Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeamman lääkkeen hakeminen apteekista nyt sähköisen reseptin aikana. Näytänkö luurista mitä olen vailla?

Vierailija
31.10.2017 |

Miten te toimitte?

(Vaikea lääke = nolo, hankala nimi yms.) XD

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät kelakorttisi ja kerrot, että sinulla on e-resepti. Näkevät koneelta mikä se on.

Vierailija
2/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opettele se nimi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse siellä pteekissa muuta sanoa, kuin että sinulle on sähköinen resepti, ja ojentaa samalla kela-kortti farmaseutille/proviisorille. Sillä se hoituu.

Vierailija
4/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita lääkkeen nimi paperille? Ojennat sitten kelakortin ja post it-lapun farmaseutille.

Vierailija
5/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä reseptejä tietysti on monta?

Vierailija
6/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kymmenkunta voimassa olevaa e-reseptiä, eli itse varmaan kirjottaisin paprulle haluamani lääkkeem nimen.

Vierailija
7/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista OmaKannasta näkyvistä mahdolliset muut lääkkeet, niin ei tarvitse arpoa, mitä olet vailla. :)

Vierailija
8/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun niitä reseptejä tietysti on monta?

Edellä on jo moneen kertaan kerrottu, kirjoita paperille ja ojenna se kelakortin kanssa farmaseutille. Miten et itse tätä tajunnut. Sen ymmärrän että lääkkeellä voi olla vaikea nimi, silloin voi sanoa mihin vaivaan. Esim ottaisin ne mun sydänlääkkeet. Ja jos on nolo vaiva niin silloin tuo paperille kirjoittaminen on ihan käypä vaihtoehto.

Vierailija
9/9 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista OmaKannasta näkyvistä mahdolliset muut lääkkeet, niin ei tarvitse arpoa, mitä olet vailla. :)

Siis mahdolliset muut reseptit.

-7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän