Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?
Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?
Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:
Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?
Kommentit (3223)
Vierailija kirjoitti:
Päivän profeetta:
Dolores Pimento asettautunut ehdolle seuraavaksi taikaministeriksi, kohu noussut asiasta!
Siis eihän tämä voi voittaa, eihän?
Jos jästimaailmassa Donald Trump voi päästä presidentiksi niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen järki on Tylypahkan väeltä kieltää oppilaita menemästä Kielettyyn metsään mutta kuitenkin voivat määrätä muitta mutkitta heitä sinne suorittamaan jälki-istuntoa, siitäkin huolimatta että heillä olisi joku opettaja mukana siellä?
Muutenkin minua huolettaa miten huonosti oppilaista pidetään huolta siellä. Esimerkiksi kuulin että eräs Neville niminen oppilas olisi tylysti jätetty pökertyneenä lattialle opettajan toimesta, kasvitunnilla jossa opetettiin Alruunan taimien käsittelyä.
Kyseinen Neville on nykyään itse sen aineen professori. Kokemus kasvattaa!
Teini ei päässyt v.i.p-kokeita läpi, eikä saa jatkaa Tylypahkassa!
Onko meillä mitään vaihtoehtoja?
Toinen taikakoulu tai yksityisopetuksella tylypahkan oppimäärä suoritetuksi?
Ja kai koulunsa 5 luokalla keskeyttäneellä, v.i.p kokeet läpäisemättömällä on kuitenkin jotain opiskelu ja työmahdollisuuksia?
Onhan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mieheni kanssa meneillään hieman omituinen tilanne, mielipiteitä kaipaisin, että uskoako miestä vai ei?
Eli mieheni väittää nähneensä 14 vuotiaana Tylypahkassa kuinka albus Dumbledore harrasti seksiä jonkun tuntemattoman naisen kanssa.
Mutta eihän se voi olla mahdollista, kaikkihan tiesivät Dumbledoren olevan totaalinen umpihomo?
Toisaalta mies on 20 vuotta pitänyt tarinastaan kiinni, maineensakin uhalla ja eilen jopa parantajien TOTUUSLIEMEN vaikutuksen jälkeenkin mies piti tarinastaan kiinni...
Onko tuo miehen väite siis vihdoinkin pakko uskoa???
Tietääkö oikeasti kukaan, oliko Dumbledorella oikeasti ainakin joskus naisia??
T: Eilisestä lähtien tauotta miehen "mitäs minä sanoin" hokemaa kuunnellut...
Dumbledore on ollut kuollut jo lähemmäs 30 vuotta, mitä kautta sen kanssa on keskusteltu?
Mies kertoi asiasta vasta 20 vuotta sitten, vaikka dumbledoren kuolemasta on toki paljon kauemmin. Ei uskaltanut kuulemma silloin 14 vuotiaana kertoa asiasta, koska kukaan ei olisi uskonut.
Kotitonttu katselee miestäni sillä silmällä! Miten rankaisisitte tonttua? Tonttu ei ole lopettanut, vaikka käskin ja jopa kidutin sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vaimo käyttää hormipulveria 2km työmatkaan. Ilmiintymällä pääsee ovelta ovelle. Lentääkin voisi. Silti pitää hormipulverilla päästä menemään noin pientä matkaa. En vaan ymmärrä ja kun kulut maksetaan silti puoliksi. Kalliiksi tulee.
Alatte ostaa kumpikin tästä lähin omat hormipulverit. Älä enää maksa sen laiskan fletkumadon pulvereita.
Haluaisin Hagridin kaltaisen miehen. Ihana iso karvakas nallekarhu, ah! Mutta kuitenkin olen aina ajautunut suhteisiin Malfoy-tyyppisten laihojen ohimokaljujen kanssa. Miten saan Malfoy-kierteen katkaistua? Taikajuomalla? Unohdustaialla? Apua, taikamammat!
Anoppi on aurorien etsintäkuuluttama - tuli iltateelle!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin Hagridin kaltaisen miehen. Ihana iso karvakas nallekarhu, ah! Mutta kuitenkin olen aina ajautunut suhteisiin Malfoy-tyyppisten laihojen ohimokaljujen kanssa. Miten saan Malfoy-kierteen katkaistua? Taikajuomalla? Unohdustaialla? Apua, taikamammat!
Hagrig on puolijättiläinen, sinulla on siis vakava ongelma. Tuo on jo p*rversio. Sinun pitää unohtaa ne Hagrigin kaltaiset miehet ja keskittyä edelleen ihmismiehiin, eli noihin malfoyn kaltaisiin. Unohdusloitsua suosittelen, jotta unohdat p*rversiosi noista puoli jättiläisistä.
Päivän profeetan erikoisnumeron shokkiotsokot:
Kuolonsyöjät ostaneet orpokodin, jossa tiedät-kai-kuka syntyi!!! Taikaministeri ei osaa sanoa, miten tämä on mahdollista ja mitä kuolonsyöjien uusimmalle yksityisomistuksessa olevalle pyhiinvaellus kohteelle voi enää tehdä!!! Taikaministeri on luvannut erota, jos tilanne ei ratkea!! Viistokujalla on useita mielenosoituksia käynnissä, aurorit paikalla!!!!
Mitä tämä oikein tarkoittaa?
Olin vaihteenvuoksi käymässä taikayrttiostoksilla Jästitorilla Viistokujan sijaan ja ihmettelin että missä kaikki taikayrit oikein ovat, myyjistä nyt puhumattakaan. Eihän siellä ollut kuin jotain ihme Korianteria, Basilikaa ynnä muita outoja yrttejä.
Eikö niitä muka oikeasti myydä perustorilla?
Juu, on minulla kyllä kunnon iso puutarha ja kasvihuone missä taikayrttejä kasvaa, että sieltä niitä saa, mutta olisin halunnut ostosten yhteydessä verrata kasvatustietoa ja sekä kysyä vinkkejä toisilta kasvattajilta.
Kaiken huippu oli että muutama turhantärkeä röyhkeä Aurori tuli länkyttämään tuon episodin jälkeen outoa potaskaa että olisin mukamas uhannut paljastaa taikamaailman Jästeille, kun etsin torilta yrttejä.
Miten muka olisin maailmamme paljastanut, kun Jästit eivät tunnu tajuavan oikein mistään mitään muutenkaan?
Auttakaa! 17 vuotias jäi kiinni siitä, että on tehnyt hirnyrkin! Mitäs nyt?!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä oikein tarkoittaa?
Olin vaihteenvuoksi käymässä taikayrttiostoksilla Jästitorilla Viistokujan sijaan ja ihmettelin että missä kaikki taikayrit oikein ovat, myyjistä nyt puhumattakaan. Eihän siellä ollut kuin jotain ihme Korianteria, Basilikaa ynnä muita outoja yrttejä.
Eikö niitä muka oikeasti myydä perustorilla?
Juu, on minulla kyllä kunnon iso puutarha ja kasvihuone missä taikayrttejä kasvaa, että sieltä niitä saa, mutta olisin halunnut ostosten yhteydessä verrata kasvatustietoa ja sekä kysyä vinkkejä toisilta kasvattajilta.
Kaiken huippu oli että muutama turhantärkeä röyhkeä Aurori tuli länkyttämään tuon episodin jälkeen outoa potaskaa että olisin mukamas uhannut paljastaa taikamaailman Jästeille, kun etsin torilta yrttejä.
Miten muka olisin maailmamme paljastanut, kun Jästit eivät tunnu tajuavan oikein mistään mitään muutenkaan?
Kautta Merlinin vasemman, roikkuvan kiveksen! Mikä sinua vaivaa?! Eivät jästit tiedä taikayrteistä mitään, koska eivät jästit taio!! Kuinka tyhmä oikein olet?!!
Toivon mukaan azkaban kutsuu sinua!
olen kuullut vanhasta arktisen alueen velhosta joka kutoo lentäviä mattoja, niille mahtuu koko perhe ja pyylevämpikin persoona. Niitä saa Vinkkilekujalta
Noloimmat taikamokat OFFICIAL
Siis mitä ihmettä? Olen kylässä jästianoppini luona ja hän seuraa jästien tv:stä (eräänlainen jästien näköradio) yhden oranssihiuksisen ankeuttajan puhetta, joka on juuri valittu Yhdysvalloissa jästien presidentiksi! Miten jästeille voi olla ankeuttaja johtajana?
Miksi pilata aina yhteinen taika??
Mies syö lasten suklaasammakot!
Dumbledore on ollut kuollut jo lähemmäs 30 vuotta, mitä kautta sen kanssa on keskusteltu?