Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En minä halua talvea, en minä halua talvea!

*Kirkuu, mylvii ja karjuu*
31.10.2017 |

Minä en halua talveen! Minä en kestä pimeyttä, jäätä, liukkautta, lunta, räntää ja kaikkea sitä paskaa, mitä talveen kuuluu, en, en, en!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvahan aikuiseksi ja lopeta jalan polkeminen.

Vierailija
2/5 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi tulee, tui tui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo.

Vierailija
4/5 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopuksi näyttää onneksi lämpenevän reilusti. Samoin näyttävät myös tulevat kuukaudet hyvin lämpimiltä.

http://www.cpc.ncep.noaa.gov/products/CFSv2/htmls/euT2me3Mon.html

Voi hyvinkin siis olla, että näemme vihreää ruohikkoa talvella paljonkin.

Vierailija
5/5 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on kiva ja ihana. Ensinnäkin jos lopetatte turhan lentokoneella lentelyn niin lumi voi sataa vapaasti ja tuoda lunta hohtamaan keskelle pimeyttä. Talvella on todella piristävää ulkoilla koska ei okseta eikä koske päähän helteen takia. Pakkasessa ei tule edes hiki ja se  vasta on loistavaa!

Liukkauteen toimii nastaremmit tai kitkapohjakengät. Muistakaa, että mitä parempaa huolta pidätte arkivalinnoistanne ympäri vuoden niin sen tarkempaan voitte vaikuttaa siihen onko talvella jäät vai lumet maassa. Katse kohti omia kulutustottumuksia!

Talvella voi ihailla tähtiä ja kuuta, kannattaa myös antaa palautetta valosaasteen poistamisesta niin tähdet ja tähdenlennot näkyvät. Lumi on todella kaunista, otin tänään noin 100 valokuvaa lumisesta maisemasta. Talvessa on todella paljon hyviä puolia, nyt vaan avaat sydämesi niille ja alat nauttimaan :)