Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3224)

Vierailija
521/3224 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listataan wt-velhoperheiden tunnusmerkkejä. Mä aloitan: vähintään kolme lasta, kierrätetyt kaavut.

Ikäloppu postipöllö.

Vierailija
522/3224 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon toisluokkalainen rohkelikko, ja harry on mun vaari:) oon siis albuksen tytär ja äiti on merenneito. tylypahkassa on huhua että hermione ja draco ois ollu yhes ja olis palaamas yhteen. aika sääd ronille. terkkuja kaikille merenväelle ja noidille ja velhoille:)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/3224 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessica potter kirjoitti:

oon toisluokkalainen rohkelikko, ja harry on mun vaari:) oon siis albuksen tytär ja äiti on merenneito. tylypahkassa on huhua että hermione ja draco ois ollu yhes ja olis palaamas yhteen. aika sääd ronille. terkkuja kaikille merenväelle ja noidille ja velhoille:)!

Jaahah, joku on ollut taas koulun liemitarvikevarastolla "lainailemassa" tarinaheinää? 

Tiedoksenne että edellinen joka tuota kokeili sai seurauksena viettää viikon illat koulun keittiössä pesemässä astioita ihan ilman taikakeinoja. t. juomamestari

Vierailija
524/3224 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaista teit Tylypahkassa mitä et haluaisi lapsesi tekevän?

Vierailija
525/3224 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja mitä pitäisi tehdä! Eli meillä on kaksi lasta. Me olemme mieheni kanssa kumpikin oltu rohkelikon tuvassa. Samoin kuin kummankin suku niin kauan taaksepäin kuin tiedämme.

Nyt kuitenkin tytär lajiteltiin luihuiseen, laittoi siitä kirjeen jossa selitti asiaa todella innoissaan/iloisena. Vuotta vanhempi veli on rohkelikko. Emme mieheni kanssa oikein osaa suhtautua asiaan.

Jos olen rehellinen, niin ollaan todella pettyneitä/vihaisia tytön takia nyt. En tiedä, lähetänkö räyhääjän, vai salaammeko pettymyksemme? Tytär oli asiasta tosiaan NIIN iloinen, etten tiedä voimmeko näyttää suuttumustamme ja lytätä pahimmassa tapauksessa tytön itsetunnon täysin?

Mutta tuntuu mahdottomalta myöskään teeskennellä onnea tytön puolesta, kun pettymys on niin suuri:(

Vierailija
526/3224 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiwan.

Vierailija
527/3224 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista siellä sitten.

Vierailija
528/3224 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllöni sai flunssan juuri kun pitäisi alkaa lähettää joulukortteja ja tervehdyksiä. Ei sille maistu edes pöllönamit. Millähän rohdolla pöllön saisi virkistymään?

Vierailija
529/3224 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin selville, onko anoppi ankeuttaja kuten epäilen, vai muuten vaan paska?

Vierailija
530/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tarinoita että eräs outo per*o animaagi oli viettänyt 10 vuotta erään perheen lemmikkirottana seuraamassa perheen elämää. Alan epäillä että vanhin kultakalamme on myös animaagi, miten voin varmistua asiasta kotikonstein. En viitsisi vaivata viranomaisia jos satunkin olemaan väärässä. 

Vierailija
531/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän profeettaan vuotanut shokkiväite: Poppy Pomfrey oli Albus Dumbledoren salattu tytär! Todisteena mm oikeaksi todettuja dokumentteja. Kukaan Dumbledoren lähi/ystäväpiiriin kuulunut tai rouva Pomfrey itse ei ole suostunut koko viikon aikana kommentoimaan asiaa mitenkään!!!

Mielipiteitä? itse en oisi kyllä uskonut!

Vierailija
532/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin selville, onko anoppi ankeuttaja kuten epäilen, vai muuten vaan paska?

Kun seuraavan kerran tapaat anoppisi taio suojelius! Jos hän on ihminen, ei suojelius karkoita häntä. Jos anoppi on ankeuttaja, joutuu hän pakenemaan kiireesti ja silloin tiedät varmaksi että hän ON ankeuttaja.

Vierailija
533/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa laadukkaita pimeyttimiä?

Vierailija
534/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaista teit Tylypahkassa mitä et haluaisi lapsesi tekevän?

Osallistuin tylypahkan taisteluun.

Vierailija
535/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada teini uskomaan, että hän ei voi tulla joululomalle kotiin lentäen luudallaan vaan hänen pitää matkustaa muiden oppilaiden tapaan Tylypahkan pikajunalla?

Vierailija
536/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ne potat täällä jaksaa?  😆😆😆   Koomisia olette . .

Vierailija
537/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ne potat täällä jaksaa?  😆😆😆   Koomisia olette . .

Miten saisimme ylläpidon velhot/noidat uskomaan että jästin karkotusloitsu ei jostain kumman syystä toimi tämän kyseisen jästin kohdalla????

Häivy jästi, häivy!!!!!!!!!!!!

Vierailija
538/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vieläkään se aration mulkvisti, joka kuului maan korkeimpaan aurorijohtoon ja paljastui rikolliseksi joutunut azkabaniin? Vai vieläkö pitävät säilössä? Azkabaniin vaan niinkuin kaikki muutkin rikolliset, ei mitään pään taputteluja!

Vierailija
539/3224 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin naimisissa olevana noitana kiihkeän viikonlopun Voldemortin kanssa. Kysyttävää?

Vierailija
540/3224 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin naimisissa olevana noitana kiihkeän viikonlopun Voldemortin kanssa. Kysyttävää?

Ett suinkaan satu olemaan bellatrix lestrande?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän