Erikoiset miesmaut, kertokaa!
Kommentit (48)
Pitkä ja laiha, jopa alipainoinen. Pitkät suorat mustat hiukset, tummat silmät, kalpea iho ja iso nenä.
Teoriassa siis tuollainen vampyyri-look... mutta sitten menin ihastumaan päättömästi työkaveriin, joka muistutti kovasti Sami Hedbergiä.
Miehen pitää olla iso ja turvallinen nallekarhu. Vatsaa, parta, mieluiten vielä silmälasit. Isot, isot kämmenet ja sormet. Sellainen jonka sylissä maailma tuntuu turvalliselle ja jonka halit on lämpimiä. Miehen pitää olla lempeä ja hyväntuulinen, vähän pilkettä silmäkulmassa. Sekä haluta seksiä, usein.
Laiha, kapeat kasvot, iso ranskalaistyyppinen nenä, paksut tummat kulmakarvat, paksut hiukset laineilla, polttaa tupakkaa, soittaa jotain instrumenttia, lukee paljon.
Vierailija kirjoitti:
185cm, tumma ja lihaksikas.
Olipa erikoista :)
Suuret korvalehdet, mielellään kämmenen kokoiset. Pitkä (mielellään yli 195 cm).
Hoikka, pitkäraajainen. Surumieliset silmät.
Sellanen akateeminen nörtti, joka on salaperäisellä tavalla seksikäs ja nörttimäisen komea. Pukeutuu hyvin mutta asiallisesti. Ja on mieleltään myös akateeminen ja sivistynyt. Mielellään pitkä ja hieman lihasta.
itse tykkään vanhemmista miehistä ulkoisesti :d siis näistä hyvin säilyneistä sanotaan niin, esim frank grillo ja keanu reeves yms. Nuoret komeat miehet ei jotenkin viehätä yhtä paljon :D
n20
Semmonen mies joka ei aina paljasta ihan kaikkea vaan pitää suhteessa tietynlaista jännitystä ja extremeä yllä. Mies joka osaa luoda kemiaa meidän välillemme ja heittäytyä tilanteisiin ex-tempore. Jykevät kasvot ja pilke silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
itse tykkään vanhemmista miehistä ulkoisesti :d siis näistä hyvin säilyneistä sanotaan niin, esim frank grillo ja keanu reeves yms. Nuoret komeat miehet ei jotenkin viehätä yhtä paljon :D
n20
Itsekin sytyn vain vanhemmista miehistä. Oman ikäiseni (19v) ja nuoremmat on ihan pikkupoikia vielä. Miehen pitää olla kunnolla mies eli vähintään 35v mutta hyvin säilynyt, lihaksikas, pitkä ja hyvä rakastamaan ja ottamaan naisen. Sellaisen miehen kanssa pystyisin oikeasti tuntea olevani nainen.
Hoikka, ei mielellään kauhean lihaksikas. Pitkät hiukset, tatuoinnit. Sellanen rokkari-look. Aina parempi jos oikeasti onkin musikaalinen ja osaa soittaa jotakin tai laulaa, miksei vaikka molempia. ;) Kitaristit ja pitkät sormet on mun heikkous. Hah.
Japanilainen mies perinteinen kimono päällä on tosi kuuma. Tavallisissakin vaatteissa kyllä. Ei miesmakuni toki pelkkiin japanilaisiin rajoitu, mutta kuitenkin...
Pidän selvästi keskivertoa lyhemmistä miehistä. Pitkät miehet ovat jotenkin rujoja. Minusta on ihanaa kun mies on minun pituiseni. Se on myös suutelun ja seksin kannalta kätevää. :)
Tummat, pitkät ja lihaksikkaat miehet on niin hot. Espanjalaiset, australialaiset, portugalilaiset, ghanalaiset, italialaiset yms. on ihan parhaita.
Hoikka ja pitkä, sinisilmäinen, pitkät, mielellään punertavat hiukset ja pitkä parta vain plussaa, kiharoista extraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n20
Itsekin sytyn vain vanhemmista miehistä. Oman ikäiseni (19v) ja nuoremmat on ihan pikkupoikia vielä. Miehen pitää olla kunnolla mies eli vähintään 35v mutta hyvin säilynyt, lihaksikas, pitkä ja hyvä rakastamaan ja ottamaan naisen. Sellaisen miehen kanssa pystyisin oikeasti tuntea olevani nainen.
Nimenomaan pystyisit tuntemaan olevasi nainen, koska 19-vuotias ei sellainen vielä ole.
185cm, tumma ja lihaksikas.