Vielä 10v sitten oli "noloa" jos oli tavannut puolisonsa netissä!
Muistatteko? :D Sitä pidettiin jotenkin nolona asiana, ihan niinkuin olisi ollut jotenkin surkea, ruma ja nörtti, jos olit tavannut puolisosi/poikaystäväsi/tyttöystäväsi netissä. Itseäni ainakin silloin hieman hävetti kertoa kysyjille, että joo netissä tavattiin. Nykyään taitaa olla ihan yleistäkin että ihmiset tutustuvat netissä.
Kommentit (24)
Vielä nolompaa oli olla tavannut tv:n tekstari-chatin kautta... Oi 2000-luvun alkua...
En kehdannut edes äidilleni, isälleni ja veljelleni kertoa, missä poikaystäväni ja nykyisen aviomieheni tapasin. Väitin tavanneeni baarissa. Tai tavallaanhan me tavattiinkin siellä, kun treffattiin eka kerran livenä yhden kaupan kulmalla ja mentiin baariin iltaa istumaan. :-)
Outo suhtautuminen teillä. Mä pidin ihan normaalina sitä että voi tavata jonkun ihmisen netin kautta. Mutta ilmeisesti se ei olekaan normaalia.
Vain tyhmät listahittejä ja clubbauselämää eläneet tyhjäpäät oli tuota mieltä. Muita tuollainen ei haitannut pätkän vertaa.
Kyllä mäkin ajattelen edelleen, että on noloa tai vähintäänkin outoa "tavata" joku netissä. Ehkä siksi, että löysin oman puolisoni jo 1998, eikä ole onneksi tarvinnut edes kokeilla nettideittaamista ikinä. Siitäkin syystä pidän nettituttavuuksia epäilyttävinä, että minä ainakin olen netissä aivan toinen ihminen kuin livenä. Olen varsinainen tehopakkaus, jumppaihminen ja ilopilleri esim. Facebookissa, vaikka todellisuudessa makaan päivät pitkät sohvalla työpäivän jälkeen suklaata mussuttaen.