Naapurin pierut kuuluu seinän läpi
Asun talossa jossa äänieristys on luokattoman huono. Naapurini on kova pieremään ja ne äänet tekee mut hulluksi vaikka haju ei tulekaan seinän läpi. Eikö mulla todella ole oikeutta vaatia parempaa äänieristystä taloyhtiön piikkiin tai muuttaa muualle? Elän toimeentulotuen varassa enkä pysty maksamaan kustannuksia itse.
Kommentit (51)
Tämä aloitus osui. Hävettää joskus kun pieraisee sängyssä, ja heti perään kuuluu kun naapuri lähtee liikkeelle makuuhuoneessaan joka on seinän takana. Anteeksi kun herätän! En kylläkään piereskele paljon enkä usein.
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää, mutta viimeisen vuoden aikana olen alkanut piereskellä tosi paljon. Onkohan niin, etten piereksi unissani, vaan sen vuoksi aamulla on pakko vetäistä oikein kunnolla, ja on myös maha kipeä jos en pääse "purkamaan". Joskus mietin että kuuluukohan naapuriin... Toivon etten ainakaan keskellä yötä jysäytä niin kovaa että naapuri siihen heräisi.
Jos minä oikein jysäytän, niin se ei todellakaan ole mikään kamelin pieru! T. Muumilaakson noita
Ap
Kuvittele että ääni kuuluu naisen vitusta.
Sitten alat runkkaamaan paskaisessa yksiössäsi.
Sitten teet uuden aloituksen vitunhuulista vauvapalstalla.
Ap on
Vitunhuuli hullu, joka vi.haa naisia.
Kirjoittaa aloituksia oman paskansa hajusta.
Äitinsä antoi lapsena pois , koska häpesi.
Multa löytyy koko orkesterillinen pierusaundeja. On torven töräytystä, huilun ulinaa ja basson jytkähtelyä.
Vierailija kirjoitti:
Multa löytyy koko orkesterillinen pierusaundeja. On torven töräytystä, huilun ulinaa ja basson jytkähtelyä.
Kiitos, nauroin huilun ulinalle.
Hjalmar Pierkosk oli virolainen kirjailija.
Taloissa on joku kamala suunnitteluvika tai vikoja. Mitä nyt tehdään?