Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein tänään päätöksen. En tervehdi enää muita oma-aloitteisesti enkä aloita kenenkään kanssa keskustelua

Vierailija
30.10.2017 |

Olen ensimmäistä vuotta yliopistossa ja ensimmäisen jakson aikana kaikki ryhmätyöt oli pakkopullaa. Oikein kukaan ei halunnut minua ryhmäänsä ja kaikki ideani ja aloitteni teilattiin. Viimeinen pisara oli se kun järjestettiin palaverejä ilmoittamatta mitään minulle.
Nyt alkaa uudet kurssit ja ryhmäjaot pitäisi tehdä uusiksi. Arvatkaa pyrinkö mukaan mihinkään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon.

Sinkkumies

Vierailija
2/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Eka tein amkin joka kesti 5 vuotta, siellä oli kivaa. Nyt oon yliopistossa neljättä vuotta. Sama paska jatkuu vaan. Ryhmätyöt tuskaa, jos alotit kanditasolta niin voit varautuu 8 vuoteen tuskaa. Suosittelen psykologilla käyntiä jos pää hajoaa yksinäisyyteen. Ite käyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon. Eka tein amkin joka kesti 5 vuotta, siellä oli kivaa. Nyt oon yliopistossa neljättä vuotta. Sama paska jatkuu vaan. Ryhmätyöt tuskaa, jos alotit kanditasolta niin voit varautuu 8 vuoteen tuskaa. Suosittelen psykologilla käyntiä jos pää hajoaa yksinäisyyteen. Ite käyn.

Niin, amkissa oli kiva meno. Yliopistolla ei. Pissiksiä ja pissapoikia koulu täys :( YÖK

Vierailija
4/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, amkissa oli kiva meno. Yliopistolla ei. Pissiksiä ja pissapoikia koulu täys :( YÖK

Minulla on täysin päinvastainen käsitys. AMK:ssa oli enemmän pellejä mutta yliopistossa on helpompi tulla toimeen kaikkien kanssa.

Vierailija
5/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla menolla voi siis muuta kun syrjäytyä?

Vierailija
6/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatkin juuri sellaiselta miellyttävältä ihmiseltä, jonka kanssa jokainen tekisi mieluusti ryhmätyötä.

Vierailija
7/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla edes haalareita?

Vierailija
8/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutatkin juuri sellaiselta miellyttävältä ihmiseltä, jonka kanssa jokainen tekisi mieluusti ryhmätyötä.

Sinä taas et vaikuta mukavalta, vaan olet normaali tyhjän inisijä.

Sinkkumies

Vierailija
9/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sulla edes haalareita?

Ei. Pitäisikö olla?

Vierailija
10/10 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ryhmätyöt ovat kaikille pakkopullaa. Yliopistolla ryhmiä muodostetaan milloin kenenkin kanssa, joten ei ketään kiinnosta keitä muut ryhmäläiset ovat, kunhan homma tulee mahdollisimman nopeasti hoidettua. Seuraava ryhmätyö odottaa todennäköisesti jo heti edellisen loputtua, joten kaikkea leimaa kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi