Keskelle tietä kakkaavat koirat..
En voi ymmärtää koiria jotka kakkaavat keskelle tietä! Tai vähemmän niitä omistajia jotka eivät viitsi siivota oman koiransa jätöksiä muiden kulkutieltä.
Ylipäätänsä mitkä koirat kakkaa keskelle pyörätietä? En ole ikinä nähnyt kenenkään koiran tekevän niin, mutta aina siellä tiellä on kasoja. Itselläni on aina ollut koiria ihan lapsuudesta saakka ja kaikki aina kakkaavat ojaan. Toki jos on joku sairaus jne. niin sitten ymmärrän.
Mutta mitä niillä omistajillakin liikkuu päässä? Eikö voisi opettaa, että kuuluu kakata reunaan eikä siihen keskelle? Jos ette viitsi/jaksa välittää niin kerätkää ne edes!! Maailman inhottavin tunne kun astut uusilla talvikengillä koiranp**kaan.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä nähnyt koirien paskovan tielle, lähinnä pikkukoirien. Porukoiden iso seropi on luonteeltaan sellainen että pitää olla tosi suuri hätä että vääntää tielle, kyllä se aina etsii jonkun ojan, pusikon, tienvierustan tms.
Voin kuvittella just jonkun kääpiöpinserin vääntämässä kakat tielle, mutta ne läjät on aina ihan järkyttävän isoja! Meillä labbis ja sen kakan kokosia
ap
Itse olen kyllä nähnyt koirien paskovan tielle, lähinnä pikkukoirien. Porukoiden iso seropi on luonteeltaan sellainen että pitää olla tosi suuri hätä että vääntää tielle, kyllä se aina etsii jonkun ojan, pusikon, tienvierustan tms.