Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostele seuraavanlainen mies hypoteettisena kumppaninasi

Vierailija
30.10.2017 |

+ (Sanoissaan) huomaavainen
+ Hyvä huumorintaju
+ Jaatte pitkälti samat arvot
+ Kiltti
+ Luotettava (ylipäätänsä)
+ Puhuu sinulle kauniisti
+ Haluaa aina auttaa, kun voi
+ Haluaa huolehtia sinusta ja viettää kanssasi aikaa
+ Rakastaa sinua ja kertoo sen
+ Arvostaa sinua
+ Kehuu päivittäin kauneuttasi
+ Osaa keskustella monipuolisesti
+ Halaa ja suukottaa
+ Haluaa hoitaa suurimman osan kotitöistä
+ Tekee hyvää ruokaa
+ Pitää perheestäsi ja toisinpäin
+ Käy töissä ja pyrkii kouluttautumaan lisää
+ Ei juo pahemmin tai juokse baareissa

- Ei klassisen komea, lähinnä persoonallisen näköinen
- Seksiä (liian) vähän, eikä se ole laadultaan hekummallista taikka elämäsi parhainta
- Kouluttautumaton (itselläsi vaikkapa yliopistotausta)
- Huono varallisuus, mikä on ongelmallista mm. yhteisiä asioita suunniteltaessa
- Ei panosta esim. syntymäpäiviisi niin paljoa kuin toivoisit
- Ei aina osaa lohduttaa oikealla tavalla
- Hajamielinen
- Todella huono riitelemään (tosin riitelette melko harvoin)
- Viihtyy koneella (turhankin) paljon
- Menneisyydessään tehnyt typeriä juttuja, myös sinun aikanasi - ei kuitenkaan mitään murskaavan vakavaa

Soivatko hääkellot vai onko ruoho vihreämpää ihan muualla?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: Kyseinen mies on jonkin asteinen asperger tai muuten sosiaalisesti poikkeava, koska käyttää aikansa kirjoittamalla tuollaisia listoja itsestään. Ei normaali mies tee tuollaista. Oikeasti.

Ei jatkoon.

Vierailija
2/26 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse haluaisi olla sellaisen naisen kumppani, joka laittaa vauvalaiset arvostelemaan sinut. Hyi helv....

Vierailija
4/26 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ Hyvä huumorintaju

+ Kiltti

+ Arvostaa sinua

+ Halaa ja suukottaa

+ Tekee hyvää ruokaa

- Seksiä (liian) vähän, eikä se ole laadultaan hekummallista taikka elämäsi parhainta

- Hajamielinen

- Menneisyydessään tehnyt typeriä juttuja, myös sinun aikanasi - ei kuitenkaan mitään murskaavan vakavaa

Oleelliset asiat boldattu. Ihan hyvä mies.

Vierailija
5/26 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on pitkälti mun miespuolinen vastineeni, joten sikäli voisi sujua hyvin. Pari asiaa epäilyttää: jos seksi on vähäistä, ollaanko parin vuoden päästä tilanteessa, että sitä ei ole lainkaan? En haluaisi niin käyvän. Toisekseen mies saisi opetella olemaan kehumatta mua joka päivä kauniiksi, koska en halua, että mulle valehdellaan päivittäin. Noitten tehtyjen typeryyksien laadusta haluaisin keskustella ennen hääkelloja enempi - itse olen nuorempana oppinut muutamankin asian kantapään kautta, mutta oppi on myös mennyt perille.

Vierailija
6/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä liian vähän, tuo sen ratkaisee: ei kiitos enää koskaan! Kaverimiehenä varsin passeli.

Vierailija
7/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on seksissä vähän? Kerran viikossa, kerran kahdessa viikossa, kerran kuussa, kerran vuodenajassa, kerran vuodessa?

Vierailija
8/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut suhdetta, jossa seksiä oli aivan liian vähän. Siitä tuli hitonmoisia ongelmia. En lähtisi suhteeseen, jossa seksiä on heti alussa liian vähän, se ei ainakaan lisäänny. Tuohon kaatuisi.

Vierailija
9/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota jäin miettimään, kun sanottiin, että käy töissä ja aikoo kouluttautua lisää, mutta toisaalla sanottiin, että on kokonaan kouluttautumaton. Tämä vähän mietityttää, että onko se aikomus ihan oikea, vai pelkkää puhetta. 

Ja toinen kohta, joka voisi olla ongelma on tuo, ettei osaa riidellä. Tarkoittaako se sitten käytännössä sitä, että heti kun pitäisi puhua jostain vähemmän kivasta asiasta, niin se on riitelyä ja juttelu on ok, kunhan se on kevyttä ja positiivista tai neutraalia. Ja sitten taas, jos se keskustelu menee usein siihen, että minä puhun ja toinen ei kuuntele ollenkaan, se menee tuon hajamielisyyden piikkiin. Tällaista en kestäisi. Olen jo yhden tällaisen kanssa menettänyt järkeni. 

Vierailija
10/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ Hyvä huumorintaju

+ Kiltti

+ Arvostaa sinua

+ Halaa ja suukottaa

+ Tekee hyvää ruokaa

- Hajamielinen

Ihan hyvältä vaikuttaa. Osa plussista miinuksia. Olisi kiusallista jos haluaisi hoitaa kotityöt. Siivous on minun harrastukseni ja väsyisin jos se vietäisiin minulta.

