Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästynyt pikapanoihin!

Vierailija
31.10.2017 |

Minulla on ollut vain yksi mies joka on kestänyt 5-15 minuutin ajan, muut laukeavat 2 minuutin sisällä, eräs kesti aina vain minuutin. Olen niin kyllästynyt tähän. Itse en ehdi saamaan minkäänlaista nautintoa minuutissa. Mitä tehdä? Nyt aloittanut suhteen miehen kanssa joka tulee ain kanssa alle 5 minuutissa, sit se aina koittaa suoraansanottuna hakata sormillansa mulle orgasmia vaikka olen sanonut että tuollainen ei tunnu edes hyvältä. Onko seksi vaan miehiä varten vai mitä tämä on. Sitten kysytään sen minuutin nylkytyksen jälkeen "tulitko?" Saan orgasmeja jopa helposti mutta vain jos seksi kestää ainakin jotain 10 minuuttia, alle siinä ajassa ei mitään mahiksia saada ellei esileikit ole pitkiä. Ja joo, esileikit kanssa ongelma. Miehillä aina hirveä kiire päästä hommiin, ei mitään romantiikkaa. Tuntuu että on vain järkevämpää masturboida kun siitä saa sentään jotain hyötyäkin irti. Miten pitkittää yhdyntää?

N22

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:d minne tämä tippui

Vierailija
2/21 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö kaikki minuuttipanoista? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulle on vaan sattunut sellaisia miehiä jotka tulevat nopeasti?

Vierailija
4/21 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille miehille aika tyypillistä tulla nopeasti

Vierailija
5/21 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mistähän löytäs sitten niitä jotka ei tulis heti :D 

Vierailija
6/21 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin yhden tytön kanssa muutaman kuukauden kimpassa ja akti yleensä kesti sen verran mitä Tool -yhtyeen Lateralus -levy kesti kuunnella, kaksi kertaa. CD-soitin oli repeatilla niin jäi tuo mieleeni..

Näköjään 78 minuuttia kerta kuuntelulla.

Vierailija
7/21 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos viilaat yläikärajaa ylöspäin niin löytyy vaikka kuinka paljon.

35-45v.

Vierailija
8/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45v.

No en nyt tiedä, itse jaksoin nuorena pidempään kuin nyt 35-vuotiaana.

Ap:lle, nuoleta itsesi ainakin yhteen orkkuun ennen yhdyntää niin ei jää orgasmi saamatta lyhyen yhdynnän takia.

Vierailija
9/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut vain yksi mies joka on kestänyt 5-15 minuutin ajan, muut laukeavat 2 minuutin sisällä, eräs kesti aina vain minuutin. Olen niin kyllästynyt tähän. Itse en ehdi saamaan minkäänlaista nautintoa minuutissa. Mitä tehdä? Nyt aloittanut suhteen miehen kanssa joka tulee ain kanssa alle 5 minuutissa, sit se aina koittaa suoraansanottuna hakata sormillansa mulle orgasmia vaikka olen sanonut että tuollainen ei tunnu edes hyvältä. Onko seksi vaan miehiä varten vai mitä tämä on. Sitten kysytään sen minuutin nylkytyksen jälkeen "tulitko?" Saan orgasmeja jopa helposti mutta vain jos seksi kestää ainakin jotain 10 minuuttia, alle siinä ajassa ei mitään mahiksia saada ellei esileikit ole pitkiä. Ja joo, esileikit kanssa ongelma. Miehillä aina hirveä kiire päästä hommiin, ei mitään romantiikkaa. Tuntuu että on vain järkevämpää masturboida kun siitä saa sentään jotain hyötyäkin irti. Miten pitkittää yhdyntää?

N22

Jos kumppanisi ovat olleet samaa iläluokkaa kuin sinä 22, en vielä välttämättä puhuisi miehistä. Tuon ikäiset ovat vielä mun mielestä poikia lökäpöksyineen ja lippalakkineen. Kun tulee miehen ikään osaa ottaa huomioon myös naisen halut ja tyydytyksen. Ennen sitä pojat keskittyvät vain omaan nautintoon.

M47

Vierailija
10/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45v.

Joo itse kohta 37v ja tulen vasta kuin itse haluan, tilanteesta 5min-1h. Oman kokemuksen mukaan optimiaika on 15-25 min

Vierailija
11/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45v.

No en nyt tiedä, itse jaksoin nuorena pidempään kuin nyt 35-vuotiaana.

Ap:lle, nuoleta itsesi ainakin yhteen orkkuun ennen yhdyntää niin ei jää orgasmi saamatta lyhyen yhdynnän takia.

Jaksoit? Kunto huono? Pitäskö käydä lenkillä ja vähän puntteja nostamassa?

Vierailija
12/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan olla niin upea ja seksikäs sekä tuntua niin hyvältä, että poikaressut euvät vain pysty pidättelemään..

Vierailija
13/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan olla niin upea ja seksikäs sekä tuntua niin hyvältä, että poikaressut euvät vain pysty pidättelemään..

Mulla oli murrosiässä naisia, tai tyttöjä. Tuli niin hyvännäköinen nainen että minulla alkoi seistä. Se nainen oli jotain  kakskymppinen, minä 16v olin jo saanut paljon kokemusta muilta tytöiltä. uimahallissa tavattiin onnekseni kävin kuntosalilla ja urheilin paljon, tämä nainen oli niin kokenut että teki kaikkensa että tulisi orgasmi ja niinhän hän sai orgasmin. Minä nain sen jälkeen takaapäin, molemmat saatiin yhtäaikaa orgasmi. Minusta harjoitus tekee " metsurin "M50+.

Vierailija
14/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 46-vuotias ja paras rakastajani ikinä.

Suosittelen myös hieman kypsempää miestä. :-)

Vierailija
15/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kerta illassa, ekalla pahimmat paineet jäbältä pois niin seuraava kerta kestää pidempään.

Vierailija
16/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vanhempaa aikuista miestä, kokemus.

Vierailija
17/21 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä vanhat ukkomiehet yrittää vetää yhtä köyttä ja käännättää nuoria naisia vanhempiin 😁 sulla on vaa sattunu olemaa hätäsiä tyyppejä ja ehkä enimmäksee jotai yhenyönjuttuja? Aika harvaa kiinostaa kauheena keskittyä toisen nautintoon jos kerta jää ensimmäiseen. Toki hyvin ku menee nii voi toinenki kerta tulla jne.

Emmä tiiä onko kliseistä väittää et ite kestän kyllä melkein niin pitkään ku haluan ja kunto riittää jos on sopivan säännöllisesti saanut pillua. Joskus toki on kuti helvetin herkällä et lähes eka minuutin jälkeen saa tahtia hidstaa ja jonku kerran karannutkin. Sen jälkeen heti tai kohta uusinta niin taas jaksaa!

Pistä jätkä tosiaan nuolee sua ja hoitaa RAUHASSA sormin, sun ohjeittes mukaan. Sit orkun jälkeen tai sen partaalla päästät toisen sisääs. Iha varmana suostuu hoitaa sua eka jos pillua haluaa tai pistät jäbän vaihtoon!

Vierailija
18/21 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45v.

Joo itse kohta 37v ja tulen vasta kuin itse haluan, tilanteesta 5min-1h. Oman kokemuksen mukaan optimiaika on 15-25 min

Kyllä mä sanoisin, että jos sun optimisaikasi on 15-jopa 25 min, niin sulla on pahoja laukeamisongelmia. Sun kannattaa hakeutua urologin vastaanotolle ja hakea apua.

Vierailija
19/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-45v.

Kyllä mä sanoisin, että jos sun optimisaikasi on 15-jopa 25 min, niin sulla on pahoja laukeamisongelmia. Sun kannattaa hakeutua urologin vastaanotolle ja hakea apua.

Luulen, että hänellä on viime kerrasta jo niin kauan, ettei enää oikein muista kunnolla.

Vierailija
20/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että mies viihtyy