Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan ostanut Seiskaa, pitäisikö yleissivistyksen vuoksi?

Vierailija
30.10.2017 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan. Viime viikolla näki netistä sen, mitä seiskassa puhuttiin, kun ihmetytti että mistä kohussa on kysymys.

Vierailija
2/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi käydä ostamassa jostain?  Lue nettiversiota.

https://www.seiska.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi.

Vierailija
4/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, koska mielestäni olisi aprempi, jos juoru- ja julkkislehtiä ei julkaistaisi ollenkaan. Ostamalla ottaisin kantaa julkaisun puolesta.

Luen joskus ilmaiseksi. En myöskään klikkaa mainoksia auki, enkä edes muista, jos sivuilla on ollut mainoksia, kuin ihan poikkeustapaukissa.

Vierailija
5/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta, koska mielestäni olisi aprempi, jos juoru- ja julkkislehtiä ei julkaistaisi ollenkaan. Ostamalla ottaisin kantaa julkaisun puolesta.

Luen joskus ilmaiseksi. En myöskään klikkaa mainoksia auki, enkä edes muista, jos sivuilla on ollut mainoksia, kuin ihan poikkeustapaukissa.

Miten maailma olisi parempi ilman Seiskaa ja mainoksia?

Vierailija
6/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitä tee. Itse olen kerran ostanut, hävetti kassalla ja yritin kääntää lehden niin ettei kukaan näe mikä lehti kyseessä.

Täyttä saissea alusta loppuun. Ne jututkin on vain "seiskajulkuista", ei kukaan joka ei seiskaa lue tai jotain panosaaria katsele tv, niistä turhiksista ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
7/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän uudesta Seiskasta! Ei enää niin paljon juttuja Nykäsestä, Tauskista ja Tuksusta kuin ennen, vaan nyt siellä on paljastuksia näistä parempiin piireihin yrittävistä misukoista :D

Vierailija
8/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun porvari- ja aatelistutut ostavat tai tilaavat Seiskaa. Mitä sitä häpeilemään? Sehän on Suomen versio Ruotsin se&Höristä jota lukee kuulemma siellä kaikki.

Nekin mammat jotka väittää etteivät siihen lehteen ikinä koskisi, lukevat monta kappaletta kannesta kanteen ystäväni kampaamossa :DDD

Vierailija
9/9 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitä tee. Itse olen kerran ostanut, hävetti kassalla ja yritin kääntää lehden niin ettei kukaan näe mikä lehti kyseessä.

Täyttä saissea alusta loppuun. Ne jututkin on vain "seiskajulkuista", ei kukaan joka ei seiskaa lue tai jotain panosaaria katsele tv, niistä turhiksista ole koskaan kuullutkaan.

Oletpa nolo! Luulisi että tuon ikäisellä olisi vähän enemmän itsetuntoa edes kaupan kassalla ettei tarvitse piilotella jotain viikkolehteä! :DDD