Miinukset ovat mielestäni plussia. Seksi ei ole tärkeää, en ikinä tule sillä tavoin. Itselläni on huono koulutus. En halua lahjoja syntymäpäivänäni joten kiva jos toinen osaa olla huomioimatta. Typerät jutut eivät haittaa jos eivät ole pettämistä yms.

Vierailija
11/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ennen suhdetta alkaa jo pihtaamaan? Eikö seksi siis kiinnosta ollenkaan ja mies suostuu vain naisen mieliksi ja sittenkään hän ei edes yritä mitään enempää? Ei, en lähtisi sellaiseen suhteeseen. Mies olisi silloin kaveri, ei muuta.

Mies kuulostaa myös ihan mielipiteettömältä tumputtaa ja sellainen tyyppi ei ole minua varten ollenkaan. Hyvä huumori ei pelasta ollenkaan, jos miehen kanssa on arjessa tylsää. Myös tuo kohta, että haluaa tehdä suuren osan kotitöistä kuulostaa jotenkin pelkältä miellyttämisen haluiselta ja luultavasti se saisi joissakin vaiheessa karvat pystyyn, sillä en halua mitään palvelijaa, vaan kumppanin.

Olihan tuossa hyviä puoliskin, tosin suuri osa plussista oli täysin itsestäänselvyyksiä, joita ilman en edes suhdetta ajattelisi.

Vierailija
12/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, kehuu päivittäin kauneuttani.. Ei, luin listan ja ei, tuo ei ole minun mieheni. Liikaa epätoivoisuutta ja ankeutta.

Vierailija
13/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, jos tällainen mies vastaan tulisi ja seksistä ei tulisi mitään, niin se olisi siinä. Ilotulitusta en tarvitse, mutta haluja ja yrittämistä pitää löytyä jo heti alkuun tai suhde ei etenisi niin pitkälle, että pääsisimme edes katsomaan arkea. Oman ulkonäön luimistelu saattaisi vaikuttaa tosin jo tutustumiseen, eikä mielenkiinto riittäisi, jos huomaisin, että mies ei ole sinut itsensä kanssa.

Vierailija
14/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaus kertoo enemmän sinusta kuin tuosta miehestä. Haluat vaan kävelevän rahapussin ja seksiä.

Vierailija
15/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaus kertoo enemmän sinusta kuin tuosta miehestä. Haluat vaan kävelevän rahapussin ja seksiä.

Missä sanottiin, että aloittaja on nainen eikä mies? 

Vierailija
16/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävis mulle, koska seksi on mulle tosi tärkeää. Kaikillehan se ei merkkaa samalla tavalla. Ja se on ihan ok. Joku arvostaa varallisuustta, joku toinen ulkonäköä, samoja elämänarvoja..... Ja mulle seksi on tärkeää. Ei voi arvostella toista sen perusteella mitä toinen kumppanissaan arvostaa. Sehän on hienoa, että on erilaisia ihmisiä, muuten me kaikki miehet ja naiset juostais sen saman limasen jorman perässä, koska sillä on rahaa ja se rakastaa kissoja. Jos kumppani tuntuu sinusta hyvällä, go for it! Ja muista, että ihmiset muuttuu ajan myötä. Viisastuu, harmaantuu, väsyy, sairastuu, ryhtyy kasvissyöjiksi..... joten kaikki se mikä voi muuttua helposti kuten ulkonäkö ja varallisuus, todennäköisesti muuttuu johonkin suuntaan, ja se mikä muuttuu hitaammin, kuten arvot ja mielipiteet, niin nekin saattaa muuttua. Parisuhde ei ole vain sitä ensivaikutelmaa, parisuhde on muutosta, ja muutoksen mukana pysymistä, toisen pelastamista ja pelastettavaksi antautumista. Sinä muutut ja hän muuttuu. Ja muista silti, että teillä on vain tämä päivä.

Vierailija
17/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa plussista ja miinuksista on ristiriidassa..

Vierailija
18/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus plussista oli, että kuulostaa ihan hyvältä, mutta miinukset kumosivat kaiken hyvän. Seksi oli yksi iso miinus. Ei muissa miinuksussa periaatteessa mitään muuta kovin pahaa ollut, mutta ne tosiaan olivat plussien kanssa niin ristiriitaisisia, että maku meni. Olen itse nelikymppinen nainen ja jättäisin tuollaisen ikäiseni miehen muille naisille mielelläni.

Vierailija
19/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huvittaa tuo seksikriteeri. Jätetään mies koska on huono sängyssä.

Itse uudelleenkoulutin miehen petipuuhiin ja se kannatti. Pyyhetreeniä kehiin..

Vierailija
20/26 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ Hyvä huumorintaju

+ Kiltti

+ Arvostaa sinua

+ Halaa ja suukottaa

+ Tekee hyvää ruokaa

- Hajamielinen

Lihavoin ongelmakohdat. Vähäinenkin juominen on turn off. Syntymäpäiviin pitää panostaa aina, edes rahaa ei siihen tarvita. Väärää lohduttamista ei voi edes laskea lohduttamiseksi. Jos ei riitele lainkaan niin se on hyvä, huono riitelytapa taas on kerrasta poikki, samoin menneisyyden typeryydet ovat suhteen katkova asia.