Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko aina yhta tehokas ja aikaansaava vai meneeko joskus lorviessa? osaatko antaa sen itsellesi anteeksi ja miten kauan saa lorvia hyvalla omalla tunnolla? viikon, kuukauden...?

Vierailija
08.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lasta olin tosi hyvä lorvimaan! Nykyään siihen ei mahdollisuutta kuin tosi harvoin.

Vierailija
2/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viimeisen vuoden sisään opetellut tämän hirvittävän paheen. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltani laiskottelija enkä saa siitä mitään huonoa omatuntoa. Ainoastaan siksi yritän joskus saada jotain aikaiseksi, että miehellä ei olisi niin paljon sanottavaa. Mutta en edes joka päivä.

Vierailija
4/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen ihan ältsin tehokas ja hoidan kodin viimeisen päälle, mutta.... kun iskee ns luova tauko niin sitten tulee lorvailtua =oO Saattaa mennä baltiarallaa semmonen melkein viikkokin lorvien ja sitten on jo PAKKO ottaa itseään niskasta kiinni. Aina ei vaan jaksa olla tehokas!!! Mutta lorvimisesta mulle tulee aina paha morkkis.

Vierailija
5/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vietän normaalielämää, eli herään viiden jälkeen ehtiäkseni opiskella vähän ennen lasten heräämistä, hoidan lapset ja kodin ja opiskelen taas illalla ja yöllä, poltan itseni loppuun ja jos taas päätän vähän hellittää opiskelusta saadakseni viettää yöunien puolesta normaalia elämää, tulee niin huono omatunto, että oikein mahasta vääntää, kun en saa opiskeltua. Olen kai joku ylisuorittaja, olisiko mulle jotain terapiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan