Lue keskustelun säännöt.
Miksi isät asettavat eri säännöt pojille ja tyttärille seksin saralla?
31.10.2017 |
Esim omassa nuoruudessa veljeni sai pelkkiä kehuja isältäni, kun jäi 15-vuotiaana kiinni tyttöystävänsä kanssa seksin harrastamsesta riparilla. Tuntui, että isäni oli todella ylpeä.
Sitten kun itse seurustelin 16-vuotiaana ekan kerran, niin isä suhtautui todella ankeasti siihen. Suunniilleen varoitteli ettei seksiä saa harrastaa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Isäni mielestä minulla ei ole koskaan saanut olla minkäänlaista seksuaalisuutta ja aseksuaalisuus on aina ollut ainoa hyväksyttävä suuntautuminen minulle. Isäni kun on antanut vähintäänkin ymmärtää, että naisen seksuaalisuus on maailman kielletyin asia. Toisaalta isäni ei myöskään oikein hyväksy sitä, että en aio koskaan hankkia lapsia. Ilmeisesti minun pitäisi hankkia lapsi mukimenetelmällä. Isäni myös järkyttyi kun isäni sai tietää silloin vielä täysi-ikäisen siskoni olleen yötä poikaystävänsä luona ja tajusi siis siskoni olkevan hetero. Isämme ilmaisi varsain selvästi, että ei pidä tästä. Isä itse käy sitten ties millä nettisivuilla ja syyllistyy itse muilta kieltämiinsä asioihin.