Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3224)

Vierailija
2161/3224 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän profeetan ylimääräisen painoksen otsikot:

S.y.l.k.y- yhdistys auroriviraston tutkinnan alla!!! Yhdistyksen työntekijöitä syytetään räikeistä kotitonttuihin sekaantumisista!!! Kauheana lisäilmiönä vielä se, että enemmistö syytetyistä naisia!!! Itse Harry Potter johtaa tutkintaa!!! Päivän profeetta jää seuraamaan!!!

*Linkki*

Hyi elämä, mutta tätähän on jo vuosia huhuttu:(:(:(

Vierailija
2162/3224 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteluketju siitä, miten sanoisitte/selittäisitte minkäkin asian "jästityyliin"?!!?!?

Esim itse en vieläkään ole pystynyt antamaan kunnollista selitystä eräälle sukuun naidulle jästille siitä, miksei tämä voi yöpyä luonamme.

Meillä siis mm räyhänhenkiä ja kummituksia kotonamme, eikä ministeriö tee MITÄÄN!!!

Mutta kuinka selittää asia jästille niin, etten paljasta liikaa taikamaailman asioita/saa jästiä sekoamaan/saan jästin uskomaan minua yms onkin toinen juttu!

Jästeillä on sellainen kätevä juttu kuin sisäilmaongelma johon voi vedota tällaisessa tapauksessa. Sanokaa siis että vierashuoneessanne on paha ja sitkeä sisäilmaongelma joten siellä ei voi yöpyä. Tuon ne ymmärtävät kaikki.

Jästeillähän ei ole kunnollisia homeentorjuntataikoja tai taikaliemiä joten noilla on taloissaan välillä mm. homeongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/3224 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän profeetta:

Konkaripöllö ernest, 60 v ei usko vieläkään postilakon loppuneen! Pitäisikö ilmeisen huonomuistinen ernest päästää jo eläkkeelle?!

Vierailija
2164/3224 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän profeetan ylimääräisen painoksen otsikot:

S.y.l.k.y- yhdistys auroriviraston tutkinnan alla!!! Yhdistyksen työntekijöitä syytetään räikeistä kotitonttuihin sekaantumisista!!! Kauheana lisäilmiönä vielä se, että enemmistö syytetyistä naisia!!! Itse Harry Potter johtaa tutkintaa!!! Päivän profeetta jää seuraamaan!!!

*Linkki*

Hyi elämä, mutta tätähän on jo vuosia huhuttu:(:(:(

Olenko ainoa jonka mielestä potter ON todellakin jäävi tutkimaan asiaa?

Koko yhdistyksen perustaja jäsenhän eli hermione on potterin hyvä ystävä.

Ja joka sittemmin meni vielä naimisiin potterin toisen ystävän weasleyn kanssa!

Ja ron weasley on potterin vaimon veli!

Ihan oikeasti, miten potter VOI johtaa jutun tutkintaa?

Vai olenko tosiaan ainoa, jonka mielestä potter on ehdottomasti jäävi tutkimaan asiaa aurorina??

Vierailija
2165/3224 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, mielipiteitä eilisestä erilaiset äidit jaksosta?

Itse olen täysin, siis täysin sanaton..

Eilenhän tuli siis tuo "raskaana kotitontulle" jakso, en enää tiennyt itkeäkö vai nauraako.

Muiden mielipiteitä?

Tässä joitakin omia pohdintojani:

Perheen äiti = olen aivan sanaton, ei tuo VOI olla normaali!

Perheen isommat lapset = ihan mieletön sääli.

Uusin vauva/ihmistonttu sekasikiö = niin säälittävää, tuskin saanee ikinä normaalia elämää?

Perheen isä = millainen mies voi olla noin vässykkä? Ja ihan sairasta tuokin!!!! "Tuen vaimoani tässä kyllä, tämä oli yhteinen päätös"....

Uusimman vauvan isä, se kotitonttu = Jos jotain on aivan pakko siitä sanoa niin taitaa olla normaalimpi tapaus kuin perheen vanhemmat?

