Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain kuulla esimieheltä tänään että en ole tehnyt töitäni.

Vierailija
31.10.2017 |

Vittu, oikeasti paiskin hommia koko päivän. Olin juuri menossa tekemään ne asiat, joita en millään ollut aiemmin ehtinyt, kun sain matkan varrella sanomista siitä että ”miksi ne lojuu, sinulla on tietyt tehtävät, jotka sinun pitää hoitaa”. Saatana! Näistä mun töistä ei edes kovin jää jälkeä jäljelle kun ne menevät jo eteenpäin, joten kukaan ei oikein näe miten paljon minäkin päivänä teen.

Okei joo, olisi pitänyt suoraan sanoa että aiemmin oli niin paljon että en ehtinyt tarttua jäljelle jääneisiin töihin kuin vasta nyt, mutta ku en tajunnut! Olin kilttinä siinä ”joo, toki!” ja luulin että esimies vain lämpimikseen muistutteli minua. Äsken vasta tajusin, että hänhän oikeasti luuli että en ole tehnyt mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä esimiestä tietenkään varsinaisesti syytä, hän vain pitää huolta että kaikki tulee tehdyksi, mutta miksi ei voisi olla jo sen verran luottamusta että voisi olettaa että en ole ehtinyt, sen sijaan että olettaa että olen lojunut jossain.

Vierailija
2/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Kerran kävi samalla tavalla mutta minä olen aika kiivas mies. Tönkkäsin napakan etusuoran rystyset edellä puhelinpylvääseen siten että pylväs helähti merkiksi että oli aika kova tönkkäsy. Hakkaan päivittäin makiwaraan (puinen karaten lyöntilauta) Joka päivä tuhat lyöntiä ja oikealla kaksituhatta.

Katsoin esimiestä silmiin ja sanoin että kuten näkyy niin...

Onko selvä.. Jne..

Oli aika hiljanen setä sen jälkeen.

Kehoitin että tästä edespäin jos tulee sanottavaa niin äänensävyn tulee olla ystävällisempi ettei mitään hajoa, koska mulla on tapana reagoida aika äkkipikaisesti agressiivisiin ääniin ja ilmeisiin.

Eikä sellainen asiaton tiuskiminen oikeastaan kuulu työpaikalle etenkään esimiehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on totta ettei asiaton touskiminen kuulu työpaikalle, ei esimiehille eikä työntekijöille.

Vierailija
4/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Kerran kävi samalla tavalla mutta minä olen aika kiivas mies. Tönkkäsin napakan etusuoran rystyset edellä puhelinpylvääseen siten että pylväs helähti merkiksi että oli aika kova tönkkäsy. Hakkaan päivittäin makiwaraan (puinen karaten lyöntilauta) Joka päivä tuhat lyöntiä ja oikealla kaksituhatta.

Katsoin esimiestä silmiin ja sanoin että kuten näkyy niin...

Onko selvä.. Jne..

Oli aika hiljanen setä sen jälkeen.

Kehoitin että tästä edespäin jos tulee sanottavaa niin äänensävyn tulee olla ystävällisempi ettei mitään hajoa, koska mulla on tapana reagoida aika äkkipikaisesti agressiivisiin ääniin ja ilmeisiin.

Eikä sellainen asiaton tiuskiminen oikeastaan kuulu työpaikalle etenkään esimiehelle.

Kusipäisimmät esimiehet valitsee uhrinsa. Eivät käy alfoille urputtamaan. Tilanne on periaatteessa sama kuin koulun pihalla. Esimies valitsee uhrikseen aina heikoimman ja ujoimmat ja tiuskii tälle.

Kannattaa heti olla yhteydessä liittoon jos ilmenee kiusaamista työpaikalla. Esimiehen ei pidä huomautella asiattomasti mistään vaan asiat hoidetaan asiallisesti keskustelemalla. Mitään kiukuttelua ei työpaikalla sallita.

Vierailija
5/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ota yhteys liittoon ja vaadi korvauksia.

Vierailija
6/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi keskustelu esimiehen kanssa ja selitä työsi.

Vierailija
7/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käskenyt esimiehen painua helvettiin.

Vierailija
8/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ma niin tiedän mistä puhut.

Se on lässyttänyt mulle 3v että vedän lonkkaa ja räin kattoon päivät pääksytysten. Katotaan kuinka monta se palkkaa mun tilalle kun vuoden vaihteen jälkeen irtisanoudun. Mulle riitti. Epäilys on että 2. Toisen tietty heti ja parin kkn jälkeen kun tämä eka alkaa valittaa ettei ennätä kaikkea tehdä, niin toisen. Tiedän tekeväni kahden työt ja silti se lässyttää tota paskaa.

Vierailija
9/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nsksaaaaaa

Vierailija
10/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla uusi esimies, kun ei tunne rutiinejasi?

Vierailija
11/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen pyytämä työ ei välttämättä ole työnkuvan ja yrityksen edun mukaisesti prioriteetti 1.

Vierailija
12/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet miettinyt muita hommia?

Vierailija
13/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minusta tuli huono työntekijä kun sairastuin keuhkokuumeeseen. Soitin pomolle, sanoi että älä oo huolissas kun mua vaivasi parin viikon sairasloma.  Tosin sanoi että lääkärit yleensä kirjottaa liikaa niitä lomia, saa kuulemma lyhenettyä saikun kun menee uudelleen (itse maksamaansa lääkäriin, kun vaan 6kk koeajan jälkeen pääsee työterveyteen) No, tälle nollatuntisopimukselaiselle ei tarjottukaan töitä sit sairausloman jälkeiselle viikolle.. Toinen saikkuviikoista menikin jo palkattomana.  Saa nähdä tuleeko ensi viikolle. En edes tajua miten on mahdollista että joutuu viikon pitämään puhelinta käden ulottuvilla, seuraavan viikon työvuoroehdotukset (joista kilpailee moni muukin, saattaa tulla vasta edellisenä perjantaina illalla). Saan nähdä saanko työtarjouksia ensi viikollekaan. Pakko kai muita hommia hakea. perheellisenä ei olisi varaa tällaiseen.

Vierailija
14/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjooh!

Vierailija
15/16 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paljon kauemmin työmaalla kuin pomo, joten hän saa kotkottaa ihan keskenään. Hyvänä päivänä saatan sanoo hänelle #juu juu# mut yleensä vaan hän on mulle pelkkä ilmaa

Vierailija
16/16 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne ap. Ja sitten jos sanoo ettei ole ehtinyt vielä, niin se katsotaan vastaansanomiseksi. Käsittämätön ylimielinen asenne ja oletetaan että yksi työntekijä suoriutuisi kahden, ellei jopa kolmen ihmisen töistä. Huono johtaja, jos ei sen verran luota työntekijäänsä, että tämä kyllä hoitaa tehtävänsä sitä mukaa kun ehtii. Pitää meidän työntekijöidenkin priorisoida, ja johtajien taas huolehdittava ettei kukaan ylikuormita itseään, ainakaan tilapäisyyttä kauempaa.