Te jotka ette pidä Warnerin uutta kiinnitystä SA:ta taitavana muusikkona - perustelkaa miksi!
Nyt ei saa ottaa ollenkaan kantaa persoonaan.
Te, joiden mielestä SA (biisejä mm. Blue Eyes & No Fear) on huono MUUSIKKO tai laulaja, perustelkaa miksi!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Hän on taitava koulutettu laulaja. Lauluntekijänä on surkea. Liian kimurantit sävellykset ja todella kököt ja alkeelliset sanoitukset.
Täysin samaa mieltä.
Liian kiemuraiset melodiat yhdistettynä rakenteeltaan tasapaksuihin biiseihin joissa ei ole kaarta, plus nuo kököt naiivit sanoitukset.
Mun mielestä Saara taas on taitava esiintyjä ja laulaja. Paketti kunnossa jos saa hyvät biisit.
AP
tulkinnassa ei syvyyttä. hän esiintyy aina. x factorissa oli pari poikkeusta mutta niistäkin ihan huomasi sen eron, että WOU! SA osoittaa aitoja tunteita.
Vähän kylmä. Ei persoonallinen. Kappaleet huonoja ja sanoitukset huonoja.
Mielestäni Saaran you had my heart on maailman paras biisi ja Saaran pitäisi tehdä lisää samanlaista!
You Had My Heart <3 iiihaanaaaaaaaa!!!!!!
Minä tykkäsin Saaran viimeisistä esityksistä.
Se finaalin vika voimaballadi I didn't know my own strength ja se .... rule the world oli minun mieleeni.
Selkeitä, kunnon kliimaksi, ei mitään nysväämistä tai nyyhkettä.
Saaran omat sävellykset on i-han hirveitä. Kunpa hän saisi nyt kunnollisia kappaleita!
miksi tämä postaus sai alapeukkuja?
aiheena olevan artistin takiako?
Mistä tietää että omat sävellykset ovat huonoja?
Ainakin siitä, että X Factorissa hän sai tylsistäkin biiseistä kiinnostavia. Esim. se Everybody wants to rule the world, olin huolissani kun kuulin että se on Saaran seuraava biisi, mutta olipahan vain hieno tulkinta.
Omista biiseistään hän ei saa edes tulkinnalla mitään säväystä irti.
AP
Te jotka pidätte Saaraa vainoavaa minikyrpäistä muusikkoa huonona sängyssä – perustelkaa miksi!
Nyt ei oteta ollenkaan kantaa personaan. Vain kyrvän koko ratkaisee. Miltä tuntui, kun ei tuntunut missään, ei edes reunoja kutitellut.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka pidätte Saaraa vainoavaa minikyrpäistä muusikkoa huonona sängyssä – perustelkaa miksi!
Nyt ei oteta ollenkaan kantaa personaan. Vain kyrvän koko ratkaisee. Miltä tuntui, kun ei tuntunut missään, ei edes reunoja kutitellut.
En nyt ota kantaa persoonaan, mutta taidoiltaan hän osoittautui olemattomaksi. Jos nyt taidoista voi puhua, kun hän ei pystynyt siihen, eli on mitä ilmeisimmin impotentti. En nyt ota kantaa personaan, mutta epäonnistuneen aktin jälkeen hän pyysi työntämään sormen persereikäänsä ja purskahti itkuun, kun en suostunut.
Hän on taitava koulutettu laulaja. Lauluntekijänä on surkea. Liian kimurantit sävellykset ja todella kököt ja alkeelliset sanoitukset.