Enpä ole ennen nähnyt kotitontun tupakoivan ja vaatteitakin tuolla oli päällä kuin kenellä tahansa tonttujen perinteisen asusteen sijaan. Lisäksi olin näkevinäni leuassa sängen ja silmät oli todella pienet tontunsilmiksi. 

Oliko tuo varmasti tonttu eikä joku lyhytkasvuinen joka oli naamioitunut?

Päivän profeetta: Kotitontuksi vuosikymmeniä naamioitunut lyhytkasvuinen velho on pidätetty. Auroriviraston tiedotteen mukaan tonttu/velho on myös ainakin yhden isäntäperheensä lapsista isä. Perheen lapset on otettu huostaan ja molemmat vanhemmat viety kuulusteluihin.

Toistaiseksi ei ole selvää kuka tämä velho on ja mistä häntä syytetään. 

Vierailija
2166/3224 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kylmäkaappimme kirottu? Se söi lasten vanukkaat ja oikeastaan kaiken mitä sinne sisään laitoimme kauppareissun jälkeen. 

Vierailija
2167/3224 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän profeetasta rikospalstalta lainausta:

Meneillään on äärimmäisen outo oikeudenkäynti.

Miniä on haastanut anoppinsa oikeuteen palkattuaan sitä ennen huippujuristin.

Oikeudenkäynti lähti siis siitä, että anoppi aikoo kuoltuaan vakaasti palata kummituksena takaisin.

Tämä oli (omien sanojensa mukaan) vuosikymmeniä piinatulle miniälle liikaa.

Vaikka kummituksena takaisin palaaminen ei ole missään nimessä missään laissa kielletty on miniä lähtenyt ajamaan asianajajan kanssa asiaa siviilikanteena.

Syytteet lähtivät mm siitä, että taustalla on vuosikymmeniä jatkunut vainoaminen jota anoppi meinaa kuoltuaan jatkaa.

Samoin on vedottu mm miniän saamaan äärimmäisen pahaan hermoromahdukseen, jonka anopin ilmoitus tulevasta paluustaan kummituksena aiheutti.

Tälläisestä tapauksesta ei taikaministeriön mukaan ole olemassa ennakkotapauksia, eikä ministeriön edustaja osannut kommentoida ollenkaan miten jutussa käy.

Asia todettiin vain:

"hyvin, siis hyvin vaikeaksi erään perheen sisäiseksi asiaksi, jossa anopin ja miniän kertomukset eroavat kuin yö ja päivä.

Kumpikin on omien sanojensa mukaan uhri tässä näin, jonka oikeuksia rikotaan nyt törkeällä tavalla.

Valamiehistöllä ja tuomarilla tuleekin olemaan vaikea lain opillinen, eettinen ja moraalinen pulma ratkoa tätä asiaa, sillä siihen liittyy hyvin monenlaisia asioita...."

Päivän profeetta jää seuraamaan!

*Linkki*

Vierailija
2168/3224 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä apua, nyt on oikeasti paha paikka!!

Sukuun meinataan naida jästi! Kaiken muun vielä kestäisi, mutta ei tätä! Meillä lapsillekin tulisi jotain surkkiserkkuja, ei ei ei!!!!!! Kaikki vinkit kehiin miten estää asia, jos on pakko olen valmis vaikka laittomuuksiin!!!

Vierailija
2169/3224 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero nielaisi siepin, nyt pyhässä mungossa käyty:( Toipuu siis kyllä täysin, mutta kyllä hävettää/risoo jostain syystä!

Vertaistukena kysynkin mikä on pahinta mitä teidän muiden palstanoitamammojen lapset ovat tehneet?

Vierailija
2170/3224 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pyhien kynnyksellä: Mitkä on parhaat anopinestotaiat? Mieluiten siis toki lailliset. 

Vierailija
2171/3224 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin poikaystäväni roskiksesta hirnyrkin, mitä nyt?

Tuhoa se. Voi olla vaarallista, ehkä pimeyden velhon merkki.

