Mitä sinulla on kotivarana sähkömiesten lakon takia?
Tänään menossa hankkimaan, mutta pelkään unohtavani jotain.
Kommentit (15)
Säilykkeitä, trangia, kynttilöitä, tulitikkuja, taskulamppu, lääkkeitä, pulloittain vettä. Siinä mielestäni tärkeimmät
Varautuminen kannattaa aina! Yhteiskuntamme on liian riippuvainen sähköstä ja isompi romahdus tulee vielä...Varaudun kuten ed.vastaaja ja lisäksi omakotitalo joka lämpiää puilla, pihalla kaivo josta saa juomavettä
Vierailija kirjoitti:
Säilykkeitä, trangia, kynttilöitä, tulitikkuja, taskulamppu, lääkkeitä, pulloittain vettä. Siinä mielestäni tärkeimmät
Mulla on nuo sähkökatkoksen varalle, mutta ei sähkömiesten lakon takia.
- nro 1 -
Sähkömiesten lakko ei juurikaan vaikuta kotitalouksiin
Nyt olisi hyvä väli kunnon syysmyrskylle.
Hyvä että tämä tuli puheeksi. Kaljaahan sitä täytyy taas mennä ostamaan. Lapset isälleen ja mä aloitan taas kaljoittelun. Kiitoksia muistutuksesta. MItäs muuta mun pitäisi muistaa??
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tämä tuli puheeksi. Kaljaahan sitä täytyy taas mennä ostamaan. Lapset isälleen ja mä aloitan taas kaljoittelun. Kiitoksia muistutuksesta. MItäs muuta mun pitäisi muistaa??
Se kaljakin pysyy kylmänä kun haroo vähän jäljelle jäänyttä lunta ämpäriin tarvittaessa :)
No tilasin putkimiehen. Kyllähän sitä jonkulainen "remonttireiska" pitää saada pimeiden iltojen iloksi ja kun nyt ei sähköpenoja ole saatavilla, niin täytyy tyytyä rööriroopeen.
Aggregaatti on oivallinen keksintö.
Vierailija kirjoitti:
No tilasin putkimiehen. Kyllähän sitä jonkulainen "remonttireiska" pitää saada pimeiden iltojen iloksi ja kun nyt ei sähköpenoja ole saatavilla, niin täytyy tyytyä rööriroopeen.
Saatana, ei me mitään varavalintoja olla! Kerronpa kollegalleni..
T.putkiasentaja
kunnon kotivara löytyy, mutta jos oikein pitkä sähkökatko tulee, pitänee muuttaa maalle mökille takkatulen lämpöön.
Oma sähköasentaja (jäsenenä toisessa liitossa)
Ei mitään.