Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Nyt riittää, valtion pitää ottaa Kittilän kunta poikkeuslailla haltuunsa ja puhaltaa tuo korruptoituneen kunnanvaltuuston peli poikki!
31.10.2017 |
Eikö tuota pelleilyä ole jo katsottu tarpeeksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Samaa mieltä. Itsekö he tänään päättivät, että saavat jatkaa luottamustehtävässä?