Vierailija
2172/3224 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helf... eräs epämääräisessä seurassa aikanaan nuoruutensa viettänyt sukulainen on jossain välissä opettanut meidän juniorille ilmeisesti pimeän piirron ja nyt juniori oli löytänyt taikasauvani aamuvarhain ja kokeillut sitä. Olipa varsinainen herätys kun joka ovesta ja ikkunasta ryski sisään aurorien tainnutustaikoja yms. Ja loppupäivä menikin kuulusteluissa. Sukulainen asuu tuossa lähellä ja oli kaikonnut paikalta kun näki piirron talomme päällä ja sen jälkeen aurorilauman ulkopuolella. Saa olla onnellinen jos aurorit saa sen kiinni ennen kuin minä, grr...

Vierailija
2173/3224 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän profeetta:

Omituinen rikostapaus. Itse Harry Potter johtaa tutkintaa omituisesta perhedraamasta/sairaasta rikostapauksesta.

Tosin syytekohdat ovat vielä melko avoimia, eikä ole varmaa onko syyllisiä yksi vai useampi. Tai toisinsanoen ei tiedetä tiesivätkö kaikki osapuolet edes missä mennään tai kuinka monta uhria tapauksella oli.

Tapaus tunnetaan auroriviraston sisällä huhupuheiden mukaan nimellä "maailman sairain anoppi" mutta tätä eivät Potter tai kukaan muukaan ministeriöstä ole vahvistaneet tai kieltäneet.

Kyseessä on siis tapaus joka paljastui sattumalta, kun erään perheen vaimo tuli töistä kotiin aikaisemmin kuin piti. Syvästi järkyttynyt vaimo löysikin miehensä sängystä "itsensä" kanssa.

Järkyttynyt vaimo hälytti aurorit ja paljastui että kyseessä olikin oikeasti monijuomalientä nauttinut anoppi. Eli toisin sanoen naisen aviomies oli sängyssä oman äitinsä kanssa, joka monijuomaliemellä oli muuntunut miehen vaimoksi.

Paljastui myös että tämä oli ilmeisesti harrastanut samaa myös toisen poikansa kanssa. Tällä hetkellä motiivia/syytä teolle ei vielä tiedetä. Samoin on epäselvää tiesivätkö anopin pojat kenen kanssa oikeasti välillä peuhasivat.

Perheen jäsenistä useampi (tarkkaa lukumäärää ei ole vahvistettu) on toimitettu pyhään mungoon shokkitilan vuoksi. Samoin kuin anopin oikea aviomies/poikien isä. Vahvistamattomien huhujen mukaan hän on saanut sydänkohtauksen asiasta kuultuaan.

Päivän profeetta jää seuraamaan!

Linkki

Ihan sairasta kyllä:(

Vierailija
2174/3224 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä! Apua ja äkkiä!!!

Äkkiä apua, perheemme tilanne alkaa olla sietämätön! Eli meillä menee muuten oikein hyvin. On iso suurperhe yli 10 lasta, siis ihanat lapset jotka vielä suht pieniä/nuoria. Ja mies on erittäin hyvä isä ja aviomies, tekee kaikkensa minun ja lasten eteen. Eli valittamista ei sinänsä oisi....

MUTTA:

Nyt mies on viime aikoina (kiitos erään sukuun naidun k-päisen jästin) keksinyt itselleen harrastuksen/kiinnostuksen kohteen. Tämä ei olisi sinänsä paha asia, että miehellä on jotain ns omaa, mutta miehen harrastus on jästijutut!

Voin vakuuttaa teille, että tätä EI VOI ymmärtää jos ei ole itse kokenut! Mies esim keräilee lulakkeita(?) tms jästien ihmeellistä kamaa! Hävettää kun se esittelee niitä kaikille, liittyy jotenkin jästien sähköön tms!

Samoin "kätevät" kertakäyttö (mitä järkeä, mikä noiden pointti edes jästeille on, en tajua?!?!) astiat on hommattu! Meillä hienot arkiastiat(kin) ja juhlapäivinä upean nätit astiastot, mutta ei kelpaisi miehelle!

