Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt pikapanoihin!

Vierailija
31.10.2017 |

Minulla on ollut vain yksi mies joka on kestänyt 5-15 minuutin ajan, muut laukeavat 2 minuutin sisällä, eräs kesti aina vain minuutin. Olen niin kyllästynyt tähän. Itse en ehdi saamaan minkäänlaista nautintoa minuutissa. Mitä tehdä? Nyt aloittanut suhteen miehen kanssa joka tulee ain kanssa alle 5 minuutissa, sit se aina koittaa suoraansanottuna hakata sormillansa mulle orgasmia vaikka olen sanonut että tuollainen ei tunnu edes hyvältä. Onko seksi vaan miehiä varten vai mitä tämä on. Sitten kysytään sen minuutin nylkytyksen jälkeen "tulitko?" Saan orgasmeja jopa helposti mutta vain jos seksi kestää ainakin jotain 10 minuuttia, alle siinä ajassa ei mitään mahiksia saada ellei esileikit ole pitkiä. Ja joo, esileikit kanssa ongelma. Miehillä aina hirveä kiire päästä hommiin, ei mitään romantiikkaa. Tuntuu että on vain järkevämpää masturboida kun siitä saa sentään jotain hyötyäkin irti. Miten pitkittää yhdyntää?

N22

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on vaan niin järjestänyt, että miehet laukeavat nopeasti, yleensä alle 5 minuutin.

Ammoisina aikoina lienee ollut jopa eduksi, että hommat on saatu hoidettua mahdollisimman nopeasti jotta sukua olisi saatu varmemmin jatkettua.

Itsekään en pysty kestämään kuin minuutin tai pari jos olen kiihottuneena ja nainen alkaa esim. runkata kaluani tasaisella nopeudella. Jossain vaiheessa (1-2 min. kohdalla) liike on pakko pysäyttää laukeamisen estämiseksi.

Mutta jos saan pysäytettyä oikeaan aikaan juuri sillä hetkellä kun olen laukeamassa, kestän sen jälkeen huomattavasti paremmin. Kalu ilmeisesti turtuu hieman juuri ennen siemensyöksyn hetkeä, vaikka pysyykin vielä kovana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla