Miehen käytös -katse
Tapailin erästä miestä ja meillä meni välit osittain väärinymmärysten ja riidan takia. Hän on blokannut minut puhelista kaikin tavoin ja blokkaa heti jos whatsappiin vaikka kirjoitan toisesta numerosta. Asutaan aika lähekkäin ja näkeminen ohimennen on todennäköistä. On tullut jo tilanteita vastaan. Hän katsoo minua intensiivisesti silmiin, etsii katsekontaktia ei siis pakene tai teeskente ettei näkisi. Katsoo vaan silmiin ei sano mitään ja kun menee ohi katsoo muualle. Yksi kohtaaminen autolla ohi ajaminen vaikutti myös että hieman hymyili mutta vaikea sanoa kun oli hieman hämärää. Oikein kurottui autosta näkemään silmäni. Onkohan hän vaan vihainen ja etsii välienselvitystä, vai on täynnä pyhää vihaa vai haluaa pelotella minua tai haastaa...hän on itsevarma siinä mielessä että on vaikutusvaltainen. En ole hyvä ymmärtämään ihmisten käytöstä. Itse vaan katson takaisin ja yritän tutkia kasvoja enkä tervehdi tai mitään. Eilen kohdattiin kadulla ja minulle tuli vaan vihastuminen hän sitten ohitti katsoen alas maahan. Olen nähnyt hänet muutaman kerran toisen naisen kanssa ohimennen en tiedä onko miten vakava suhde se nyt.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Välit meni ja lähettelet viestejä toisista numeroista ja ties mitä? Kyllä minäkin katsoisin jos tuollaista tekevä vastaan tulisi että tuleeko päälle vai mitä?
no hän ei kyllä sillä tavalla katso minua.
No ootpa creepy ja takertuva jos lähettelet hänelle viestejä toisesta numerosta, ja vielä useamman kerran vaikka hän on tehnyt selväksi ettei tahdo olla suhun yhteydessä. Ja nyt sitten kuvittelet (huom. KUVITTELET) hänen katseistaan vaikka mitä? Hei jätä hänet jo rauhaan.
Itekin katsoisin ehkä vähän pitkään jos tuommoinen epävakaaksi tietämäni tulisi vastaan.
Mitä sinä sitä eksääsi enää märhedit? Jätä hänet jo rauhaan.
Varmaan loukkaantunut verisesti jostain ja nyt sitten on vaikeaa olla ihmisiksi..Anna olla ap, jos on niin pikkumainen ettei väärinkäsityksistä ja riidoista voi keskustella asiallisesti niin ei kannata tuhlata silloin aikaakaan..
Pistää miettimään että mitä ne "väärinymmärrykset" olivat...
Teidän juttu on ohi, ap. Hyväksy se, jätä mies omiin oloihinsa ja jatka elämääsi. Hän ei eneää halau olla tekemissä kanssasi, vaikka kuinka yrittäisit tulkita hänen katsomisistaan mitä.
Vierailija kirjoitti:
Välit meni ja lähettelet viestejä toisista numeroista ja ties mitä? Kyllä minäkin katsoisin jos tuollaista tekevä vastaan tulisi että tuleeko päälle vai mitä?
Tai jos ajattelisi noin niin voisi vaihtaa helposti kadun puolta tai suuntaa tai pitää matalaa profiilia muuten. Ei kai etsisi tiivistä katsekontaktia, tai mistä minä tiedän en osaa tulkita käytöksiä..? en ole kyllä mitenkään pelottava olemukseltani.ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan loukkaantunut verisesti jostain ja nyt sitten on vaikeaa olla ihmisiksi..Anna olla ap, jos on niin pikkumainen ettei väärinkäsityksistä ja riidoista voi keskustella asiallisesti niin ei kannata tuhlata silloin aikaakaan..
Tässä on tottakin tiedän. Haluan vaan selvittää välejä sillä tavalla että voidaan olla suht normaalisti kun asutaan niin lähekkäin ja käydään samoissa paikoissa ja tunnetaan samoja ihmisiä. Toisen eksänikin kanssa ollaan väleissä. En ymmärrä vaan kun ei pysty mitään sanomaan tai kirjoittamaan. Kuin en olisi enää olemassa vaikka näkee.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on tottakin tiedän. Haluan vaan selvittää välejä sillä tavalla että voidaan olla suht normaalisti kun asutaan niin lähekkäin ja käydään samoissa paikoissa ja tunnetaan samoja ihmisiä. Toisen eksänikin kanssa ollaan väleissä. En ymmärrä vaan kun ei pysty mitään sanomaan tai kirjoittamaan. Kuin en olisi enää olemassa vaikka näkee.ap
Mutta jos toinen ei halua niin sitten on oltava ikuisessa vaivaantuneosuudessa niin kauan kuin asuu lähekkäin tai samassa kaupungissa. Niitä outoja katseita on pakko vaan kestää:(
Vierailija kirjoitti:
väärinymmärrykset oli whatsapp viesteistä ymmärsin väärin mitä tarkoitti. kun vitsaili luulin sarkasmiksi kun aiemmin hän kritisoi samasta asiasta eikä hän korjannut sitä väärinkäsitystä vaan blokkasi heti whatsappista. oli kuulema vaan vitsaillut hyväntahtoisesti. siitä lähti sitten ja tuosta blokkauksesta. eli suuttui alkoi helposti.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väärinymmärrykset oli whatsapp viesteistä ymmärsin väärin mitä tarkoitti. kun vitsaili luulin sarkasmiksi kun aiemmin hän kritisoi samasta asiasta eikä hän korjannut sitä väärinkäsitystä vaan blokkasi heti whatsappista. oli kuulema vaan vitsaillut hyväntahtoisesti. siitä lähti sitten ja tuosta blokkauksesta. eli suuttui alkoi helposti.ap
No teillä ei taida huumorintaju oikein kohdata joten turhaan hänen peräänsä haikailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teillä ei taida huumorintaju oikein kohdata joten turhaan hänen peräänsä haikailet.
no hän ei ole mitenkään vitsikäs mies yleensä. enkä tiedä onko se totta että oli kirjoittanut vitsinä. ap
Tässä ap. Luulen tosiaan että hän on verisesti loukkaantunut ja on ihan aiheesta tarkentamatta syytä kun molemmissa on syytä. Minä siis olen luonteeltani sellainen sovitteleva vaikka olen temperamenttinen suuttuneena. Mutta haluaa siis näyttää että on loukkaantunut. Ok, ymmärrän. No kun ei sano mitään niin ei paljon muutosta voi tuohon tulla eikä puhuta asiasta.