Tein tänään päätöksen. En tervehdi enää muita oma-aloitteisesti enkä aloita kenenkään kanssa keskustelua
Olen ensimmäistä vuotta yliopistossa ja ensimmäisen jakson aikana kaikki ryhmätyöt oli pakkopullaa. Oikein kukaan ei halunnut minua ryhmäänsä ja kaikki ideani ja aloitteni teilattiin. Viimeinen pisara oli se kun järjestettiin palaverejä ilmoittamatta mitään minulle.
Nyt alkaa uudet kurssit ja ryhmäjaot pitäisi tehdä uusiksi. Arvatkaa pyrinkö mukaan mihinkään?
Kommentit (10)
Tervetuloa kerhoon. Eka tein amkin joka kesti 5 vuotta, siellä oli kivaa. Nyt oon yliopistossa neljättä vuotta. Sama paska jatkuu vaan. Ryhmätyöt tuskaa, jos alotit kanditasolta niin voit varautuu 8 vuoteen tuskaa. Suosittelen psykologilla käyntiä jos pää hajoaa yksinäisyyteen. Ite käyn.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon. Eka tein amkin joka kesti 5 vuotta, siellä oli kivaa. Nyt oon yliopistossa neljättä vuotta. Sama paska jatkuu vaan. Ryhmätyöt tuskaa, jos alotit kanditasolta niin voit varautuu 8 vuoteen tuskaa. Suosittelen psykologilla käyntiä jos pää hajoaa yksinäisyyteen. Ite käyn.
Niin, amkissa oli kiva meno. Yliopistolla ei. Pissiksiä ja pissapoikia koulu täys :( YÖK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, amkissa oli kiva meno. Yliopistolla ei. Pissiksiä ja pissapoikia koulu täys :( YÖK
Minulla on täysin päinvastainen käsitys. AMK:ssa oli enemmän pellejä mutta yliopistossa on helpompi tulla toimeen kaikkien kanssa.
Miten tuolla menolla voi siis muuta kun syrjäytyä?
Vaikutatkin juuri sellaiselta miellyttävältä ihmiseltä, jonka kanssa jokainen tekisi mieluusti ryhmätyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutatkin juuri sellaiselta miellyttävältä ihmiseltä, jonka kanssa jokainen tekisi mieluusti ryhmätyötä.
Sinä taas et vaikuta mukavalta, vaan olet normaali tyhjän inisijä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla edes haalareita?
Ei. Pitäisikö olla?
Yleensä ryhmätyöt ovat kaikille pakkopullaa. Yliopistolla ryhmiä muodostetaan milloin kenenkin kanssa, joten ei ketään kiinnosta keitä muut ryhmäläiset ovat, kunhan homma tulee mahdollisimman nopeasti hoidettua. Seuraava ryhmätyö odottaa todennäköisesti jo heti edellisen loputtua, joten kaikkea leimaa kiire.
Tervetuloa kerhoon.
Sinkkumies