Täytän aivankohta 43v. Pelkään että nuoret naiset alkavat suhtautumaan minuun isällisesti.
Mietin koko ajan että koska tämä tapahtuu. Vanhenemista ei muuten pysty vetreä mieskään pysäyttämään. Jossain vaiheessa naiset eivät enää näe minua seksuaalisena olentoja vaan minusta tulee näille nuorille naisille "iskä" tai se "iskän kaveri". Tämän ikäisenä kuin minä, se saattaa olla jo parin vuoden sisällä! Viisikymppiset miehet ovat ainakin jo ihan "out" nuorten naisten mielestä. En halua olla mikään sugardaddy vaikka niillä taitaa olla kysyntää vielä vanhempanakin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Haluan viehättää näitä naisia ilman rahaa ja statusta myös jatkossa.
ap
ALA KATSELEMAAN itsesi ikäisiä tai vanhempia naisia. Suosittelen, se tekee sinulle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tosiaan ole niitä lapsia enkä haluakaan. Siksi ehkä tunnen itseni noin parikymmentä vuotta nuoremmaksi kuin olen.
ap
Ei se tunteminen sinusta parikymmentä vuotta nuorempaa kuitenkaan tee, eikä sinua kukaan parikymmentä vuotta nuoremmaksi myöskään luule. Ikä ei tosiaankaan ole pelkkä numero.
Ei minullakaan ole lapsia enkä edes haluaisi niitä näin kamalaan maailmaan tehdä. Mutta silti olen keski-ikäinen ja näytän keski-ikäiseltä enkä intoa kuinka muka tunnen itseni kaksikymppiseksi.
Jos joku on sen todellisen nuorison mielestä naurettava niin keski-ikäinen joka kuvittelee olevansa "ihan niin nuori kuin itsestä tuntuu" tai muuta yhtä koomista ja todellisuudentajutonta.
Ei mun vielä tarvitse katsella vanhempia mutta suren sitä että parin vuoden päästä ehkä jo joutuu. Jopa julkkismiehet "american actors", alkavat näyttää kulahtaneilta 45 ikävuoden jälkeen. Ja nämä miehet käyttävät ulkonäköönsä paljon enemmän aikaa ja rahaa kuin perus-pertti.
ap
Ja ei kyllä nuoret naiset yleensä minua seksikkäänä ja "oman ikäisenä" edelleen pitää. Pelottaa vaan etukäteen se muutos kun minusta tulee näkymätön näiden silmissä. Ei naisetkaan halua muuttua näkymättömiksi miesten silmissä.
ap taas
Vierailija kirjoitti:
Mietin koko ajan että koska tämä tapahtuu. Vanhenemista ei muuten pysty vetreä mieskään pysäyttämään. Jossain vaiheessa naiset eivät enää näe minua seksuaalisena olentoja vaan minusta tulee näille nuorille naisille "iskä" tai se "iskän kaveri". Tämän ikäisenä kuin minä, se saattaa olla jo parin vuoden sisällä! Viisikymppiset miehet ovat ainakin jo ihan "out" nuorten naisten mielestä. En halua olla mikään sugardaddy vaikka niillä taitaa olla kysyntää vielä vanhempanakin.
Sä et nyt edes tajua mitä se isällinen tarkoittaa joten käypä tsekkaamassa se.
Ja sä olet ollut pois muodista jo vuosia, yli nelikymppiset ovat ihan kääkkiä nuorten mielestä.
Voi lohduttaa että kun ikä alkaa olla lähempänä vitosella kuin nelosella alkavia lukuja niin jos olet mielenkiintoinen ihminen, hyvässä kunnossa ja tyylikäs niin maailma on täynnä 35-45 vuotiaita naisia jotka suorastaan jonottavat päästäkseen seuraasi.
Tuolla on hyvännäkösiä kolmekybäsiä yh_ita vaikka kuinka. Charmikas 45-50v hopeakettu polkasee semmosen koska vaan. Ne on niin epätoivossa pentujen, työn, sinkkuuden ja lasten ristipaineessa, että itteasiassa ei tarvi edes niin charmikas olla.
Niitten omanikäset on joko syvällä parisuhteessa/perheessä ja vapaat ei lapsia jo omaavaa ota. Ja ne eronneet ikäisensä ukot ei toista kertaa samaan miinaan mene.
Mitä jää?
No ne 45-55v äijät joille itsekin kelpaavat.
En kyllä halua lapsellisia naisia, olivat ne sitten minkä ikäisiä tahansa. Vaatimuksia naiselle minulla on:
- ei lapsia
- neitsyeen oloinen (ei tarvitse olla mutta että antaa sellaisen vaikutelman)
- ikä: voi olla yli parikymppinenkin
- pituus ei yli 170cm (en pidä pitkistä)
- paino alle 60 kg?
- pidän kiharista hiuksista mutta ei ole pakko olla
- mukava
ap
Vierailija kirjoitti:
En kyllä halua lapsellisia naisia, olivat ne sitten minkä ikäisiä tahansa. Vaatimuksia naiselle minulla on:
- ei lapsia
- neitsyeen oloinen (ei tarvitse olla mutta että antaa sellaisen vaikutelman)
- ikä: voi olla yli parikymppinenkin
- pituus ei yli 170cm (en pidä pitkistä)
- paino alle 60 kg?
- pidän kiharista hiuksista mutta ei ole pakko olla
- mukava
ap
Parikymppiset ovat lapsellisia. Joten sinä haluat lapsellisia naisia. Parikymppiset ovat oikeastaan vielä tyttöjä. Miksi et edes myönnä mitä haluat?
Ja mitähän on "neitsyeen OLOINEN"? Nainen joka on seksuaalisesti epävarma, pelokas eikä nauti seksistä?
Isällinen neitsyee. Mistä niitä löytyy?
Sinänsä en tuomitse ap:ta - olen hänen ikäisensä nainen ja ei vain kiinnosta oman ikäiset miehet. Nuoret miehet kiinnostaa ja onneksi kiinnostus näyttää olevan molemminpuolista.
Minäkin haluan, että komeat parikymppiset miehet ihastuvat minuun.
Olen 62-vuotias nainen.