Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3225)

Vierailija
2501/3225 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velho sanoi, että on kiinnostunut, mutta ei ole tullut pöllöä kolmeen päivään. Voiko olla vaan eksynyt matkalle? Vaikutanko epätoivoiselta, jos lähetän pöllöni ensin?

Velho tässä hei! Laita pöllöä tulemaan.

Hei se on mun noita! Tänne pöllöä!

Vierailija
2502/3225 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono asiakaspalvelu Ollivanderilla, kokemuksia?

Höpö höpö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/3225 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita ”julkkisten” lapsia? Mun äiti on Luna Lovekiva

Vierailija
2504/3225 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua mä oon 17 v ja rakastunut jästiin JA puhdasveriseen ja ne vihaa toisiaan ja haluisin seksiä kummankin kaa!!!!!!

Vierailija
2505/3225 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei apua mä oon 17 v ja rakastunut jästiin JA puhdasveriseen ja ne vihaa toisiaan ja haluisin seksiä kummankin kaa!!!!!!

Hoitele kummatkin erikseen, tai sitten yhtäaikaa käskytysloitsulla, ja unhotus-loitsulla jälkikäteen. Sitten sama uudestaan seuraavana päivänä!

T. Kuolonsyöjillä seksikin on parempaa!

Vierailija
2506/3225 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jästit aikovat sotaan meitä vastaan ja aikovat hävittää kaikki noidat ja velhot maan päältä!!! Ainoa, siis ainoa vaihtoehtomme on TUHOTA jokainen jästi maan päältä, ennen ku he tuhoavat meidät!! Taikaväki: Herätkää!!!!!

Linkki: www.Goylemedia.com

Jakakaa ja herätkää totuuteen jästeistä!!! Eivät he tarvitse suojelua meiltä, vaan meidän on taisteltava jästejä vastaan ennenkuin on liian myöhäistä!!!! Vain Goyle yms mediat kertovat totuuden!!!!!!!

Lukeeko joku vielä oikeasti muka Goylemediaa?

Pahin valemedia mitä on olemassa, älä vaan sano että uskot noita juttuja:) :)

Vierailija
2507/3225 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venus Lovekiva kirjoitti:

Onko muita ”julkkisten” lapsia? Mun äiti on Luna Lovekiva

Mun äiti on Ginny Potter. Ja mun oikea isä on Ginnyn veli Ron. Mä olen surkki, enkä mä pärjännyt oikein jästien koulussakaan. Tää on jännä juttu, sillä Ronilla on kulissivaimo, mut se ja Ginny on aina tykänny toisistaan sillai.

Vierailija
2508/3225 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me noidissa mielestäni äärirasistinen artikkeli(?!), olenko ainoa?

"Me noidat, jästien kauheimmat ja ällöttävimmät tavat! Jo alle viikossa kallis perintösohvani oli piloilla, kun se piereskeltiin puhki jästivieraiden toimesta ja 100 muuta kauhutarinaa!!"

LINKKI

Mielipiteitä artikkeliin, olenko tiukkis kun en ymmärrä moista vaan pidän tuota (toimituksen rasismia) ainoana ällöttävänä asiana???

Vierailija
2509/3225 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän profeetta:

Miksi taikaministeriö EDELLEEN kuluttaa verokaljuunoitamme ikivanhojen ja voimakkaasti liioiteltujen "sotarikosten" selvittelyyn, eikö velhomaailman oisi aika siirtyä eteenpäin?! Näin kysyy nykyään suuri ja jyräävä enemmistö ja mm taikaministeriksi pyrkivä Malfoy!

Vierailija
2510/3225 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, josta tuntuu siltä kuin poliittinen ilmapiiri oisi muuttunut rasistiseksi tms sen jälkeen, kun Malfoy asettui ehdolle taikaministerin virkaan?

Vierailija
2511/3225 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jästimaailman loistotuotteet/sekunda tavarat?

Miniä kovasti kehuu jotain kuukuppia ja lupasi ensi kerralla tuoda sellaisen...

Mahtava ajatus ja jästeiltä odottamaton keksintö, jos tosiaan kestää koko kuukauden vesi/kahvi yms kuppina pesemättä!

Vierailija
2512/3225 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitonttu jäi kiinni lasten aivopesusta

Vierailija
2513/3225 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Hoitele kummatkin erikseen, tai sitten yhtäaikaa käskytysloitsulla, ja unhotus-loitsulla jälkikäteen. Sitten sama uudestaan seuraavana päivänä!

T. Kuolonsyöjillä seksikin on parempaa![/quote]

Ootko ite kuolonsyöjä kun sanot tolleen? Jos oot niin tuu tänne mä asun tylyahossa. tiedät varmaan missä on kolme luudan vartta? Joo asun siinä naapurissa. Ja oon se joka kysy sitä.

