Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin pierut kuuluu seinän läpi

Vierailija
30.10.2017 |

Asun talossa jossa äänieristys on luokattoman huono. Naapurini on kova pieremään ja ne äänet tekee mut hulluksi vaikka haju ei tulekaan seinän läpi. Eikö mulla todella ole oikeutta vaatia parempaa äänieristystä taloyhtiön piikkiin tai muuttaa muualle? Elän toimeentulotuen varassa enkä pysty maksamaan kustannuksia itse.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en voi sille mitään :(

Vierailija
2/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun mies kunnolla makkarissa piereksii, niin naapuri koputtelee seinään. Oletko se sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kun mies kunnolla makkarissa piereksii, niin naapuri koputtelee seinään. Oletko se sinä?

En ole. Rupean rääkkäämään säkkipilliä aina kun naapurista kuuluu prööt. Kosto on suloinen...

Vierailija
4/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurillasi on ilmaherruus.

Vierailija
5/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta seinän läpi kantautuvat panemiskiekunat on puuduttavampia kuin toisinaan truuttaavat trööt-äänet.

Vierailija
6/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita pierut ja soita vahvistettuna takaisin, tämä kumoaa pieruäänet.

Vierailija
7/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päräytä vastaukseksi aina kunnon trumpettipieru muutaman sadan boforin voimalla. Papusoppaa, ruisleipää, talkkunaa, herneitä kaupasta niin ei tarvii pierua edes teeskennellä!

Vierailija
8/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieren että peittyy sun onanoinnin äänet ja eihän sille oikein voi mitään jos pierettää.

Ky6llä munkin aistit huomaa sen kun aina välilä kun tulet kotiin niin alkaa kuuluu ulina ja huohotus lotinan ja litinän kera. Arvaa mistä tiedän? No istun paskalla WC:ssä ja sinä siinä jossain seinän takaa onanoit. Kuuluu ilmanvaihtokanava ja seinän kautta.

Vierailija
9/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen?

Vierailija
10/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook kuulemma nauhoittaa pierut salaa tietokoneen tai kännykän mikrofonin kautta.

Vierailija
11/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan ne mun vaginapierut. Sorryyyyy!!!!!

Vierailija
12/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tänään tulee kovaäänistä, konekiväärimäistä pörinää mikä tuntuu kaiken lisäksi kuin tulisi jotain terävää perseestä 😭

Vierailija
13/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää, mutta viimeisen vuoden aikana olen alkanut piereskellä tosi paljon. Onkohan niin, etten piereksi unissani, vaan sen vuoksi aamulla on pakko vetäistä oikein kunnolla, ja on myös maha kipeä jos en pääse "purkamaan". Joskus mietin että kuuluukohan naapuriin... Toivon etten ainakaan keskellä yötä jysäytä niin kovaa että naapuri siihen heräisi.

Vierailija
14/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, en voi sille mitään :(

Voit! Ruokavalio, jostain tuo johtuu.

Vierailija
15/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko sieltä myös remakka nauru oikein onnistuneen pärinän päälle?

Oispa itelläki tollanen petomaani seinän takana! Ois mahtava ikäänku morsettaa seinän läpi.

Oikein hyvä turina kun ois tulossa niin ois mahtava raottaa postiluukkua ja puskea niin, että pikku pärskeet ropisee eteisen matolle.

Vierailija
16/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää, mutta viimeisen vuoden aikana olen alkanut piereskellä tosi paljon. Onkohan niin, etten piereksi unissani, vaan sen vuoksi aamulla on pakko vetäistä oikein kunnolla, ja on myös maha kipeä jos en pääse "purkamaan". Joskus mietin että kuuluukohan naapuriin... Toivon etten ainakaan keskellä yötä jysäytä niin kovaa että naapuri siihen heräisi.

Mulla sama. Sori naapuri 😖

Vierailija
17/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seinät ihan pahvia, ja kuulenkin aina naapurin puheenkin. Mutta naapuri se kuulee miehen kauhean kuorsaamisen ja jatkuvan piereskelyn (suolistosairaus)

Ei varmaan kuulosta vieraan ihmisen korvassa hyvältä, kun meinaan itsekin välillä oksentaa.

Vierailija
18/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuria ei taida haitata - usein kuuluu kauhea hihitys kun päästän kunnon pönttöpierut

Vierailija
19/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kaupunki ja asuinalue mahtaa olla kyseessä? Kaverin puolesta kyselen...

Vierailija
20/51 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vai nainen?

Täh. Lähteekö mieheltä möreämmät pierut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi