Onneks kohta nuorisukupolvi siirtyy hallitukseen
Toivottavasti ne on kuunnellu enemmän sitä gansta räppii ja ymmärtää myös siksi köyhiä paremmin.
Kommentit (5)
Kyll mä luulen et seuraavapolvi joka sinne hallitukseen menee eli joskus 30 vuoden päästä. Niin ei ehkä silti oo niin narsisteja mitä nää tällähetkellä olevat 40-50 vuotiaat politiikko pellet on. Sitäpaitsi ne ketkä on nyt 20v kyllä ne kaikki kuuntelee tänäpäivänä räppii. Jossainvaiheessa joku niistä on hallituksessa.
Sisältä kaunis kirjoitti:
Kyll mä luulen et seuraavapolvi joka sinne hallitukseen menee eli joskus 30 vuoden päästä. Niin ei ehkä silti oo niin narsisteja mitä nää tällähetkellä olevat 40-50 vuotiaat politiikko pellet on. Sitäpaitsi ne ketkä on nyt 20v kyllä ne kaikki kuuntelee tänäpäivänä räppii. Jossainvaiheessa joku niistä on hallituksessa.
Räppi tuhoaa aivosolut, näkeehän sen sinustakin. Miten americcalaised räbbärid ovad muuddaneed maailmaa? Tehneet miehistä naisten vihaajia ja naisten esineellistäjiä..
Voi voi, kun nyt ensin päästäisiin edes näistä suuren ikäluokan vanhuksista eroon politiikassa.
En kyllä pysty kuuntelemaan räppiä, mutta köyhyys on silti iso ongelma.
T. Tulevaisuuden toivo, ei ehdotuksia maailman parantamiseksi
Älä unta näe, kultalusikka suussa syntyneet kermaperseet ei kuuntele räppiä ja jos kuuntelee niin nauravat ja ilkkuvat vaan köyhemmille.