Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3224)
Oletteko jo törmänneet Potterin vuotaneisiin yksityiskuviin? Onkohan Luodiko ne jostain saanut käsiinsä ja laittanut levitykseen, kun Potter ei ole hänelle haastatteluja myöntänyt? Törkeäähän se on, mutta pakko laittaa linkki tähän...
https://www.self.com/story/sexy-harry-potter-photo-series/amp
Kyllä antaisin Potterin esitellä sauvataitojansa minulle.
Mistä hinnasta alkaisit surkiksi? Tai olisiko mitään mikä saisi luopumaan taikakyvyistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä hinnasta alkaisit surkiksi? Tai olisiko mitään mikä saisi luopumaan taikakyvyistäsi?
Kyllä minä surkkina tästä nyt niin mieleni pahoitin:(
Oletteko kokeilleet taikaoppilaiden kirjoille kierrätyskelpoista biobliotek -loitsua?
Noidattamme sivut alkoivat homehtua.
Vierailija kirjoitti:
SORI , OLETTE VAAN NIIN NOLOJA , NIIN NOLOJA , AIVAN KAIKKI . SYNNYITTEKÖ EHKÄ KESKOSIKSI?
Aika laimeita nämä jästien räyhääjät XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se Flamelin äijä kuole koskaan?!?!?
Mitä helvettiä sinä höpötät, Flamelhan kuoli jo 90-luvulla sen jälkeen kun viisasten kivi oli tuhottu.
Eikä, kauheeta. Hiljaseks vetää . .
Onko muita, jotka kävi koulut 90-luvulla Potterin aikoihin ja oli Potteriin kaukoihastuneita mutta eivät uskaltaneet tehdä mitään?
Mä aloitin Potterin yms kanssa samoihin aikoihin, olin Korpinkynnessä. Olin niin ujo ja hiljainen, etten koskaan uskaltanut mennä jutteleen vaikka pidin sitä supersöpönä ja kuumana! Kerran kysyin Ronilta jotain muka kouluasiaa ruokalassa mut Potter ei ees huomannut mua. Kaikki kouluvuodet olin siihen tajuttoman ihastunut. Vikan kouluvuoden alussa vanhemmat pisti mut pois Tylypahkasta kun meno kävi niin hurjaksi. Harmittaa ja hävettää, etten siis ollut paikalla taistelun aikana tai enkä päässyt Harryn sisäpiiriin opettelemaan suojelusta Harryn johdolla.
Onko kohtalotovereita, jotka edelleen harmittelee tätä? Siis silloin 90-luvulla tapahtui niin paljon kaikkea jännää mutta multa se meni sivustakatsojana jotenkin ohi :(
Ministeriön tekemät leikkaukset pyhää mungoa koskeviin määrärahoihin kyllä huomaa! Henkilökunnasta on pulaa ja jonot sen kun vain kasvavat. Voi Merlinin parrat, tämä ei voi jatkua! Jossain on oltava raja!!!
Voi voi, tällä porukalla on vähän useammallakin muumit jääneet laaksoon ja muita mielenterveyden ongelmien kirjoon kuuluvia häiriöitä.[/quote]
Meillä on luettu vain Siuntio Silosäettä, joten viittauksesi jästikirjallisuuteen menee monelta ohi. Yritä seuraavan kerran keksiä jotain oikeasti nokkelaa.
Vierailija kirjoitti:
Ministeriön tekemät leikkaukset pyhää mungoa koskeviin määrärahoihin kyllä huomaa! Henkilökunnasta on pulaa ja jonot sen kun vain kasvavat. Voi Merlinin parrat, tämä ei voi jatkua! Jossain on oltava raja!!!
Älä muuta sano, itse jonotin eilen kolme tuntia parantajalle ulvovan lapsen kanssa! Paljastui vakavaksi lohikäärmerokoksi ja nyt lapsi on osastolla viikkoja vähintään! Rahaa riittää kyllä kaikkeen muuhun turhaan kuten esim juuri taikaministeriön uusiin, suorastaan jo oksettavan ylellisiin torkkupeittoihin!
:([/quote] Voi voi, tällä porukalla on vähän useammallakin muumit jääneet laaksoon ja muita mielenterveyden ongelmien kirjoon kuuluvia häiriöitä.[/quote]
Annan ystävällismielisen neuvon jästi, poistu heti palstaltamme! Jos suututat palstanoidat- ja velhot niin pississä olet! Se kirousten ja räyhääjien määrä on pelottavaa, pahimmassa tapauksessa vain taikasupo voi suojella sinua!
Mene pois, kun vielä pääset, hus!!
Minä kävin Tylypahkassa kouluni. Kuuluin Korpinkynnen tupaan ja pärjäsin siellä oikein hyvin. Häpeällinen salaisuuteni kuitenkin on, että en voinut osallistua lentotunneille, en oppinut koskaan lentämään luudalla enkä ole edes koskaan pelannut huispausta, koska minulla on todella paha korkean paikan kammo. Tämä hävettää minua ja pahin pelkoni on, että ihmiset saavat tietää tästä asiasta. Miten voisin voittaa tämän pelkoni ja mennä Tylypahkan aikuislinjalle suorittamaan puuttumaan jääneet lentotunnit, jotta saisin siitäkin aineesta numeron Tylypahkan päästötodistukseen?
Onko kukaan lukenut sitä luodikon uutuuskirjaa: azkaban vankila vai lomalaitos? Itse luin, mutta monesti meinasin oksentaa/jättää lukemisen kesken.
Ymmärrän kyllä toki, että vankila on vankila ja hyvä niin. Mutta esim tuo kun Luodiko kuvaili näitä vierailukertojaan azkabanissa. Ja sanoi nauttineensa kaikista eniten silloin kun tapasi vangin jota ankeuttaja oli suudellut oli minusta jo sairasta.
Muita mielipiteitä? Itse en kyllä enää koske sormellakaan tuon akan kirjoihin, hyi!
Listataan wt-velhoperheiden tunnusmerkkejä. Mä aloitan: vähintään kolme lasta, kierrätetyt kaavut.
Vierailija kirjoitti:
Listataan wt-velhoperheiden tunnusmerkkejä. Mä aloitan: vähintään kolme lasta, kierrätetyt kaavut.
Punaiset hiukset.
Onko tällä palstalla vain Tylypahkan käyneitä hienohelmoja. Missä kaikki perinteisen suomalaisen Kyöpelinvuoren noita opiston käyneet ovat. Itse olen ainakin ylpeä koulutuksestani, jonka siellä sain. Onhan KNO rankattu kansainvälisestikin paremmaksi kuin Tylypahka.
Mitä ostatte joululahjaksi lahjaksi teini-ikäiselle noidalle?
Voiko kermakaljasta tulla humalaan?
Aiheuttavatko jokamaun rakeet suurissa määrin vatsatautia?
Häivy jästi häivy! Olet selkeästi eksynyt väärään ketjuun!