Tulen hulluksi jos tämä tilanne jatkuu!

Muita? Vinkkejä mitä tehdä!? Pelkään tilanteen pahenevan vielä mitä enemmän mies höyrähtää!!!

Vierailija
2175/3224 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika suuttui, kun ilmoitimme, että hänen jästi tyttöystävänsä saa tuoda omat ruuat mukanaan joulupöytäämme

Vierailija
2176/3224 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täm se transfobistinen juttu?

Vierailija
2177/3224 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä! Apua ja äkkiä!!!

Äkkiä apua, perheemme tilanne alkaa olla sietämätön! Eli meillä menee muuten oikein hyvin. On iso suurperhe yli 10 lasta, siis ihanat lapset jotka vielä suht pieniä/nuoria. Ja mies on erittäin hyvä isä ja aviomies, tekee kaikkensa minun ja lasten eteen. Eli valittamista ei sinänsä oisi....

MUTTA:

Nyt mies on viime aikoina (kiitos erään sukuun naidun k-päisen jästin) keksinyt itselleen harrastuksen/kiinnostuksen kohteen. Tämä ei olisi sinänsä paha asia, että miehellä on jotain ns omaa, mutta miehen harrastus on jästijutut!

Voin vakuuttaa teille, että tätä EI VOI ymmärtää jos ei ole itse kokenut! Mies esim keräilee lulakkeita(?) tms jästien ihmeellistä kamaa! Hävettää kun se esittelee niitä kaikille, liittyy jotenkin jästien sähköön tms!

Samoin "kätevät" kertakäyttö (mitä järkeä, mikä noiden pointti edes jästeille on, en tajua?!?!) astiat on hommattu! Meillä hienot arkiastiat(kin) ja juhlapäivinä upean nätit astiastot, mutta ei kelpaisi miehelle!

Tulen hulluksi jos tämä tilanne jatkuu!

Muita? Vinkkejä mitä tehdä!? Pelkään tilanteen pahenevan vielä mitä enemmän mies höyrähtää!!!

Ei ikävä kyllä ole vinkkejä. Olen siis itsekin jästiharrastajan vaimo. Yleensä nuo on onneksi ihan harmittomia huvituksia. Mieheni harrastaa sellaista jästien urheilulajia, missä kengissä on terät ja niillä mennään jäällä ja yritetään osua mailalla pieneen mustaan pyörylään. Järjetöntä, mutta mies ja yhtä hölmöt kaverinsa ovat innoissaan. Meilläkin muuten keväällä ja kesällä hoettiin sitä mörköjuttua mistä joku mainitsi, mies opetti sen lapsillekin.

Vierailija
2178/3224 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan tulossa hulluksi, onko 90 - luku sotineen ja soluttautuneine kuolonsyöjineen yms tulossa takaisin vai olenko todella muka ainoa, joka tuntuu huomanneen taikaministerin olevan ankeuttaja???????

Vierailija
2179/3224 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan tulossa hulluksi, onko 90 - luku sotineen ja soluttautuneine kuolonsyöjineen yms tulossa takaisin vai olenko todella muka ainoa, joka tuntuu huomanneen taikaministerin olevan ankeuttaja???????

Minä olen kotoisin Suomesta ja meillä on nykyisin pääministerinä ankeuttaja.

Vierailija
2180/3224 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selville miehen käyttäneen vuosia taikoja, jotka saavet "sen" isommaksi ja naiselle no miellyttävämmäksi..

Teki tämän siis minulta salaa:(

Sain tietää vasta tänään, kun näin mieheni sattumalta alasti hakiessani taaperon saunaan unohtamia leluja, joita se välttämättä tahtoi.

Ja no, ei siinä muuten mutta vuosikausien avioliiton jälkeen tajusin että miehellä on mikropenis kun vilkaisin miehstä ja...

No, en tiedä.

Ei olla oikein puhuttu, pitäisikö niin mitä?

Loukkaantua?

Puhua asiasta?

Mielipiteitä, olen jotenkin shokissa:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi