttävää?
Ett suinkaan satu olemaan bellatrix lestrande?
Ikäloppu postipöllö.