Montako tuntia harrastit liikuntaa viime viikon aikana?
Minä liikuin 9h 20min.
Olen oikein ylpeä tästä. Olin ennen varsinainen sohvaperuna. Normaalisti viikon aikana liikun nykyään 5-6 tuntia, mutta viime viikon olin lomalla, siksi nyt enemmän :)
Lenkkeilyä, uintia, pyöräilyä.
Kommentit (11)
Nolla. Makaan vaan sohvalla, itken, en innostu mistään, olen masentunut.
No noin kahdeksan tuntia, kuutena päivänä viikossa. Työpäivätkin ovat suht kovaa liiikuntaa, raksalla.
Lomailtiin Miamissa ja Sawgrass Millsissä (outletkeskus) tuli käveltyä ainakin 20 tai jopa 25km.
Vierailija kirjoitti:
Lomailtiin Miamissa ja Sawgrass Millsissä (outletkeskus) tuli käveltyä ainakin 20 tai jopa 25km.
🙂🙂
Kävelen 1,5 km asemalle 4 kertas viikossa ja kilometrin toisessa päässä. Siitä tulee n. 50 minuuttia päivä eli tuleeko siitä joku 3 tuntia viikossa. Kävelen aika rivakasti.
Koiran kanssa tulee 1,5-2,5 tuntia päivässä. Juostaan. (iso sakemanni). Mies hoitaa päivälenkit.
Lisäksi kävin pyörälenkin ennenkuin lumi tuli, noin tunti. Loin mökillä lunta jotain tunnin.
Että jotain 14 tunnista ylöspäin.
Kai 4 tuntia, mutta ne oli todella raskasta painoharjoittelua tai aerobista jossa syke n. 140 - 150. Kävelyä en laske oikein liikunnaksi vaikka n. 5 - 10 km tulee päivässä käveltyä.
Kahtena päivänä lenkkeilyä ja kahtena päivänä tunnin treenit. Ihan perus.
Kolme tuntia n. 150 keskisykkeellä. Koiranilmojen vuoksi yksi lenkkikerta jäi väliin ja eilenkin homma oli enemmänkin tarpomista sohjossa.
Reipasta kävelyä melkein 6 tuntia, lisäksi raskasta liikuntaa 2 tuntia.