Vierailija
2514/3225 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän profeetta:

Miksi taikaministeriö EDELLEEN kuluttaa verokaljuunoitamme ikivanhojen ja voimakkaasti liioiteltujen "sotarikosten" selvittelyyn, eikö velhomaailman oisi aika siirtyä eteenpäin?! Näin kysyy nykyään suuri ja jyräävä enemmistö ja mm taikaministeriksi pyrkivä Malfoy!

Päivän profeetta: Malfoyllä miljoonien kaljuunoiden velat mystisille tahoille. Malfoin kirjanpidosta löytyi muutenkin melko erikoisia kohtia kuten 10 000 kaljuunan parturikulut vuodessa. 

Vierailija
2515/3225 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen NIIIIN kyllästynyt tähän, nyt se kotitonttu teki viimeisen tempauksensa!!!!! Tonttu tietää siis varsin hyvin, että ANOPIN kanssa emme ole tekemisisssä ja mitä tonttu tekee?!?!

Tänään viimeksi kuitenkin yllätin sen kellaristamme hokemassa (tontun ja anopin nimet muutettu) "Eeli lähtee täältä tänään, Molly on eelin OIKEA EMÄNTÄ ja Molly tulee PELASTAMAAN eelin jne jne!!!"

Mikä neuvoksi, en jaksa enää? Tonttu lukittu nyt syvimpiin pannuhuoneen syövereihin, mihin sen saa. Sitä ennen koitettu saada lojaaliksi kidutuskirouksella = ei mitään vaikutusta.

Päinvastoin, nyt ensimmäistä kertaa tonttu huusi avoimesti (aiemmin tehnyt vain salaa sitä) tuon, että kuka sen oikea emäntä mukamas (anoppini) on...

Mielipiteitä mitä tehdä?? En jaksa enää jokapäiväistä taistelua tuon tontun kanssa:(

Vierailija
2516/3225 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän profeetta:

Päivän profeetta: Malfoyllä miljoonien kaljuunoiden velat mystisille tahoille. Malfoin kirjanpidosta löytyi muutenkin melko erikoisia kohtia kuten 10 000 kaljuunan parturikulut vuodessa. 

Päivän profeetta:

Sairaana oleva Malfoy ei päässyt itse kommentoimaan lehdelle mitään rahan käytöstään, avustajansa listaa syyt miksi Malfoy rahankäyttö on "normaalin rajoissa oleva yksityisasia" ja kaikki yhteydet rikolliseen toimintaan kielletään!! Kuitenkin lehdellemme tänään vuoti shokkikuvat Malfoysta kiduttamassa jästejä!!! Kuka valehtelee, mistä on kyse!!???

Vierailija
2517/3225 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin yltiösuvaitsevainen perhe meinaa opettaa lapsensa taikomaan (vain välttämättömimmät ja pakollisimmat asiat kuulemma vain(?) eikä mitään muuta) asiat kuulemma kotona ja panostavat 110 % lasten koulutukseen jästimaailmassa = taikalasun paikka?

Vierailija
2518/3225 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona leviää myös kirjastoissa , altistumisia on tapahtunut niissä. Varokaa kirjastoja.

Vierailija
2519/3225 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt? Juttuja, joita ei voi selittää taikuudella?

Jästianoppi (siis 100% jästi huom!) pesee pyykit paremmin, puhtaammiksi ja ehdottomasti raikkaammiksi kuin yksikään kotitonttu koskaan käsin. Vaikka kotitontulle ostaisi mitä tahansa kallista (koitettu on!) pesuainetta viistokujalta vaan, niin anoppi nauraa niille eikä käytä kuin omiaan!

Pelottavin osuus tulee siinä, että anoppi ei pese vaatteita taikomalla tai käsin. Vaan laittaa ne johonkin outoon kolisevaan koneeseen, jossa ne kahden tunnin sisään puhdistuvat niin hyvin, että haistan sen jälkeen kun menen viistokujalle miten pahalta taikaväki usein haisee.

Ei ole pakko uskoa, kuitenkin 100% totta ja pelkään täysin tosissani jopa (huolimatta anopin jästiydestä) niin jotain pimeää taikaa:(

Jästit joka pesee siis kaiken pyykin puhtaammaksi kuin me velhot, ilman mitään taikoja ja jossain jästien kolisevassa koneessa siis?

Ihan hyvä provon yritys, saat sentään yrityksestä 2/5 pistettä:)

Vierailija
2520/3225 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pyhässä mungossa hoidetaan koronaa? En luota jästi hoitoihin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme